Hoorde wat Rusland kenners (die jaren hebben gewoond) bij Jinek ook zeggen. Ze “kennen” hem niet zo.
Ja ik hoorde dat ook! Parkinson blijkbaar ofzo
Ik vind dat gespeculeer over zijn gezondheid ook een beetje wishful thinking ofzo. Alsof ie binnenkort goddank toch de pijp uit is.
Ik denk dat hij eerder gewoon het ultieme voorbeeld is van iemand ie zo diep is gaan geloven in zijn eigen werkelijkheid, dat hij écht ervan overtuigd is dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat. En vergis je niet, die allerbeste vrienden van Poetin denken precies zoals hij. Igor Sechin bijvoorbeeld, ook oud-KGB’er en nu baas van Rosneft. Wat een engnek. Hier een profiel:
Als Poetin alleen maar van dit soort types om zich heen had al die jaren, is het niet zo gek dan zijn wereldbeeld ook compleet fucked up is. En door de isolatie met corona is dat alleen maar tien keer erger geworden. De ultieme wappie, als het ware. Ik denk dus niet dat hij ziek is, maar dat alles wat al die jaren al in hem borrelde er nu uit komt.
Waarschijnlijk BIJ1 omdat zij een van de weinigen zijn die neurodiverse mensen steeds in hun partijprogramma erkennen.
Wat bijzonder om samen met je moeder in politieke partij te zitten. Of staat zij op plek 3 in een andere partij? Hoe dan ook: heel spannend!
Vind dit verhaal ook zo erg. Is er oorlog in je eigen land wat al vreselijk is en dan gelooft je eigen (Russische) vader het niet eens.
Ik snap dat de Russen beweren dat er niets aan de hand is, maar er zijn ook mensen die protesteren tegen de oorlog. Zitten die mensen dan meer op t buitenlands internet ofzo?
Het is zo bizar, net of ze daar met z’n allen in een soort Truman show achtige situatie zitten.
Ja sommige mensen zijn gewoon gehersenspoeld daar met al die censuur en propaganda. Het is natuurlijk super triest als je je eigen dochter niet geloofd. Maar kan de gehersenspoelde mensen ook niet perse kwalijk nemen. Denk dat ze minder tegengeluiden horen dan de internationaal georienteerde rus.
Ik heb hier ook een russische kennis wiens ouders alleen de russische staats tv geloven (zij wonen in een dorp vlakbij de Oekraïense grens). Ze kan er niet met ze over praten en het maakt haar heel verdrietig.
Oh man wat zijn die Russen die durven te demonstreren in Rusland zelf ongelofelijk moedig.
Nee dezelfde partij! Zij is al een tijd langer actief en zit nu al in de raad
Sowieso dit hele artikel. Jezus.
Ugh vreselijk. Als melder moet je je zo machteloos voelen. Dan durf je je eindelijk uit te spreken met het risico dat je je hele carrière gedag kan zeggen en dan wordt er zo op gereageerd. Ze worden gewoon weggezet als aanstellers door haar. Moet zo mega frustrerend zijn.
Wat erg maar ook dat ze hoe dan ook nu in de kamer blijft? Of begrijp ik het verkeerd. Volt heeft dan verkeerd gehandeld door te schorsen maar nu dan, kunnen zij nu niks meer met deze klachten?
Wow! Ben benieuwd wat dit gaat doen voor de gemeenteraadsverkiezingen van komende woensdag. En überhaupt voor het voortbestaan trouwens als ze nu misschien zijn gedwongen een fractie te vormen en niemand dit uiteindelijk wil, omdat het niet gaat werken?
Naar wat ik begreep is het vooral afgewezen op basis van procedure, de rechter heeft niet de inhoud beoordeeld. Maar dat maakt dit soort dingen complex want zij zegt eerste stap naar herstel van imago en dat klopt dus niet. Er is ook wel wat kritiek op of een rechter zo’n uitspraak mag doen want is gemaakt op basis van partijregelement.
Er was ook mediation aanbevolen, maar denk dat ze er elk met andere verwachtingen ingaan nu
Gündogan: herstel
Volt: richting exit en voorwaarden hoe
Ik vind het juist allemaal zo wishful niet eigenlijk. Ik vind het feit dat hij misschien de pijp uit gaat en alle gevolgen van zijn daden niet meer zijn zorg zijn en hij letterlijk kan denken ‘na mij de zonvloed’ alles behalve geruststellend
TW angst mbt de oorlog
Samenvatting
Ik droomde vannacht dat de Russen ook ons land waren binnen gevallen. Dat ze met machinegeweren voor me stonden en ik moest kiezen tussen me overgeven of doodgeschoten worden. Het was zó kut. Werd helemaal huilend en misselijk wakker. En duurde ook echt een poos voordat ik weer in de “realiteit” was. Gelukkig kon ik mn vriend wakker maken die me getroost en gerustgesteld heeft. Was er echt helemaal door ontdaan.
Kan dit niet beter in psychisch praattopic