Bah ik kijk nu op die sub en je ziet gewoon een video dat ze een bewusteloos meisje op een stretcher uit het publiek willen halen en ze haar op haar hoofd van de stretcher af laten vallen. Lijkt er niet echt op alsof deze mensen weten wat ze aan het doen zijn.
Dat heb ik inderdaad ook gezien. Plus talloze videos van mensen vast op of onder anderen. Ik vind het echt heel twijfelachtig dat er nog maar een tiental in het ziekenhuis liggen. Het lijkt ook niet om één drukke plek in het publiek te gaan, zo veel alarmerende filmpjes vanuit verschillende plekken.
Kwam net een tegen van de vip ruimte. Ik dacht door de verhalen dat het oké was, groot en afgeschermd. Ik wil niet mommyshamen maar ik vraag me wel af waarom je in tijden van covid, zwanger je de beslissing maakt om hierheen te gaan en je dochter van drie ook?
Ik vind dit eigenlijk best wel positief. Meer dan 60% erkent klimaatverandering als grote dreiging, 76% zou strictere maatregelen accepteren en meer dan de helft neemt zeker individuele maatregelen. Als je kijkt naar de statements die ondersteunt sworden zie je vooral een groot informatie gebrek. Mensen die denken dat er geen consensus is in de wetenschap, die informatie of geld tekortkomen. Dat is allemaal oplosbaar en draagt bij aan draagvlak. Mensen passen niet zomaar hun gedrag aan, daar moet je ze in meenemen. Ze moeten het ergens voor doen, je mag er best een prikkel introduceren en het helpt als de rest ook mee doet. Dus ik vind het ook niet heel schokkend dat mensen nu zeggen: nah ik doe genoeg.
Ik denk dat het, zeker met dit soort uitslagen, nog eens heel rap kan gaan op de dag dat we een premier hebben die eens uitspreekt dat dit prioriteit is, financieel prikkels introduceert, aantrekkelijke subsidies introduceert, goede leningen introduceert die kunnen bijdragen en met een volgbaar landelijk transitieplan komt. Een duidelijke stip op de horizon. Als we het allemaal doen en achterblijven ineens een (financieel) onaantrekkelijk scenario wordt zul je zien hoe snel het kan gaan. Grootste probleem is denk ik nog dat die horkerige premier van ons de sociale studies niet erkent.
âhij heeft kinderen op concerten aangespoord elkaar van het balkon te gooien waardoor een jongen nu voor zijn leven verlamd is, en op andere festivals opgeroepen om het podium te bestormen en dat publiek toch wel sterker is dan de beveiliging.â
Jeeeeeetje. Hoe bestaat het dat deze man nog niet is gecanceld? Het wordt om minder gedaan. Wat ontzettend erg
Ik zie niet dat Kylie âconcernedâ kijkt op dit filmpje.
Kris Jenner
@ZusjevanJoost nee ik inderdaad ook niet. Maar ik postte die video omdat ik het ook maar een crappy vip vind voor een zwangere vrouw + peuter. Had iets heel anders verwacht.
ik ben sinds corona al helemaal anxty voor groepen mensen maar na dit helemaal, het is echt mn ergste ergste nachtmerrie
ook dat iemand had getypt dat ze op de grond klem lag en nog steeds de muziek hoorde en rode lichten en zo zag als een soort inferno, mijn god
las ook een comment over dat meisje van 16 dat ze wss de hele tijd excited was van tevoren, en dan ging opmaken en outfit kiezen en dan helemaal blij daarheen en dan dat
echt een nachtmerrie
Oh wat afschuwelijk allemaal om te zien, krijg er tranen van in mijn ogen. Wat een enge graphics ook allemaal met die brandende engel, al dat rood en dat vuur, het ziet er duivels uit. (niet dat ik in de theorie denk dat hij mensen wilde opofferen hoor) maar het ziet er uit als hoe je de hel kan voorstellen als je daarin gelooft. Bah wat eng allemaal.
@Mavrick Oh ja het leek nu net alsof ik dat tegen jou zei, maar ik reageerde op de titel van het filmpje, dat Kylie er geschrokken uit zou zien. Snap niet waar ze dat vandaan halen.
Ik zag een filmpje van een jongen die aanwezig was en die vertelde dat er naast hem een meisje overleden was en dat het 30 min duurde voordat er hulp kwam en toen ze haar weg gingen dragen op een stretcher lieten ze haar vallen. Misschien dus hetzelfde beeld. Echt bizar
Ik kende zelf Travis Scott niet meer dan de âbaby daddyâ van Kylie, maar heb dit met veel ongeloof allemaal gelezen. Wat een afschuwelijke gebeurtenis, die filmpjes zijn al om kippenvel van te krijgen. Hoeveel mensen zullen getraumatiseerd voor het leven zijn?
@kali ik zie dat je behoorlijk bekend bent met hem en zijn eerdere acties, ik kwam dit artikel via via tegen. Wellicht vind je het interessant, en ik ben ook wel benieuwd wat je ervan vindt:
Edit: Gelukkig zijn er wel flinke reacties op zijn Instagram. Bizar inderdaad, die cover en die berichtenâŠ
Ik las trouwens iets over een excuusvideo maar ik zie niets?
Ik had precies hetzelfde en heb wat filmpjes bekeken via reddit en ik kan niets anders dan afschuw voelenâčïž. Hij betaalt mensen om de organisatie en beveiliging te doen, maar de manier waarop hij tegen fans praat vind ik echt niet ok. Hoe kom je erop om tegen iemand te roepen dat hij van het balkon moet afspringen?? Wat is dat voor iets bizars
Ik heb Travis Scott zojuist geblokkeerd op Spotify. Dat kunnen jullie ook doen. Het is (een klein) iets.
Edit: het is een heel andere setting maar zo kan het ook, love AdĂšle.
Edit of deze van Nial Horran:
Travis Scott heeft een docu op Netflix, staat er al sinds een jaartje op
Vond hem na aanleiding daarvan eigenlijk een heel sympathiek mens, maar ook in de docu zie je terug dat hij tijdens zân optredens echt extreem los gaat. Het lijkt wel alsof er iets over hem heen komt, en hij de controle verliest zodra hij op het podium staat.
is nog een heel gezeik over omdat hij er op insta een filter over had gezet, en dat dat getuigt van desinteresse en ijdelheid
Blij dat je de link leuk vond, dacht ik wel!
Dit wat je hierboven schrijft herken ik heel erg uit de metalscene ook. Daar zit ik zelf niet in, maar wel veel vrienden en op festivals genoeg pits meegemaakt om te zien dat er enĂłrm goed voor elkaar wordt gezorgd. Ik vind ze fucking eng, maar als iemand neervalt wordt die direct opgepakt, als iemand niet oke is wordt die eruit gewerkt, enzovoort. Ik was daar best van onder de indruk, hoe âverzorgendâ dat gaat! Alsnog zul je mij er niet in vinden, lol.
Maar inderdaad, als je dat niet doet zijn ze fucking gevaarlijk. Iedereen voor zichzelf is niet hoe het werkt.
âYour security is my responsibilityâ
Respect voor Niall Horan:
Nou ja, lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Rotte appels heb je overal tussen zitten.
Die absurde stijging van energiekosten lijkt nu gelukkig wel mee te gaan vallen, godzijdank. Was al bang voor 100-150 euro extra kosten per maand
Misschien dat ik het totaal niet begrijp maar ik heb in september een 3 jaar vast contract getekend en ben letterlijk van 30⏠naar 284⏠gegaan per maand nu dus ik heb dan toch niets aan die nieuwe tarieven en velen met mij?
Jeetje wat ontzettend rot en wat veel geld. Wat bedoel je dat je niks aan de nieuwe tarieven hebt?
Kan het zijn dat je nieuwe contact er een voor een variabel tarief was, en niet een met een vaste prijs?