Haha Zwolle. Waar zit de winst?!
Edit wauw PvdD. Zou ik echt niet verwachten van Zwolle
Haha Zwolle. Waar zit de winst?!
Edit wauw PvdD. Zou ik echt niet verwachten van Zwolle
Goede campagne gedraaid denk ik, grappig. Toch wel vermakelijk dit
Auw fuck hey!
Aldus de gemiddelde burger in Sittard
Hallo ik vond dat omcirkelen ook echt grappig
Het is echt niet zo dramatisch hier, maar het ‘probleem’ is dat iedereen van de kerk sowieso gaat stemmen (op voornamelijk SGP) en de rest verspreid stemt over meerdere lokale partijen en VVD/PvdA/D66 etc. Daardoor is de SGP jarenlang de grootste partij geweest tot de laatste verkiezingen en heeft de rest max 2/3 zetels.
Ik woon nu nog bij m’n ouders en zou echt wel een periode in de stad willen wonen. Maar zou het echt prima vinden om hier later met kinderen te wonen. Het is een vrij gemiddelde woonplaats verder en niet een soort Urk of zo.
“Houw me vast, leg je hoofd ne…”
Aldus GroenLinks in Zwolle
Woningen? :o
Ze zijn zo lekker gewoon gebleven
Genoeg redenen te bedenken lijkt me. Woningnood in het hele fucking land, om er maar eentje te noemen…
Haha maar Utrecht is ook echt een dorp hoor! Ons centrum is echt zo mini vergeleken zelfs met kleinere steden als Eindhoven ofzo dat het altijd voelt of je elke hoek kent. De vibe is ook nooit ~big city geweest. Voel me altijd een dorpeling als ik in Rotterdam of Amsterdam kom, dat zijn echte steden imo.
Ben de hele tijd bang dat ik mijn eigen kop opeens zie want er stond een cameraploeg toen ik ging stemmen vanmiddag, helemaal kut. Maar waarschijnlijk keek ik zo nijdig en geforceerd de andere kant op dat ik eruitgeknipt ben. Was ook echt lelijk vandaag, zal je altijd zien dat precies dat de dag is dat je op tv komt.
Utrecht is wel de meest dorpse stad van de grotere steden maar 100% eens met @CloserToFine als je Utrecht serieus een dorp noemt dan heb je nooit in een echt dorp gewoond en dat zegt iemand die in een dorp is opgegroeid waarvan alle dorpen eromheen zeiden dat het een dorp was dat een stad wou zijn. Ook al is het centrum van Utrecht nog groter dan mijn geboortedorp
Love de reacties van boomers op 2 exitpolls (die niks zeggen over andere gemeentes) waarbij GroenLinks wint
Alleen maar dit
Ik leef voor deze strijd
Wat een dom gelul. Je zal het maar aan elkaar moeten praten
Nou Arnold, wat let je?!
Haha zo dan heb je echt alleen maar 1ste wereld problemen man
Amsterdam is ook geen echte stad. Rotterdam komt er als enige in NL nog een beetje bij in de buurt.
En de meeste Nederlandse steden zijn ook echt gewoon dorpen. Toen ik nog in Leiden woonde kon ik geen rondje door het centrum lopen zonder bekenden tegen te komen. Nu heerlijk anoniem in een echt stad, in de 11 jaar dat ik hier woon kan ik het aantal keren dat ik toevallig iemand tegen ben gekomen die ik ken op een hand tellen
Het leven van een oude witte man is ook niet meer wat het is geweest