Nieuws, actualiteit en politiek #4

Zoals ik het lees is het wel een goede respons, alleen vind ik het jammer dat zelfs dit niet genoeg is voor landen om toch neutraler tegenover Israël te gaan staan. Slechts enkele uren erna beweert Israël dat 12 personen van UNRWA zouden meegewerkt hebben aan de Hamas aanval van Oktober en dit wordt dan als reden gebruikt door het Verenigd Koninkrijk, de VS, Zwitserland, Duitsland, Finland, Canada, Australië en Italië om de funding stop te zetten terwijl dit een organisatie is die het enkel van giften mag hebben, een organisatie is van +3000 personen en de 12 personen die door Israël worden aangewezen direct ontslagen zijn tot verder onderzoek. Diezelfde landen hebben voor zover ik weet ook nog geen reactie uitgebracht op de uitspraak van het Gerechtshof.

Ik vraag me wel af hoe Israël eruit zou zien als het niet te maken had met een Netanyahu die alles uit de kast haalt om toch maar in een coalitie te geraken om het gerecht te kunnen ontlopen, dat is ook iets dat niet genoeg belicht wordt in de media en hoe dat in relatie staat met zijn uitspraken doorheen de ujaren.

6 likes

Wauw wat een beerput

5 likes

@FredPaillet Is dit waar jij toen aan refereerde? Of zijn er nog meer beerputten? :eyes:

Maar het grootste slachtoffer is Tom Egberts :sob:

Groetjes,
Janke

29 likes

Ik doelde hoofdzakelijk op ongewenste seksuele communicatie en ongewenste seksuele-fysieke zaken/handelingen - die worden inderdaad in het rapport benoemd. Het zijn alleen hier geen individuele zaken, of wel? Moet het nog beter lezen. Maar meer een opsomming van wat men heeft ingediend bij de commissie.

6 likes

Ja, naast DWDD wordt er niemand specifiek benoemd.

1 like

Ah ja, nou ik denk dat de specifieke beerputten die ik ken hier ook wel bij zitten.

2 likes

Kan je deze beerputten in de vorm van emojis weergeven?

4 likes

:man_blond_hair: :eggplant:

6 likes

Ah jammer van Jan Slagter

4 likes

Die is grijs.

2 likes

Tom Egbers? Die is wel een soort van geel

1 like

wat een mega bizar verhaal

11 likes

In zijn stoel vastgebonden met tiewraps :scream:

1 like

ik vind dit zo heerlijk ironisch

5 likes

Interessant verhaal!

Echt bizar! Heb je op Netflix eens Web of Make Believe: Death, Lies, and the Internet gekeken? Eerste aflevering gaat over zulke SWAT telefoontjes in gamer communities, maar volgens mij van een ander persoon.

4 likes

:clown_face::clown_face:

2 likes

Als Extinction Rebellion de snelweg bezet schreeuwt men moord en brand. En deze mensen blokkeren ook zomaar wegen en zetten dingen in brand.

12 likes

Kan nu wel begrijpen waarom de ME erbij betrokken was om mensen tegen te houden. Wie weet wilden ze bewijs weghalen en er moeten toch mensen zijn geweest die dit wisten die daar stonden te wachten. Ook nog gevaarlijker dan we wisten als daar allerlei vatten met gevaarlijke stoffen stonden.

22 likes