Nieuws, actualiteit en politiek #4

https://x.com/rene_warmeier/status/1748060625429807342?s=46&t=7TKXXBPzf4oH7wYpz6u6qg

Wel heerlijk dat ze nu al zo flopt als kamerlid, zij is echt mijn BEC.

25 likes

Damn wat slecht. Ze staat ook echt te stuntelen daar, wat een aanfluiting.

2 likes

Ook het amendement van Omtzigt/je eigen (latere) partij een gratis biermotie noemenšŸ˜…

2 likes

Echt leip trouwens dat je wapens niet in beslag worden genomen als je in zo’n slepend conflict zit

17 likes

Omg wat kut op alle vlakken mogelijk

4 likes

Het zou boeiend zijn als dit soort columnisten wel met zelfreflectie konden schrijven of kritisch op hun eigen manier van doen/denken kunnen zijn. Datgene wat ook Schaamteloos randstedelijk niet lukt. Zo apart, hoogopgeleid, soort van intelligent, wordt geacht op de maatschappij te kunnen reflecteren (als je boeken en columns schrijft) en dan zo’n blinde vlek voor jezelf hebben.

7 likes

Zoooooo hoogdravend en gemaakt intellectueel

2 likes

En zo is de cirkel weer rond want de ex in het verhaal is Doortje.

3 likes

DHvV zal voor mij altijd bekend staan als Sufferd D.

lees vooral De geschiedenis van mijn seksualiteit van Tobi Lakmaker, zo gelachen

7 likes

Ja zo’n rare sneer, alsof iemand nog elke dag naar dezelfde bakker zou gaan waar je ex ook altijd zit

6 likes

Wat een bewijsdrang

wie heeft slechtere smaak in mannen

• jutta leerdam
  • madeleijn van nieuwenhuijzen
  • ik weet nog een coole vrouw die nog een nog slechtere smaak heeft

0 stemmers

4 likes

Ik krijg echt jeuk van die DHvV brrrrrr echt geen greintje aantrekkelijkheid. Dat stuk toen met en over Madeleijn en hem was ook zo tenenkrommend.

3 likes

Ook een echt nepo baby toch die Daan, waar Madeleijn zelf nota bene zo kritisch over is?

2 likes

Deze kop was vanochtend nog deze:

🫠🫠🫠

3 likes

het oorspronkelijke ncr-artikel kan ik niet lezen, maar ik las dit net: Rutte laat informatie over oorlogsmisdaden Israƫl onder het tapijt vegen - Joop - BNNVARA.

Volgens de ambtenaren gaat de bemoeienis van Rutte zó ver dat politiek onwelgevallige informatie – zoals mogelijke schendingen van het humanitair oorlogsrecht door IsraĆ«l – onder het tapijt wordt geveegd. ā€žEen verzoek van het ministerie van Algemene Zaken aan de Directie Juridische Zaken bij Buitenlandse Zaken luidt als volgtā€, schrijven de ambtenaren: ā€žWat kunnen we zeggen zodat het lijkt alsof IsraĆ«l geen oorlogsmisdaden begaat?ā€

ik heb echt geen woorden voor wat ik hem toewens oh mijn god wat een teringlijer

12 likes

Uhl. Nou goed de laatste tijd wordt ook wel meer en meer duidelijk hoe hypocriet onze westerse wereld/politiek is. Misschien was ik naĆÆef… Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de uitspraak van het hoger gerechtshof.

5 likes

Het voorarrest vn het Gerechtshof zou vandaag uitgebracht worden begreep ik dus ik ben benieuwd wat dat gaat zeggen.

1 like

Ik lees veel verschillende reacties, vooral teleurstelling dat er geen staak-het-vuren is geeist. Maar ik vind het eigenlijk al wel heel wat dat er wordt gezegd dat israel mogelijk genocide pleegt/in schending is van het genocideverdrag.

7 likes

Ik ben er ook heel erg blij mij. Had er eigenlijk niet zo veel van verwacht.

3 likes