Nieuws, actualiteit en politiek #4

De discussie wordt voortgezet vanaf Nieuws, actualiteit en politiek #3 - #5289 door Feather.

Eerdere discussies:

4 likes

Idioten

11 likes

Die Van den Oever vind ik echt een van grootste en asociaalste teringdebielen die ooit heeft bestaan. Wat een klapkut is dat.

7 likes

In de categorie klein maar forumtoepasselijk nieuws. Het Parool en RTL schreven een stukje over de veenmol :wink:

10 likes

Ik hoorde dit laatst op de radio en moest zo lachen. Mijn vriend vroeg waarom. Hij weet wel over het forum maar ik wist niet goed hoe ik dit nou moest uitleggen.

8 likes

De gezichten van de 15 kinderen die zijn vermoord in Gaza. Ongelofelijke stilte in Nederland over de moorden die hier worden gepleegd. Ik ben er helemaal klaar mee hoe Israel altijd nog wordt verdedigd door zoveel mensen. Het is een oorlogsstaat, ik heb vroeger alle Israelische bedrijven geboycot en dat ga ik weer doen. Ik hoop dat meerdere meedoen

11 likes

Welke Israëlische bedrijven?

1 like

Die filmpjes echt verschrikkelijk! Het voelt zo oneerlijk.

2 likes

Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zouden ze naar iets specifieks op zoek zijn?

3 likes

De stembiljetten van de mensen die op Biden stemden wsl :joy:

12 likes

dit voelt echt als deja vu omdat er al direct na zijn vertrek gesproken werd over dat hij documente had meegenomen en vernietigd?

2 likes

Ja, misschien hebben ze nu pas een huiszoekingsbevel?

Trots op haar

19 likes

Bij Amalia heb altijd het idee dat zij beter doorheeft wat er speelt in de maatschappij/ wat gevoelig ligt etc dan haar ouders.

9 likes

Tegelijkertijd hoop ik dat ze het al doorgeeft dat je het als prinses ook nooit goed kunt doen. Ik lees bij elke post/nieuwsitem over het koningshuis altijd zoveel nare berichten.

1 like

Klopt hoor ik zou ook niet met haar of haar zussen willen ruilen want commentaar krijgen ze toch wel.

Of dit is een poging tot een positieve media campagne voor onze toekomstige koningin. Als dat echt zo zou zijn dan had ze andere maatschappelijke problemen aangekaart.

13 likes

Hm frapant, ze was laatst al wel bij de inschrijving in een cafe gespot toch?
Vraag me ook af of ze dan bij een andere vereniging gaat, en in hoeverre ze dit echt zelf heeft besloten/ door druk van fam is besloten.

2 likes

Als het echt vanuit haar zou komen dan had ze het hiervoor ook al niet gewild denk ik. Ik heb er geen vertrouwen in dat ze politiek oké is. (Daarvoor zou ze sowieso eerst afstand mogen nemen van het koningshuis.) Maar ja, het zal ook wel erg moeilijk zijn om je te ontwikkelen tot iemand die politiek oké is met zo’n bizarre opvoeding en maatschappelijke positie als de hare.

5 likes

Nou ja, naar Griekenland gaan tijdens de coronaperiode en een feest houden tijdens de lockdown vind ik niet heel slim.
Ze doey alles altijd heel slim nadat er veel commentaar komt dus betwijfel dat zij het initiatief neemt.

3 likes