Ik ken die docent, wat gek. Hij was een collega van mij op m’n vorige werkplek. Jeetje, dat ik hem cool vond toen. Wat een droeftoeter.
In 2024 zijn ze neutraal hoor
Zag ook een fragment voorbij komen. En vind het hele jeugdzorgprobleem zo ingewikkeld. Want het is toch nodig om kinderen uit echt slechte situaties te halen. Maar het zou ondertussen toch ook duidelijk moeten zijn waar t vaak mis gaat en wat er aan gedaan kan worden.
Ik heb het ook overwogen maar zat oa met hetzelfde als waar jij mee zit.
Aaah heb hier de hele dag op gewacht. Hopelijk is het volledige rapport al te vinden, ga hier echt van genieten.
Voor wie zin heeft in een longread Kamerbrief over deelrapport onderzoek inkoop persoonlijke beschermingsmiddelen | Kamerstuk | Rijksoverheid.nl
Ik vind het juist absurd hoeveel invloed bepaalde bedrijven hebben op ee universiteiten. Nou was dat bij mijn vakgebied absoluut niet het geval en zo zou het ook moeten zijn. Dus misschien vind je die mensen naief maar zo zou het moeten zijn.
Ja prima, maar daar gaat dit niet over he. Dit statement gaat over de invloed van “woke” gedachtegoed. Als je dan denkt dat er zoiets bestaat als neutraliteit vind ik dat bijzonder.
Bij zo iemand helpt zelfs gevangenschap niet…
Huh wat heeft Amalia er nou weer mee te maken Als het om terrorisme zou gaan zou ik het nog snappen, dat hakt er natuurlijk enorm in. Maar daar gaat het bij Taghi toch helemaal niet om?
Volgens mij heeft Taghi ook allemaal plannen om te ontsnappen. Misschien willen ze Amalia gijzelen zodat hij wordt vrijgelaten?
Edit: lijkt mij wel dood eng voor Amalia, dat je weet dat zulke mensen iets met je van plan zijn. Moet er niet aan denken, bah.
Ja dit, hij heeft levenslang dus niets te verliezen.
ik snap ook gewoon echt niet hoe dit nou weer kan, waarom mag hij ook contact met mohammed b hebben?
Oh daar had ik totaal niet aan gedacht. Zou echt bizar zijn! Ik snap ook niet zo goed waarom hij brieven mag sturen met Mohammed B. Natuurlijk heb je als gevangene gewoon rechten en dat is ook goed, maar dit lijkt me echt niet heel handig
Nou in Italië mogen maffiakopstukken geen contact met de buitenwereld zolang zij niet samenwerken met justitie. Ik denk dat we met onze maffia ook die kant op kunnen gaan.
Maar Taghi wel toch?
die wet in Italië is wel wat strenger dan dat, en gaat ook wel tegen mensenrechten in. Aan de andere kant moeten we dus wel wat met dit soort criminelen die geen geweten hebben.
Wat heeft Taghi daaraan?
Maar dit is toch op een enkele mogelijke manier een reëel scenario? Misschien weet ik er te weinig van, Is zoiets ooit voortgekomen in NL? Dat een mega gevaarlijke crimineel werd vrijgelaten vanwege een dreiging/gijzeling oid?
Ik denk dat als het een lid van het Koninklijk huis is er ineens een stuk meer mogelijk is
Nja je weet het nooit. Als zij zeggen dat ze Amalia alleen vrij laten als Taghi vrij komt weet je niet hoe er gehandeld gaat worden. Taghi zelf heeft inderdaad niks meer te verliezen dus waarom niet dan dit ook nog proberen.
Ok, ja misschien naïef van mij maar ik vind dat wel vergezocht, ook vanuit hem beredeneerd. Maar schrik aanjagen kan ik idd sowieso goed inkomen. En als je niks te verliezen hebt kun je alles proberen natuurlijk… dat is ook waar