Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ik snap niet wat je bedoelt? Ik bedoel vooral dat het hele ‘Weski was het lek uit de EBI’ echt al zeker een jaar in de krant en in de podcast wordt besproken. Die neef van Taghi heeft dat toen ook in de rechtbank ingebracht. Het gaat dus om iets van zeker een jaar geleden, dus ik volg niet helemaal waarom mensen precies denken dat andere advocaten nu ineens zouden stoppen omdat Weski is opgepakt niet helemaal.

Edit: Oh wacht ik snap je. Zou inderdaad best kunnen! Al denk ik niet dat Taghi het OM echt vreest. Een soort OM complot lijkt me vrij sterk als je kijkt hoe het OM tot nu toe volledig aan het prutsen is in deze zaak. Ik zou er mijn heil iig niet zoeken.

3 likes
  • Weg. Klopte al niet meer

Gaan we nou weer?

2 likes

Degene die het meldde is hier niet meer. :cry:
Ik begrijp trouwens niet dat dit niet gemeld mag worden in Nieuws en actualiteiten topic.

14 likes

Door dit? Echt heel jammer :frowning:

9 likes

Misschien niet alleen door dit dus

1 like

Nee.

5 likes

In de context van het nieuws klikt dit leguber :skull:

19 likes

Oke nou alsnog jammer!

4 likes

Wat stom! Weet je waarom ze weg is gegaan? Door alles bij elkaar of was er een directe aanleiding?

1 like

Ik heb geen idee of je het sarcastisch bedoelt maar ik voel er steeds minder voor om er energie in te steken om het me af te vragen.

1 like

Dat is niet aan mij om hier te benoemen. Het ging mij erom dat degene die het onderwerp aanslingerde, niet meer op dit forum zit.

1 like

Nou dan steek je er lekker geen energie in toch

73 likes

Wat jammer dat ze weg is, maar fijn dat dit de reden is!

5 likes

Och ja ik miste de interieur foto’s al.

3 likes

Hahaha ik lees dit nu alsof ze je dit heeft gedicteerd.

10 likes

Kijk wie het typt

3 likes

Stel je VOOR dat ze zouden bezuinigen op iets als….

Het koningshuis

29 likes

Kutzooi!!

Edit: uit het artikel op nu.nl

Niet gewend te bezuinigen? We zitten in de zorg voor de lol op een houtje te bijten en te doen ALSOF er geen budget is zeker :+1:

21 likes

Huh ik heb deze rel gemist ook (screenshots welkom in m’n dm). Wat jammer dat Ovenschaal weg is!

5 likes