Nieuws, actualiteit en politiek #5

Zij is ook wel echt the gift that keeps on giving he

11 likes

Vind wel dat we nu genoeg gifts van haar hebben gehad :sob:

12 likes

Dit is ongeveer letterlijk wat ik zei toen ik dit nieuwsbericht las

2 likes

En even heel goed nieuws voor de verandering!

Franse politica Le Pen krijgt celstraf en wordt uitgesloten van verkiezingen om fraude

9 likes

ZĂł veel geld verduisteren en dan deze straf krijgen. Ze hoeft niet eens de gevangenis in. Oh oh oh.

3 likes

Zeker wel!

Marine Le Pen krijgt celstraf en wordt uitgesloten van Franse verkiezingen door fraudezaak | Het Parool

Edit: oh crap ze mag dit schijnbaar met enkelband thuis uitzitten :frowning_face:

1 like

Nee ze moet een enkelband dragen maar hoeft niet de cel in.

1 like

Ah shit, net niet ver genoeg gelezen. Wat stom zeg.

Ik vind dat echt raar: als je 2 jaar voorwaardelijk krijgt, dat je dan thuis mag uitzitten met een enkelband.

2 likes

Gadverdamme je wordt toch helemaal naar van dat amber alert voor twee jonge kinderen na het journaal vandaag :disappointed:

5 likes

Dit klinkt echt als een klein kind

8 likes

Is dit een 1aprilgrap?

4 likes

Zij is een klein kind

3 likes

https://www.ad.nl/politiek/vuurwerkverbod-komt-er-mogelijk-al-deze-jaarwisseling-einde-aan-traditie~a68cdbc5/
OMG eindelijk! :partying_face::partying_face::partying_face:

43 likes

Dat vraag ik me al langer af over haar en de rest van het kabinet

7 likes

Armen over elkaar en pruillip.

Als dit een 1 april grap is wordt ik gek

Zo niet, dan is het waarschijnlijk de enige positieve uitkomst van het huidige kabinet :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ja, dan bestorm ik de tweede kamer! Geen grap

2 likes

Volgens de rechter is niet te betwisten dat de 24-jarige student “grenzen van het toelaatbare heeft overschreden”, maar omdat hij nog jong is, een blanco strafblad heeft en “zowel privĂ© als professioneel een talentvol en geĂ«ngageerd persoon is” wordt hij schuldig verklaard, maar niet gestraft.

papa was vast vriendjes met de rechter :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Echt belachelijk dat talent hierbij gehaald wordt, zou hem echt niet als dokter willen hebben

20 likes