Nieuws, actualiteit en politiek #5

Gelukkig zijn alle 5 de slachtoffers nog levend en de ernstig gewonden stabiel. Voelt wel een beetje als een wonder mocht er echt niemand sterven en echt super knap dat een tourist hem heeft overmeesterd.

6 likes

Super heftige aardbeving in Myanmar/gevoeld in Thailand trouwens.

Maar gelukkig is ons Martijn oké, dankjewel nu.nl

8 likes

‘Azc in Berlicum voorlopig van de baan, besluit de raad in extra vergadering’. Met als reden dat de bewoners dermate veel hebben geprotesteerd dat de conclusie wordt getrokken ‘er is geen draagvlak onder de bewoners’’. Wat voor boodschap geeft dit af aan rechts NL? Je kunt dus bizarre dingen doen zoals brand stichten, vuurwerk gooien op het gemeentehuis etc en dan krijg je je zin.

:tired_face:

8 likes

mijn haat voor deze trol is ongekend

32 likes

Zij is ook wel echt the gift that keeps on giving he

11 likes

Vind wel dat we nu genoeg gifts van haar hebben gehad :sob:

12 likes

Dit is ongeveer letterlijk wat ik zei toen ik dit nieuwsbericht las

2 likes

En even heel goed nieuws voor de verandering!

Franse politica Le Pen krijgt celstraf en wordt uitgesloten van verkiezingen om fraude

9 likes

Zó veel geld verduisteren en dan deze straf krijgen. Ze hoeft niet eens de gevangenis in. Oh oh oh.

3 likes

Nee ze moet een enkelband dragen maar hoeft niet de cel in.

1 like

Ik vind dat echt raar: als je 2 jaar voorwaardelijk krijgt, dat je dan thuis mag uitzitten met een enkelband.

2 likes

Gadverdamme je wordt toch helemaal naar van dat amber alert voor twee jonge kinderen na het journaal vandaag :disappointed:

5 likes

Dit klinkt echt als een klein kind

8 likes

Is dit een 1aprilgrap?

4 likes

Zij is een klein kind

3 likes

https://www.ad.nl/politiek/vuurwerkverbod-komt-er-mogelijk-al-deze-jaarwisseling-einde-aan-traditie~a68cdbc5/
OMG eindelijk! :partying_face::partying_face::partying_face:

43 likes

Dat vraag ik me al langer af over haar en de rest van het kabinet

7 likes

Armen over elkaar en pruillip.

Als dit een 1 april grap is wordt ik gek

Zo niet, dan is het waarschijnlijk de enige positieve uitkomst van het huidige kabinet :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ja, dan bestorm ik de tweede kamer! Geen grap

2 likes