Mooie samenvatting van dit kabinet wel.
Als ik dit jaar een van de anderen zou zijn die een lintje zou krijgen zou ik m weigeren. Hou âm maar, heks.
Het gaat mij niet om de verbazing, het artikel was gisteren heel verwarrend en raar opgetekend. Las echt als een koortsdroom.
Op zich ook de slogan van dit kabinet.
Edit: artikel is inmiddels aangepast
Pure klassenjustitie, allebei deze zaken. Echt heel boosmakend.
Maar dit ligt wel iets genuanceerder: ze heeft nooit bij de pvv gezeten maar komt van vvd en daarna leefbaar (ja alsnog rechtse kutpartijen). Ze is toen door Wilders benaderd of ze in het kabinet wilde. Ik snap wel dat ze dacht âhier kan ik verschil maken en deze kans krijg ik niet weerâ en dus voor lief nam dat het voor de pvv was. Daar kun je alsnog vanalles van vinden natuurlijk, maar haar ruzies met Wilders en beleid in strijd met de partijlijn laat toch zien dat ze geen rank and file pvvâer is.
Kom op nou, als je jezelf bewust inlaat met de pvv dan ben je gewoon net zo erg. Dit is echt niet de tijd voor zulke nuances.
Je kunt haar affiliatie met de pvv toch veroordelen en alsnog erkennen dat ze de enige van die club is die integer beleid voorstaat? Ik denk dat dat gewoon naast elkaar kan bestaan. Ja, namens de pvv regeren is fout, maar ze is absoluut geen Wilders of Faber.
Lol wat
Nou ze werkt Wilders actief tegen door gevangenen eerder vrij te laten, dat is toch heel wat anders dan Faber (en andere pvvâers) die slaafs de partijlijn volgen
Met integer bedoel ik hier dus tegen de partijlijn ingaan en gevangenen eerder vrijlaten omdat iedereen in het gevangeniswezen dat als enige reële keuze ziet. En nee dat maakt haar geen linkse heldin, maar het is wel zo ongeveer het enige goede dat een kabinetslid op dit moment doet.
het is echt die âi can excuse racismâ quote
het doet me ook denken aan de quote âif thereâs a Nazi at the table and 10 other people sitting there talking to him, you got a table with 11 Nazisâ
Ik denk dat Coenradie onder een hoedje speelt met Wilders. We hebben simpelweg een tekort aan gevangeniscellen. Maar door het op deze manier via Coenradie te spelen blijft de pvv buiten schot en kan Wilders naar zijn achterban nog steeds het simpele verhaal van strenger straffen houden en kan Coenradie de sterke vrouw spelen.
Ja, ik ben dit op de achtergrond aan het beluisteren. Meestal eindigt zoân debat wel in een anticlimax helaas
Ja hĂš, als je luistert dan lijkt het bij dit soort debatten echt âok het kabinet gaat echt vallen want stevige taalâ (zoals het is SCHOFFEREN en het KAN NIET WAAR ZIJN en DIT MAG NIET) en dan is de conclusie ânou we gaan gewoon door komt wel goed allemaal prima johâ
Ja, CDA lijkt een MvW al niet te steunenâŠ
Je zou maar de persoon in kwestie zijn van dat lintje en dit debat luisteren zou het al niet meer hoeven na de move van Faber maar nu al helemaal niet meer
Ja ik kijk en heb kramp in mijn tenen van van Vroonhoven. Bontebal wil alleen maar punten scoren, maar geen MvW indienen. En Timmermans net on fire tegen Wilders en Faber. Voor het eerst sinds lange tijd Wilders daarna stil.
Ik denk dat het nergens toe leidt als ik van Vroonhoven hoor. Enige die dit kan doorbreken is VVD en die wachten tot voorjaarsnota om het te laten klappen. Of Schoof moet er klaar mee zijn en straks huilend de kamer verlaten, maar daar reken ik niet op.
Hopelijk wordt het geen trend om steeds de lengte van ministers te benoemen. Voegt niks toe
Ik had dit nooit moeten gaan kijken want het brengt me echt niks
Ik haat de PVV forever