Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja, ik ben dit op de achtergrond aan het beluisteren. Meestal eindigt zo’n debat wel in een anticlimax helaas

4 likes

Ja hè, als je luistert dan lijkt het bij dit soort debatten echt “ok het kabinet gaat echt vallen want stevige taal” (zoals het is SCHOFFEREN en het KAN NIET WAAR ZIJN en DIT MAG NIET) en dan is de conclusie “nou we gaan gewoon door komt wel goed allemaal prima joh”

11 likes

Ja, CDA lijkt een MvW al niet te steunen…

1 like

Je zou maar de persoon in kwestie zijn van dat lintje en dit debat luisteren zou het al niet meer hoeven na de move van Faber maar nu al helemaal niet meer

3 likes

Ja ik kijk en heb kramp in mijn tenen van van Vroonhoven. Bontebal wil alleen maar punten scoren, maar geen MvW indienen. En Timmermans net on fire tegen Wilders en Faber. Voor het eerst sinds lange tijd Wilders daarna stil.

Ik denk dat het nergens toe leidt als ik van Vroonhoven hoor. Enige die dit kan doorbreken is VVD en die wachten tot voorjaarsnota om het te laten klappen. Of Schoof moet er klaar mee zijn en straks huilend de kamer verlaten, maar daar reken ik niet op.

1 like

Hopelijk wordt het geen trend om steeds de lengte van ministers te benoemen. Voegt niks toe

1 like

Ik had dit nooit moeten gaan kijken want het brengt me echt niks
Ik haat de PVV forever

9 likes

Same, wordt er alleen maar droevig en boos van. En ja dat wist ik van te voren.

Gelukkig nog een boze Timmermans gezien daar kreeg ik tenminste nog even een heel klein beetje hoop van.

Ik haat de PVV, maar mogelijk BBB en NSC nog meer. Bij PVV weet je waar ze voor staan, die andere twee is pure domheid en NSC pure hypocrisie.

7 likes

Eerlijk ik zou zo trots zijn als ik uiteindelijk het vertrek van Faber of de val van het kabinet veroorzaakt zou hebben. Maar goed we zijn nog niet zo ver

5 likes

Ja true, dan zou je twee lintjes mogen krijgen van mij

7 likes

Ja dat wel, maar het lijkt me ook zo’n domper op je prestatie. Heb je jarenlang vrijwilligerswerk gedaan en dan komt er zo’n ophef waar je je altijd aan herinnerd wordt als je naar dat lintje kijkt.
En Faber gaat niet weg. Heb er een hard hoofd in

5 likes

De genomineerden wweten nog niet dat ze genomineerd zijn

Ja dat vroeg ik me al af, maar goed dan geldt hetzelfde als je het krijgt uitgereikt en je weet deze discussie

1 like

Hahah kom je op t gemeentehuis onder t mom van een of andere smoes, surprise hier is je lintje, kom je erachter dat die hele discussie over jou ging :rofl: (eigenlijke discussie is natuurlijk veel breder dan deze 3 mensen of course)

10 likes

NSC zit vaak nog meer in mijn irritatiezone dan de VVD :sweat_smile: het helpt ook niet dat Vroonhoven totaal niet likeable is.

4 likes

Ik word zo fucking woest van de lage vaccinatiegraad en de mazelenuitbraak. Echt wtf, ouders moeten echt even normaal doen

25 likes

Mijn oren waren nog aan het klapperen dat dit in de VS gebeurde, maar nu ook Duitsland? Doodeng man.

4 likes

Positieve bijwerking van de lintjessaga

https://www.nu.nl/binnenland/6351402/veel-meer-vrijwilligers-aangemeld-nadat-faber-weigerde-lintjes-te-ondertekenen.html

18 likes

https://www.nu.nl/buitenland/6351465/ruim-duizend-belgen-demonstreren-tegen-straffeloos-vonnis-voor-verkrachting.html

Netjes, had zo mee gelopen!

16 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6351497/sendric-s-bekent-dat-hij-in-enkele-weken-drie-mensen-doodschoot-in-rotterdamse-wijk.html

Ik heb heel benieuwd wat zijn motief is! Hebben we het hier over afrekeningen (lijkt me niet perse het geval gezien de leeftijden van de slachtoffers), een soort serie moordenaar achtig idee, verwardheid of moeten we het in een totaal andere hoek zoeken?

5 likes