Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja dat zeiden wij ook, hij zag er echt weinig levend meer uit

2 likes

Oh is dat wel doorgegaan? Ik dacht dat hij een afgevaardigde had gestuurd om met Vance te spreken over compassie.

Ik dacht dat ik gisteren beelden zag op het journaal? Wel een hele korte ontmoeting

1 like

Dit is precies wat ik net tegen m’n vriend zei :joy::sob:

Oja ik zie het nu! Vance zo vol haat dat hij de druppel was voor de paus om het loodje te leggen.

Heeft toch nog iets langer geduurd dan voorspeld @instantramen

5 likes

Maar het maakt toch niks uit, nu komt er weer een nieuwe net zoals bij Captain Jack

12 likes

Ik grapte al met mijn vriend dat Vance de paus had vermoord maar complottheorieën werken maar 1 kant op natuurlijk

1 like

Meer de Doctor, Jack komt gewoon weer tot leven.

1 like

Natuurlijk moet iedereen ook weer kunnen benoemen hoe hij z hard werkte om de kerk te vernieuwen en moderniseren, terwijl ij nog steeds een degoutante conservatieve droogkloot was met het grootste verschil te zijn dat hij zich niet opkleede als de gemiddelde travestiet op een bingo-avondbenefiet.

5 likes

Wat staat hier?

9 likes

fuck de paus

9 likes

Hahahaha ik kon het ook even niet lezen aanvankelijk, maar ben het verder met je eens.

Ja hij maakte ruimte voor vrouwen in hogere kerkelijke functies en ja hij was IETSJE liberaler tav lgbtqia maar was nog gewoon vorig jaar dat hij medisch personeel dat abortus uitvoert ‘huurmoordenaars’ noemde. Blijft zoals je zegt toch een conservatieve walgbak.

11 likes

Oh my god het 8 uur journaal gaat gewoon al 20 minuten over de dode 88-jarige???

8 likes

Joh heb je de extra uitzending van kwart voor elf tot ten minste twaalf uur vanmiddag gemist? Heerlijk proefschrift-ontwijken content

6 likes

Dit gedweep zien we echt alleen maar bij pausen en Engelse royals hĂš?

Gelukkig komt Kerrelijk straks bij Pauw ook nog even meepraten over de paus. Daar zit tenminste een strategisch communicatie-adviseur haar werk te doen en de verloren ex-CDA NSC schaapjes te hengelen.

3 likes

Oh nu is er het nieuws dat ie een herseninfarct heeft gehad, wat binnen een half uur leed tot ‘irreversibel’ hartfalen. Vind ik echt fascinerend maar de logica snap ik niet helemaal

4 likes

Leuke voor op de B-formulieren

3 likes

Ziekte van Op :sweat_smile:

2 likes

Oh nee, Jonnie Boer is totaal onverwacht overleden. Laatst nog die docu op NPO waar het ging over de kinderen en Nelson die de Librije op termijn zouden overnemen. Een heel plan en dan loopt het leven toch anders. Niet eens kunnen genieten maar de tijd na de Librije waar hij en Terese zo naar uit keken.

14 likes