Jaaa dit vond ik ook echt goed, misschien moet ik dat doen haha. Uiteindelijk leest iedereen toch alleen je dankwoord toch
Ja ik wil weten of ik erin sta. Rest van het proefschrift is een āI aināt reading all thatā situatie
Omtzigt heeft aangekondigd per direct de Haagse politiek te verlaten. Wat een surprise
Ja, zagen we totaaaaaaal niet aankomen natuurlijk.
Nu die andere mafketels nog, iykyk.
Waarom altijd politiek nieuws op goede vrijdag
Betekent wel echt einde van zijn partij, aan Nicolien hebben ze niets
Ik kreeg al: āheeft hij een functie elders?ā en āhij zat toch bijna alleen maar thuis, dus het gaat weinig verschil makenā
Nou rip NSCš¤£
Die waren al op twee zetels na dood.
Maar verder ben ik nog bozer dan ik al was op die club. Lekker het meest bruine kabinet ooit mogelijk maken op basis van een verkiezingswinst gebaseerd op het NL Messias complex. Vervolgens meegaan met alles wat op papier tegen je basisprincipes indruist en dit kabinet onnodig lang overeind houden ten koste van wat? Gezichtsverlies hadden ze toch al en niemand zit te wachten op een kleine wijziging van de pensioenplannen en een beter bestuur my ass.
Hij had nooit die partij moeten beginnen met zijn persoonlijkheid en ook nog half in een burn-out.
Nou ja het verbaast me niks, ik ben vooral benieuwd wat het betekent voor de politieke situatie nu. Maar ik denk dat er weinig verandert en die Vroonhoven slaat geen deuk in een pakje boter, maar blijft wel het kabinet steunen.
Hopelijk herstelt hij nu eindelijk een keertje van die burn out. Op zich wel poƫtisch. Een christelijke politicus die zich terugtrekt op de dag waar de kruisiging van Jezus centraal staat
Nou wat HEERLIJK dat hij zichzelf nog even deze snuffelstage heeft gegund voordat hij toch maar definitief besloot wat anders te doen niemand had kunnen raden dat een dossiervreter in de kamer geen politiek leider zou kunnen worden. Neem het jezelf niet kwalijk Piet!!! You miss 100% of the shots you donāt take!
Hoelang voor hij ergens dik betaald als lobbyist zit?
Ik houd mijn hart vast voor een nieuw boek. Mijn Strijd (tegen de burn-out)
Ik hoop wel dat er nog iemand in de kamer zit die aandacht heeft voor het onopgeloste toeslagenaffaire probleem.
Iedereen: ja goed en belangrijk want dan wordt de toeslagenaffaire opgelost!!
Een collega van me heeft trouwens met hem gewerkt in de kamer lang geleden en toen was hij al een stresskip die uit zijn slof schoot omdat hij het allemaal niet trok ik zou zou graag willen dat een (1) man zich ooit eens zou afvragen of hij ergens geschikt voor is voordat hij zijn ego volgt
Zou ik eerlijk gezegd liever zien, dan dat-ie straks de politiek commentator gaat uithangen.
Hij kan altijd nog lijstduwer worden. Wel stemmen bineneharken en verder niks doen
Oh nu is de paus vandaag overleden. Ik dacht gisteren al dat hij waarschijnlijk helemaal naar Pasen toe had geleefd (en werd opgelapt om de zegen uit te spreken) en dat hij daarna snel zou overleden. Maar dit is wel heel snel
Nadat hij JD Vance heeft ontmoet
Ik dacht hetzelfde inderdaad, zei gisteren al tegen iemand dat gaat waarschijnlijk niet meer lang duren