Zelfde types als de mensen die zich opgeven voor het 4 mei kindergedicht.
Dus Iran is begonnen met een luchtaanval op Israël, drones en raketten.
Mijn moeder is bang voor WO 3 maar ik heb zelf geen flauw idee of dat een reële angst is of niet. Iemand die daar meer kennis over heeft? Vast niet toch? Mensen roepen dat best snel.
Ik ben wel low key bang voor een derde wereld oorlog, maar al sinds Rusland Oekraïne binnenviel. Die bedreiging van de Navo zie ik als een grotere dreiging voor Europa, dan de situatie die nu in Israël/Gaza aan de gang is. Hoewel de combinatie natuurlijk helemaal explosief is (no pun intended)
Maar is die dreiging er niet altijd geweest? Onze ouders waren vroeger ook bang tijdens de Koude Oorlog. Oké, soms was het even wat rustiger, maar er is altijd wel wat op de wereld waar Europa en de VS bij betrokken zijn.
ja en ik denk ook dat mensen vooral snel âww3â roepen omdat iedereen (in het algemeen) uiteindelijk toch bang is voor zijn eigen situatie. niemand roept âomg regionale oorlog in west-aziĂ«â omdat dat ons niet direct raakt.
je eerste punt is precies wat ik bedoel inderdaad maar dan beter uitgelegd! het is echt een soort van ww3 = kut elk ander scenario is prima.
Ja dat zou wel kunnen, alleen eerder was ik er zelf niet zo mee bezig. En het is zo concreet, oorlog in Europa. Naast het feit dat Poetin knettergek is, en ik het idee heb dat hij door een groot deel van de Europese politici nog steeds onderschat wordt.
Ik vind overigens de conclusie die hierboven getrokken wordt heel raar. Alsof mensen die bang zijn voor wo3, alle andere dingen in de wereld prima vinden. Dat staat los van elkaar, het gaat alleen nu om hele grote entiteiten (Rusland, navo) die beide kernwapens hebben, waardoor de escalatiepotentie heel groot is. En de vraag was concreet: mijn moeder is bang voor wo3, vindt nog iemand dat? Dus daar wordt op gereageerd.
Misschien door de individuele politici, maar Rusland zelf wordt echt wel goed in de gaten gehouden
we zeggen toch niks over de moeder van @Nysmn? ik heb expres nog âmensen in het algemeenâ getypt. je ziet bijvoorbeeld ook gelijk op twitter dat ww3 trending is, haar moeder is niet de enige die daarover begint.
Jaa nja ik snap de reacties ook wel hoor maar mijn ma is niet eens bang voor zichzelf maar voor alle onschuldige slachtoffers die overal gaan vallen, nog meer dan nu. Dat vindt ze heel heftig.
Maar omdat ik er dus echt te weinig kennis over heb en uit mezelf meer een type ben die over dat soort dingen denkt âkomt wel goedâ, stelde ik mijn vraag hier. Daarmee probeer ik absoluut niet de focus op mezelf of de gevoelens van mijn moeder te leggen, maar gewoon een meer reĂ«ele inschatting van de situatie te krijgen dan wat ik om me heen hoor. En heel eerlijk, tuurlijk kan ik altijd googelen maar ik vind het soms lastig om de dingen die ik dan lees begrijpelijk voor mezelf te krijgen.
Verwoestende brand in voormalig beursgebouw Kopenhagen oh ik vind dit echt zo jammer :((( dit gebouw had mân lievelingstoren, de drakenspiraal
Vind het al knap dat niemand bij die 475 miljoen dacht âhmmm beetje optimistisch voor zoân oud gebouw en groot projectâ
Nou ze dachten we zetten laag in want daar gaat âhet volkâ nooit mee akkoord en dan nu is het telkens oepsie toch wat duurder, maar we zijn nu al bezig!
Tijd voor een GoFundMe. Iedere gift boven de 1000 eurie wordt met een Delfts Blauw tegeltje bij de toiletten vereeuwigd. Wel nep natuurlijk, want investeren in Nederlandse bedrijven doen we niet
Voor hetzelfde geld als de verbouwing van het Binnenhof heb je ook 4 onderzeeërs
Haha @grace @Shaaar jullie grote vriend zit zometeen bij op1 als jullie even irritainment willen het houdt niet op niet vanzelf
-verwijderd door moderator-
Echt ongelofelijk hoe een heel dorp, de volledige politie en gemeente dit hebben laten gebeuren. En dat allemaal dorpelingen die hen niet eens kenden dingen zeiden als âdie moeten doodgeknuppeld wordenâ. Dorpelingen mĂ©t jachtvergunningen en wapens.
En fuck Richard met zân excuses en âik was mezelf niet tijdens de dubbele moordâ terwijl hij een jaar lang deze mensen al terroriseerde.
Dit soort kleine witte gemeenschappen hebben echt een doodeng element hĂš. De buitenstaander is altijd de lul.
Edit: dit excuus âzij toeterde en daarom schoot ik haar impulsief met mijn meegebrachte geweer dood, is geen moord johâ
Brr echt kippenvel. Afschuwelijk. Waarom kan dit nog zo gaan en dat zo n vent nog steeds een wapen heeft? Bizar.
Was een -verwijderd door moderator- link, mag niet op het forum, is een manier om de paywall te verwijderen. Maar je kan het zelf opzoeken op DvhN en dan m er zelf doorknallen.
uuughhhh ook echt dat dat kind op iemand zn arm zat dus je zou denken out of reach maar nee, hij is uit de armen van de volwassene gerukt?