Ja ongelofelijk, het is zo erg Calimero gedrag. Wilders laat het kabinet vallen op asiel terwijl hij de minister levert die gewoon niet presteert. Maar het wordt zo gespind door sommigen dat Timmermans de schuld krijgt??
Ja YeĆilgöz zei ook zoiets inderdaad.
Zijn er meer die Vandaag Inside veel power geven.
https://x.com/VictorVlam/status/1929864323473555714
Dit is zoân enge vent. Hij heeft de podcast Communicadoâs en praat alleen maar onzin.
Kabinet gevallen, Schoof maakt er wel weer een mooi praatje van hoor
âLag Wilders sowieso op ramkoers?â ![]()
En uiteraard manspersonen
walg
Schoof: âval kabinet onnodigâ nou Schoofie volgens mij was dit hele kabinet onnodig. Doei.
Ik heb wel gelachen om âik ga nu naar de koning, tot ziens!â
Hahah ja dat was echt droog
Hiep hoi eindelijk dit kutkabinet weg.
Faber was wel erg vrolijk, met der: âIk was beleid!â
Byeee
Coenradie nu over Wilders bij Jinek
wat een shitshow
De VVD wordt eindelijk ook eens kritisch aangepakt door die journalisten ![]()
Ik kan niet kijken, wat zegt ze?
Beter dit dan Rim een VVDer met Sven Kockelmans
Zoân âgoede interviewerâ according to WHOM please, alleen omdat hij een pen in zijn hand heeft?
Nu ook al helemaal klaar met alle âpolitieke junkiesâ die zich melden in alle talkshows om lekker te praten hierover alsof het schaken is.
Eva was wel lekker scherp vond ik, dit is wel echt haar ding
Nieuwsuur met een indringende reportage hoor, vragen een paar PVVâers en VVDâers op straat wat ze er allemaal van vinden
Gvd ik vind dit allemaal het ergst voor alle mensen in Nederland in kwetsbare posities die genaaid worden, maar in de tweede plaats vind ik het echt erg voor mezelf dat ik nu weer alle uitgekauwde meningen van iedereen moet horen en journalisten weer extreemrechtse debiloâs gaan interviewen want âdat is de echte Nederlanderâ
Helaas schuift net ook nog Mona Keijzer aan dus bedtijd voor mij