Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er nog partijen zijn die (weer) in een kabinet stappen met pvv, hoe groot ze ook zijn.

2 likes

Kan iemand vertellen of we nu dan ook eindelijk van het NSC en BBB afzijn :smiling_face_with_tear:
Die zullen nu alles op alles zetten om door te gaan want een 2e kans gaan ze niet krijgen dus.

Haha ah die vrouw net bij de NOS; ‘stampende middelbare mannen ik kan er niks mee’

55 likes

Maar als het kabinet valt, zijn de verkiezingen of heel snel of na de gemeenteraadsverkiezingen

Dat wordt nog wat de komende tijd

3 likes

Volgens mij hadden ze gepolld bij NSC-stemmers en meer dan de helft zei dat de partij wel opgeheven mag worden hahaha. Je eigen stemmers??

23 likes

Hahaha ja ik heb hardop gejuichd voor die mevrouw net

3 likes

Dit kabinet is/was wel next level hoor, je gaat Rutte er bijna van missen

8 likes

Weet je nog waar het vorige kabinet om viel? :laughing:

5 likes

Ja goed punt, doel meer op dat dit kabinet in deze korte tijd al minstens 10x gedreigd heeft hierom te vallen.
We schieten er ook niks mee op, Wilders gaat alleen maar een nog grotere winst behalen

1 like

Twee psychopaten van 8 en 10

2 likes

Ja dat wordt echt helemaal niks meer, spuitje.

22 likes

Gadverdamme! Bij de vogelopvang waar ik werk krijgen we ook geregeld vogels binnen die door kinderen mishandeld zijn. Echt idioot

4 likes

Gadverdamme zeg! Wat een kutkinderen. Arm beest :frowning:

4 likes

omg ja ik had dit ook toen ik vrijwilliger was bij een egelopvang, kinderen die ermee voetballen vooral

3 likes

Hahaha is dat fragment nog ergens online te zien? Ik zie m niet in de liveblog

2 likes

Nee in de liveblog hebben ze die uitspraak eruit geknipt in het filmpje :cry:

ik voorspel de herrijzing van het CDA :smiling_face_with_tear::weary:

19 likes

Dat de andere kartrekkers van de coalitie boos zijn. Echt je stapt in een coalitie met een stampvoetend kind wat de fuck had je verwacht? I cannot :sob:

7 likes

Wat moeten ze zeggen dan, we zaten er op te wachten? Ze spelen allemaal hetzelfde spel.

1 like

Echt zo veel zin om opnieuw te zien hoe dom het stemgerechtigde Nederlandse volk is. Ja ik ben pessimistisch.

32 likes