Nieuws, actualiteit en politiek #5

Het internet is weer even leuk

12 likes

ik geniet ook zo erg en kanye met z’n ‘brooos noooo we love you both so much’

5 likes

Ik dacht eerst dat die tweet nep was :joy: zo cringe, had net zo goed een reactie op One Directions split kunnen zijn.

2 likes

Het is toch ook lachwekkend dat dit volwassen mannen zijn.

4 likes

Zoveel vragen https://www.ad.nl/112-nieuws-voorne-aan-zee/politie-zoekt-vrouw-die-aan-het-bevallen-is-in-duingebied-bij-rockanje-met-spoed-medische-hulp-nodig~ab8253dc/

1 like

Klinkt vooral als een waanzinnig trieste en schrijnende situatie

5 likes

Jaa zeker, hopelijk komt alles goed

Ik vind het echt zo bewonderenswaardig dat Greta Thunberg en 11 anderen (met Nederlandse kapitein) naar Gaza zeilen (nog 1 of 2 dagen?). Ik hoop heel erg dat ze kunnen aanmeren, maar kan me niet voorstellen dat Israël dat laat gebeuren.

29 likes

Ik las dat dit misschien een valse melding is geweest?

3 likes

ik kan echt niet slapen door alle madleen updates. er wordt nu gezegd dat iedereen ontvoerd is. haat deze wereld

2 likes

Ja dat lees ik nu ook overal. Zelfs op nos

2 likes

Ik heb hier vandaag echt een zieke nachtmerrie over gehad.

[quote=“Vuile_bitch, post:2739, topic:37554, full:true”] haat deze wereld[/quote] Same :cry:

Oh die quote werkt niet

3 likes

“We betreuren het dat IsraĂ«l zich genoodzaakt voelt om tot deze militaire actie over te gaan”. Dat passieve taalgebruik als het gaat over IsraĂ«l word ik echt doodziek van. Terwijl je aan het schieten bent heel hard “Zelfverdediging!!!” roepen ben ik ook helemaal klaar mee.

38 likes

Ik blijf dit echt raar vinden, waarom wordt deze aanval niet vooroordeeld vanuit NL / de EU? ‘betreuren’ betekent nog niet dat je het actief afwijst.

4 likes

Ja welkom bij Israël? Dit is toch al honderd jaar zo, ze plegen genocide ffs

16 likes

Ja klopt helemaal gelijk, was oprecht weer opnieuw verbaasd dat ook bijv Macron letterlijk zegt ‘wij steunen israel hierin’. Hoe dan. Maar je hebt gelijk.

Ja maar hallo IsRaHell wordt juist gepest en aangevallen door iedereen en iedereen haat hun en niemand wilt met ze spelen en en en en ze zijn zielig huilie huilie!!111!!!

8 likes

Ongelooflijk, die eikels komen hier een beetje de stad op stelten zetten met hun genocidale leuzen maar het GVB moest even de SD-kaart van de camera’s opschonen zeker

25 likes

:clown_face:

2 likes

Hoe incompetent zijn de in de VS dat ze een man die te voet vluchtte nog steeds niet hebben gevonden? Terwijl de halve staat bezig is met een manhunt en die man is een fucking oude boomer.

8 likes