Nieuws, actualiteit en politiek #5

Dit vind ik echt sick.

2 likes

Ja dat is Gregorius Nekschot. Vrij smakeloos inderdaad, maar iets met vrijheid van meningsuiting etc.

Wat ik dan wel weer grappig vind (los van dat ik Nekschot vreselijk vind) is dat Van Vroonhoven steeds voorbijkomt terwijl ze naast een wijdopengespreide anus staat. Hier moet mijn inwendige kleuter steeds om lachen als ik het zie.

Verder zit ik me enorm op te vreten terwijl ik naar het debat in de Tweede kamer zit te kijken. Bah wat is Wilders toch walgelijk en Bosma verdedigt hem ook nog terwijl hij de grootste Israƫl propaganda zit te verkondigen. Waarom doe ik mezelf dit toch aan?

En alles gaat verder weer over asiel. Waarom proberen de andere partijen het niet ergens anders op te gooien? Nu lopen ze recht in de val die Wilders heeft opgezet en kan hij hier weer het hoofdonderwerp van maken.

9 likes

Als je nu nog op de VVD stemt, dan stem je toch gewoon op een nieuwe kabinet met Wilders. Zwak verhaal van Yeşilgöz.

10 likes

Het is ook gewoon zo fucking lelijk, daar gaat het al mis bij mij. Kun je nog zo’n edgy VVM boy zijn, dit wil je toch niet elke dag hoeven zien.

3 likes

Ik zou echt zo balen. Heb je net turbulentie meegemaakt, moet je vervolgens ook nog 400km in een bus zitten. Als je met de bus naar Italiƫ wilde, had je wel een bus geboekt. :joy:

4 likes

Ja, maar dat is natuurlijk een minor detail als je 400km met de bus verder moet :clown_face:

6 likes

Dit is echt mijn angst :sob:

5 likes

De ruzie die je wist dat zou komen is eindelijk hier.

Hoe escaleert dit allemaal zo snel, drie uur geleden las ik dat Musk boos was over een bill en nu zegt hij dat Trump in de Epstein files staat :joy:

49 likes

Hahaha die tweet :joy::fire:

10 likes

Het internet is weer even leuk

12 likes

ik geniet ook zo erg en kanye met z’n ā€˜brooos noooo we love you both so much’

5 likes

Ik dacht eerst dat die tweet nep was :joy: zo cringe, had net zo goed een reactie op One Directions split kunnen zijn.

2 likes

Het is toch ook lachwekkend dat dit volwassen mannen zijn.

4 likes

Zoveel vragen https://www.ad.nl/112-nieuws-voorne-aan-zee/politie-zoekt-vrouw-die-aan-het-bevallen-is-in-duingebied-bij-rockanje-met-spoed-medische-hulp-nodig~ab8253dc/

1 like

Klinkt vooral als een waanzinnig trieste en schrijnende situatie

5 likes

Jaa zeker, hopelijk komt alles goed

Ik vind het echt zo bewonderenswaardig dat Greta Thunberg en 11 anderen (met Nederlandse kapitein) naar Gaza zeilen (nog 1 of 2 dagen?). Ik hoop heel erg dat ze kunnen aanmeren, maar kan me niet voorstellen dat Israƫl dat laat gebeuren.

29 likes

Ik las dat dit misschien een valse melding is geweest?

3 likes

ik kan echt niet slapen door alle madleen updates. er wordt nu gezegd dat iedereen ontvoerd is. haat deze wereld

2 likes

Ja dat lees ik nu ook overal. Zelfs op nos

2 likes