Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja wtf is dit ook weer. Maar ook dat het gvb zegt “soms bewaren we beelden maar enkele dagen”, neem toch aan dat de politie dat ook weet en ze dus wel ff wat sneller hadden kunnen handelen?!

6 likes

Ach jee, wat toevallig allemaal weer.

22 likes

Ja er was geen enkele aanleiding om ff een backup te maken natuurlijk

8 likes

Dit vind ik zo’n raar verhaal, geloof er niks van. Die beelden zijn met opzet verdwenen/gewist

3 likes

Dat snap ik ook echt niet!

Naast het racistische aspect vind ik het sws bizar dat die mensen geloven dat ze iets goeds doen. We hebben meer dan 800 grensovergangen in NL.

Echt idioten

Nederland gaat een muur bouwen en Duitsland deze laten betalen!!!

2 likes

Omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking hartstikke racistisch is, inclusief onze eigen politiek.

En nee, dan bedoel ik niet alle Nederlanders. Maar met de opruk van extreemrechts kunnen we het nog moeilijk ontkennen.

12 likes

En de Belgen! :smiling_imp:

6 likes

We hebben nog wel wat stikstof dat we naar jullie kunnen laten waaien :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja sorry, maar wat een poppenkast!!! Hoezo kunnen die krantbezorgers niet hun kranten bezorgen? Overdreven onzin

2 likes

Voor gratis koffie en croissants haal ik met alle liefde m’n krant ergens op hoor.

6 likes

Blijven Nederlanders :joy:

4 likes

Nou, ik ook :joy:

1 like

Dat staat toch in het artikel. De krantenbezorgers mogen niet langs de hekken.

4 likes

Pff, ik woon in een golfstaat en vind het wel spannend worden wat Iran nu gaat doen als reactie op de Amerikaanse aanvallen.

10 likes

Soms weet ik niet of je nou een grapje maakt of serieus bent hahaha

2 likes

Gatver ik word steeds banger :(.

1 like

Waar ben je precies bang voor?

1 like

WO3 :cry:.
Misschien overdreven, maar met al die idioten aan de macht vind ik het heel eng wat er allemaal gaat gebeuren.

7 likes

Lol, in Rotterdam liep ik net langs allerlei oproerpolitie met schilden en zeker 20 politiebussen en ME op de Coolsingel.

Winkelend publiek er zo tussen haha. Blijkbaar voor een demonstratie tegen Maersk ivm Palestina. Maar zijn echt 100 demonstranten dus echt onnodig machtsvertoon dit.

Edit: wilde net toevoegen dat er ook een heli vliegt, maar er rijden ook serieus 3 poltiepaardentrailers voorbij inclusief grote vrachtwagen. Lijkt wel een teamuitje. Echt gênant.