Ik heb hier vandaag echt een zieke nachtmerrie over gehad.
[quote=“Vuile_bitch, post:2739, topic:37554, full:true”] haat deze wereld[/quote] Same
Oh die quote werkt niet
Ik heb hier vandaag echt een zieke nachtmerrie over gehad.
[quote=“Vuile_bitch, post:2739, topic:37554, full:true”] haat deze wereld[/quote] Same
Oh die quote werkt niet
“We betreuren het dat Israël zich genoodzaakt voelt om tot deze militaire actie over te gaan”. Dat passieve taalgebruik als het gaat over Israël word ik echt doodziek van. Terwijl je aan het schieten bent heel hard “Zelfverdediging!!!” roepen ben ik ook helemaal klaar mee.
Ik blijf dit echt raar vinden, waarom wordt deze aanval niet vooroordeeld vanuit NL / de EU? ‘betreuren’ betekent nog niet dat je het actief afwijst.
Ja welkom bij Israël? Dit is toch al honderd jaar zo, ze plegen genocide ffs
Ja klopt helemaal gelijk, was oprecht weer opnieuw verbaasd dat ook bijv Macron letterlijk zegt ‘wij steunen israel hierin’. Hoe dan. Maar je hebt gelijk.
Ja maar hallo IsRaHell wordt juist gepest en aangevallen door iedereen en iedereen haat hun en niemand wilt met ze spelen en en en en ze zijn zielig huilie huilie!!111!!!
Ongelooflijk, die eikels komen hier een beetje de stad op stelten zetten met hun genocidale leuzen maar het GVB moest even de SD-kaart van de camera’s opschonen zeker
Hoe incompetent zijn de in de VS dat ze een man die te voet vluchtte nog steeds niet hebben gevonden? Terwijl de halve staat bezig is met een manhunt en die man is een fucking oude boomer.
Ja wtf is dit ook weer. Maar ook dat het gvb zegt “soms bewaren we beelden maar enkele dagen”, neem toch aan dat de politie dat ook weet en ze dus wel ff wat sneller hadden kunnen handelen?!
Ach jee, wat toevallig allemaal weer.
Ja er was geen enkele aanleiding om ff een backup te maken natuurlijk
Dit vind ik zo’n raar verhaal, geloof er niks van. Die beelden zijn met opzet verdwenen/gewist
Dat snap ik ook echt niet!
Naast het racistische aspect vind ik het sws bizar dat die mensen geloven dat ze iets goeds doen. We hebben meer dan 800 grensovergangen in NL.
Echt idioten
Nederland gaat een muur bouwen en Duitsland deze laten betalen!!!
Omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking hartstikke racistisch is, inclusief onze eigen politiek.
En nee, dan bedoel ik niet alle Nederlanders. Maar met de opruk van extreemrechts kunnen we het nog moeilijk ontkennen.
En de Belgen!
We hebben nog wel wat stikstof dat we naar jullie kunnen laten waaien
Ja sorry, maar wat een poppenkast!!! Hoezo kunnen die krantbezorgers niet hun kranten bezorgen? Overdreven onzin
Voor gratis koffie en croissants haal ik met alle liefde m’n krant ergens op hoor.