Doet niet veel goeds voor zijn gezicht though
haha macron lijkt op joey van friends als hij ‘how you doin’ zegt
De vrouw van Schoof staat niet op de groepsfoto toch? Ik zag haar net voorbijkomen met haar haren los geloof ik en de vrouw naast Schoof op de foto heeft haar haren vast
Oh je hebt gelijk! Ze had ook een andere jurk aan zie ik nu.
haha zou ik ook doen als ik naast Maxima stond!
Hij lijkt een soort geest of zo
Trump met die wide leg pantalon…
hahahaha damn right ja
Trump lijktzo echt een beetje klein ofzo
Ik word echt helemaal gek van dit ambtenarensongfestival from hell
Trump ziet er ziekelijk uit, smalletjes en nog onnatuurlijker qua kleur dan we gewend zijn. Die wide leg pants zijn schijnbaar om zijn urinekatheter-beenzakken te verbloemen zag ik ergens.
Dat is de premier van Denemarken, die Trump wel van repliek voorziet nu hij (nog steeds) Groenland wil annexeren.
Geen bobotie dus:
“De gasten krijgen als voorgerecht gegrilde tonijn met een mousse van Amsterdamse uitjes. Het gerecht bestaat verder uit gemarineerde groenten, bieslookroom en krokante ui.
Het hoofdgerecht is een kalfshaas met cantharellensaus, waarbij asperges, groenten en aardappeltjes paolo worden geserveerd. Dat laatste is een gerecht van gestapelde aardappelschijfjes. Als dessert is er chocoladetaart met tonkabonen, zachte karamel en vanillesaus. Het menu wordt afgesloten met koffie of thee.
Vooraf was al bekend dat de door het Nederlandse koningspaar uitgenodigde deelnemers aan de Navo-top een driegangenmenu zouden krijgen. Naast het officiële menu is er een menu waarin rekening is gehouden met mogelijke allergieën en dieetwensen van de gasten.
Het diner is bereid door ongeveer twintig koks van de Dienst van het Koninklijk Huis. Achttien lakeien zijn aan het werk om de gerechten uit te serveren.
Het uitserveren gebeurt van schalen, zodat de gasten zelf kunnen kiezen of ze veel of weinig willen eten. Deze traditie is ontstaan in de middeleeuwen, om genodigden te laten zien dat de gastheer van dezelfde schaal eet en het daarom veilig is om van de gerechten te eten.” van AD
Excuse you; die man is Edi Rama van Albanië, één van mijn alltime cringe favorieten. Lopende meme.
oooooooh alsjeblieft deel wat goede meme momenten
Hahaha same en gefilmd zelfs.
Ja gewoon hij is enorm, langer dan 2 meter en kent het begrip personal space niet:
(Dat is hem knielend voor meloni)
Hij draagt altijd random outfits en heeft absurde plannen zoals een “islamitisch Vaticaan oprichten in Albanië voor de religieuze tolerantie”. Hij is helemaal geen moslim maar vond dat gewoon een leuk plan. En hij zegt altijd unhinged dingen tegen andere wereldleiders.
Bijvoorbeeld toen Macedonië Noord Macedonië werd zei hij “en binnenkort zijn jullie west-Bulgarije” (hebben ze ruzie mee), tegen Von der Leyen (EU) zei hij “you’re our friends and for friends we go the extra mile, we can even kill”, op bloedserieuze toon terwijl zij doodsbang kijkt. Tegen Putin dat de tijdzones in Rusland verwarrend zijn want hij had de Wagner man (die in dat vliegtuig dood is gemaakt remember) nog willen bellen maar in de volgende tijdzone was ie al vermoord door Putin. Het boeit hem nul tegen wie hij het heeft en wat de consequenties zijn, hij is altijd gewoon helemaal zichzelf.
Ik had bij het thema ‘hollandse pot’ gehoopt op aardappel anders
Was al benieuwd wie laatst achter deze actie zat, maar ook hij dus.
ik ging nog ff googelen en haahhahaa deze foto met de premier van luxemburg