Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik snap van mezelf ook niet waarom ik die livestream zit te kijken

7 likes

Wat een dystopische tijd is het toch

13 likes

Ik kan dus wel weer genieten hoe knullig dit allemaal gaat. Ook net die presentator die Starmer niet herkende en dacht dat het de Tsjechische premier was :’)

3 likes

Hij was weer lekker ludiek aan het doen met Dick Schoof net

Tof grapje haha wat een fijne vent!!

7 likes

:joy::joy:

7 likes

Hai hai dag dag

5 likes

Biecht: ik heb Air Force One gevolgd met een tracker haha. Ik vind het toch altijd bijzonder als er zulke mensen in de buurt zijn, al haat ik ze. Ik ben ook een keer naar een vliegveld in de buurt gefietst toen ik in Amerika woonde en Trump daar landde. Toen heb ik hem van heel ver gezien :’)

3 likes

Ugh kutlul

7 likes

yugh clown :unamused::unamused::unamused:

2 likes

Rutte’s Engels blijft wel altijd genieten

8 likes

wil die tafelschikking ff weten

4 likes

Ik wil weten wat hollandse pot inhoudt.

Broodje kroket? Boerenkool? Avg’tje? En dan een vlaflip als dessert?

20 likes

In hetzelfde bord als de bal met jus ook.

Edit: ik denk Knorr Boboti ofzo. Of macaronischotel. Máxima’s outfit is wel echt weer prachtig.

9 likes

Of haringhappen?

1 like

“Op livestreams van de toespraak is ook te zien hoe de tafelindeling is. Zo zit Trump aan tafel met koning Willem-Alexander, NAVO-baas Rutte en de Italiaanse premier Georgia Meloni. Collega’s van het AD hebben gezien dat Zelensky en koningin Máxima samen aan een andere tafel zitten. Prines Amalia zit aan tafel met de Franse president Emmanuel Macron en EU-topvrouw Ursula von der Leyen.” Van nu

5 likes

Nou, dat wordt het toevallig niet want dat is ingewikkeld en houden veel mensen niet van. Dus zo gek is de hollandse pot niet, er zit te weinig smaak aan om iets van te vinden. Veilige keuze!

Knorr boboti is dan wel heel exotisch maar misschien denken ze, we doen eens lekker gek. @Bunnyslippers

3 likes

Die groepsfoto :sweat_smile: Het enige wat je ziet is Maxima toch

92 likes

Heerlijk, ons Max :yellow_heart::green_heart:

28 likes

Waarom zijn eigenlijk niet alle partners ook op de foto’s, weet iemand dat? Die vrouw van Schoof in haar Vero Moda bloemetjesjurk bv wel maar van die meneer in z’n beige pak niet en die van Macron zie ik ook niet zo snel.

9 likes

Die man links achter heeft duidelijk de memo over de dresscode niet ontvangen maar love it.

8 likes