Ik hoor hier dus echt niks en ik zit in Den Haag
In Rotterdam vliegt al sinds gisteren continu een apache over en weer. Heel irritant
Heb daar in Alexandrium gister niks van gemerkt
Wacht wel!! Valt opeens een āwat was dat geluidā puzzelstukje op zijn plek
ik woon in Schiedam en hoor 'm ook steeds, volgens mij hangt ie meer boven west want kon 'm thv Marconiplein ook goed zien
Het zijn er denk ik meerdere of hij vliegt helemaal heen en weer want hier (oost Rotterdam) hoor ik het ook al sinds gistermiddag
Ligt denk ik ook heel erg aan waar je zit in Den Haag. Vanochtend in Loosduinen paar gehoord, maar nu al een tijdje niks. Collega van me in die in een ander deel van de stad zit, heeft nergens last van.
Vooral ook heel grappig dat hij zoān prominente positie inneemt als AlbaniĆ«, zo dicht bij Rutte, trump, erdoganā:joy:
Ik vermoed dat het er gewoon 1 is want hij hangt in ieder geval niet constant boven Noord. En vanochtend fietste ik langs de Plas en toen vloog-ie daarover
Ondertussen Trump op truth social
https://www.reddit.com/r/Fauxmoi/s/p977chJoXV
Ik heb echt een lange break van het nieuws nodig man, hier kan je toch niks meer mee
Ik kan het Engels van Rutte echt niet aanhoren
Ja oh man geef die man een spoedcursus accent ofz. Ik wil graag kijken naar dit hele spektakel maar houd zijn accent gwn niet langer dan 10 tellen vol.
Zijn ze weer onderweg richting de landgrenzen? Werd net voor mijn neus aan twee kanten de weg afgesloten voor twee colonnes incl heli en ik woon niet echt in de regio
Dat is toch duidelijk een deepfake.
Oh jammer dan
nee dit is echt, word ook gedeeld door credible bronnen
Ja, ik zit nu ook te zoeken (kwam het toevallig op Reddit tegen) en volgens mij is het wel echt idd
Dat zijn zeker wel echte beelden, deze werden eerder deze dag ook al op alle (NL) nieuwssites/zenders gedeeld.
Ze lijkt wel onder invloed hoe ze erbij staat en hem nadoet? Hahaha ik ga helemaal stuk wat is dit, op links een beetje domme man die nog net niet in trump zn aars zit en op rechts zn vrouw die hem gewoon nadoet waar hij naaststaat? Hahaha wtf