Ja oh man geef die man een spoedcursus accent ofz. Ik wil graag kijken naar dit hele spektakel maar houd zijn accent gwn niet langer dan 10 tellen vol.
Zijn ze weer onderweg richting de landgrenzen? Werd net voor mijn neus aan twee kanten de weg afgesloten voor twee colonnes incl heli en ik woon niet echt in de regio
Dat is toch duidelijk een deepfake.
Oh jammer dan
nee dit is echt, word ook gedeeld door credible bronnen
Ja, ik zit nu ook te zoeken (kwam het toevallig op Reddit tegen) en volgens mij is het wel echt idd ![]()
Dat zijn zeker wel echte beelden, deze werden eerder deze dag ook al op alle (NL) nieuwssites/zenders gedeeld.
Ze lijkt wel onder invloed hoe ze erbij staat en hem nadoet? Hahaha ik ga helemaal stuk wat is dit, op links een beetje domme man die nog net niet in trump zn aars zit en op rechts zn vrouw die hem gewoon nadoet waar hij naaststaat? Hahaha wtf
Hahahaha ik ga weer stuk. Hoe ze ook echt net wat extra afstand van hem bewaard de hele tijd.
Ik heb het filmpje een paar keer gekeken en moet elke keer hardop lachen, ik bedoel ik vind het briljant, maar ik snap gewoon niet waarom ze dat doet?
Ze weet toch dat er overal cameraās zijn?
Ja en ook gewoon echt alleen maar strikt aan het poseren was
Misschien een soort intrusie ![]()
Haha ja! Of ze doet hem niet echt na maar doet net toevallig iets raars met haar mond maar dan is het gewoon super grappig toeval
Lijkt wel een lucky tv
Hahah ik snap ook echt niet wat ze nou doet
Ik dacht eerst dat ze misschien een stijve kaak/mond had van het poseren met een glimlach voor de fotoās en het een beetje wilde losmaken, maar ze kijkt echt aandachtig naar zijn gezicht en doet dan hetzelfde ![]()
Ik zie bijna geen verschil
Gadver