Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik hoor hier dus echt niks en ik zit in Den Haag :joy:

1 like

In Rotterdam vliegt al sinds gisteren continu een apache over en weer. Heel irritant

5 likes

Heb daar in Alexandrium gister niks van gemerkt

Wacht wel!! Valt opeens een ā€œwat was dat geluidā€ puzzelstukje op zijn plek

ik woon in Schiedam en hoor 'm ook steeds, volgens mij hangt ie meer boven west want kon 'm thv Marconiplein ook goed zien

Het zijn er denk ik meerdere of hij vliegt helemaal heen en weer want hier (oost Rotterdam) hoor ik het ook al sinds gistermiddag

5 likes

Ligt denk ik ook heel erg aan waar je zit in Den Haag. Vanochtend in Loosduinen paar gehoord, maar nu al een tijdje niks. Collega van me in die in een ander deel van de stad zit, heeft nergens last van.

2 likes

Vooral ook heel grappig dat hij zo’n prominente positie inneemt als AlbaniĆ«, zo dicht bij Rutte, trump, erdogan​:joy::joy:

1 like

Ik vermoed dat het er gewoon 1 is want hij hangt in ieder geval niet constant boven Noord. En vanochtend fietste ik langs de Plas en toen vloog-ie daarover

1 like

Ondertussen Trump op truth social

https://www.reddit.com/r/Fauxmoi/s/p977chJoXV

Ik heb echt een lange break van het nieuws nodig man, hier kan je toch niks meer mee

Ik kan het Engels van Rutte echt niet aanhoren :sob::sob:

1 like

Ja oh man geef die man een spoedcursus accent ofz. Ik wil graag kijken naar dit hele spektakel maar houd zijn accent gwn niet langer dan 10 tellen vol.

3 likes

Daddy? Even kotsen hoor. Wat Ć­s dit

6 likes

Zijn ze weer onderweg richting de landgrenzen? Werd net voor mijn neus aan twee kanten de weg afgesloten voor twee colonnes incl heli en ik woon niet echt in de regio

1 like

Hahahahaha kijk wat Maxima doet in de laatste paar seconden. Ik gil

27 likes

Dat is toch duidelijk een deepfake.

4 likes

Oh jammer dan

3 likes

nee dit is echt, word ook gedeeld door credible bronnen

10 likes

Ja, ik zit nu ook te zoeken (kwam het toevallig op Reddit tegen) en volgens mij is het wel echt idd :joy:

5 likes

Dat zijn zeker wel echte beelden, deze werden eerder deze dag ook al op alle (NL) nieuwssites/zenders gedeeld.

6 likes

Ze lijkt wel onder invloed hoe ze erbij staat en hem nadoet? Hahaha ik ga helemaal stuk wat is dit, op links een beetje domme man die nog net niet in trump zn aars zit en op rechts zn vrouw die hem gewoon nadoet waar hij naaststaat? Hahaha wtf

26 likes