Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja ik denk zoiets. Of dat ze zich er even een paar seconden niet van bewust was dat er zoveel camera’s op haar gericht waren. Op het eind lijkt het ook of ze denkt ‘shit deed ik dit echt?’.

Ik las ook al ergens dat het een weddenschap zou kunnen zijn met haar dochters, dat ze die tic van Trump niet na zou durven doen.
Ik betwijfel dat ten zeerste, maar het idee vind ik wel heel grappig.

7 likes

Hahaha ik hoop dat dit het is!

13 likes

Hahahaha waarom lijken dit wassen beelden

8 likes

Een hate me look

Hahahah lijken net van die boomers die proberen te facetimen.

Vreselijke kapsels ook.

13 likes

Zegt ze aan het einde niet gewoon “delulu”?

2 likes

Nope, zo ging het echt! Heb vanmorgen de livestream op NPO1 gekeken en daar werd dit ook uitgezonden. Heb echt hardop gelachen hahaha

2 likes

De Amerikaanse president zei dat hij Wilders niet kende, “maar hij leek me een aardige kerel”.

:rofl:

5 likes

Ik ga ook echt helemaal stuk om dat knikje naar de camera van maxima op het einde en dan die uitzoom, echt net een the office moment :joy::joy::joy:

Ook dat moment kort voordat ze hem nadoet hahahah ze kijkt echt helemaal zijn gezicht in alsof ie een baby is die een trucje doet

23 likes

Ik vind het zo walgelijk dat er (nog steeds) straatverkopers in LA door ICE worden opgepakt, op klaarlichte dag met veel agressie. Echt verschrikkelijk wat daar allemaal gebeurt.

2 likes

wauw die foto!!

73 likes

What the FUCK

De stemming over de strafbaarstelling van illegaliteit liep in eerste instantie uit op een gelijkspel. Bij de hoofdelijke stemming die volgde, bleek dat er meerdere tegenstanders afwezig waren. Zo waren GroenLinks-Pvda-leider Frans Timmermans en Christine Theunissen van de Partij voor de Dieren bij de Nationale Herdenking Slavernijverleden.

Normaal gesproken spreken afwezige Tweede Kamerleden met elkaar af om te ’ pairen '. Dat betekent dat een Kamerlid van een andere partij ook wegblijft, om de uitslag hetzelfde te houden. Hier is iets misgegaan, waardoor uiteindelijk een meerderheid voor het voorstel was.

Ik ben een mail aan het opstellen aan PvdA-GL dat ik dit als lid echt schandalig vind.

32 likes

Kom hier letterlijk om dit te zeggen inderdaad. Wat is dit voor neofascistische ellende

3 likes

Ik heb niks met Douwe Bob, maar deze situatie is toch echt absurd? Is dit hoe de campagne gaat verlopen tot oktober, want dit gaan lange maanden worden.

50 likes

Ik hoop zo dat de VVD erdoor keldert in de peilingen maar zal wel niet uiteraard. Echt idioot

17 likes

Facking hell, wat was het weer een deprimerende dag om even door de NOS-voorpagina te scrollen :sob::nauseated_face:

Criminoloog Anneke Koning van de Vrije Universiteit, een van de betrokken onderzoekers, wilde graag meer weten over deze groep. “Dat stereotiepe beeld van een pedofiel is lang niet altijd het geval”, stelt ze. “Gemiddeld zijn ze 35 jaar oud en heeft het overgrote deel ten tijde van de vragenlijst een romantische relatie. Ook hebben ze niet allemaal seksuele interesse in kinderen.”

Gatverdamme, wat zijn er toch veel klootzakken op deze wereld.

13 likes

Volgens mij begint haar down fall nu te komen. Ze heeft alle commentaren uitgezet op haar socials, dat in nogal een move als politicus. De spin werkte helaas dus niet zo goed, anders had ze er wel aan vastgehouden, net zoals de nareizigers. En prominente vvd’ers beginnen haar de rug toe te keren.

Ik zit hier met :popcorn: te wachten tot ze de partij (en hopelijk de politiek) “vrijwillig” verlaat.

14 likes

Naar aanleiding van haar cv is het dan wachten tot de volgende partij waar ze zich aansluit. Maar dan hopelijk niet in zo’n prominente rol.

5 likes

Ik ben het ook absoluut niet met haar eens en ze doet gruwelijke uitspraken, maar ook zij wordt op zo’n misogyne toon aangesproken, dat gun ik geen enkele vrouw. Dus ik begrijp ook wel iets van het uitzetten van reacties.

3 likes

Wie hebben haar de rug toegekeerd dan?

2 likes