Hahahaha ik ga weer stuk. Hoe ze ook echt net wat extra afstand van hem bewaard de hele tijd.
Ik heb het filmpje een paar keer gekeken en moet elke keer hardop lachen, ik bedoel ik vind het briljant, maar ik snap gewoon niet waarom ze dat doet? Ze weet toch dat er overal camera’s zijn?
Ja en ook gewoon echt alleen maar strikt aan het poseren was
Misschien een soort intrusie
Haha ja! Of ze doet hem niet echt na maar doet net toevallig iets raars met haar mond maar dan is het gewoon super grappig toeval Lijkt wel een lucky tv
Hahah ik snap ook echt niet wat ze nou doet
Ik dacht eerst dat ze misschien een stijve kaak/mond had van het poseren met een glimlach voor de foto’s en het een beetje wilde losmaken, maar ze kijkt echt aandachtig naar zijn gezicht en doet dan hetzelfde
Ik zie bijna geen verschil
Gadver
Ja ik denk zoiets. Of dat ze zich er even een paar seconden niet van bewust was dat er zoveel camera’s op haar gericht waren. Op het eind lijkt het ook of ze denkt ‘shit deed ik dit echt?’.
Ik las ook al ergens dat het een weddenschap zou kunnen zijn met haar dochters, dat ze die tic van Trump niet na zou durven doen.
Ik betwijfel dat ten zeerste, maar het idee vind ik wel heel grappig.
Hahaha ik hoop dat dit het is!
Hahahaha waarom lijken dit wassen beelden
Een hate me look
Hahahah lijken net van die boomers die proberen te facetimen.
Vreselijke kapsels ook.
Zegt ze aan het einde niet gewoon “delulu”?
Nope, zo ging het echt! Heb vanmorgen de livestream op NPO1 gekeken en daar werd dit ook uitgezonden. Heb echt hardop gelachen hahaha
De Amerikaanse president zei dat hij Wilders niet kende, “maar hij leek me een aardige kerel”.
Ik ga ook echt helemaal stuk om dat knikje naar de camera van maxima op het einde en dan die uitzoom, echt net een the office moment
Ook dat moment kort voordat ze hem nadoet hahahah ze kijkt echt helemaal zijn gezicht in alsof ie een baby is die een trucje doet
Ik vind het zo walgelijk dat er (nog steeds) straatverkopers in LA door ICE worden opgepakt, op klaarlichte dag met veel agressie. Echt verschrikkelijk wat daar allemaal gebeurt.