wat een bizarre titelkeuze? en vind de rest van het stuk ook opmerkelijk
Ja heel bijzonder dat mensen een dak boven hun hoofd willen voor ze aan kinderen beginnen
Ze hebben de titel aangepast volgens mij: Steeds later zwanger: eerst relatie, huis en werk op orde, dan pas kinderen
Lol dit was echt precies wat ik net zei, gelukkig zit tussen 30 en 40 maar 10 jaar oftewel 1/3e van je levensduur op dat moment?!?
Ook typisch dat vooral wordt ingegaan over de âkeuzeâ die vrouwen als individu hiervoor maken terwijl ik zo veel vriendinnen heb die dolgraag een gezinnetje zouden beginnen maar door hun idioot lage lonen nooit iets hebben kunnen opbouwen en nu met hun vriend in een klein appartement zitten waar ze niet uit kunnen.
De huisarts zei tegen mij tijdens een miskraam op mijn 38e dat ik het weer zwanger worden niet te lang uit moest stellen want âanders lukt het misschien wel helemaal niet meerâ
Wow ik had de huisarts een vuist verkocht
Ik heb haar er ook op aangesproken en ze heeft haar excuses aangeboden. Het is verder een fijne arts. Als ik niet al een goede relatie met haar had was ik wel naar een andere praktijk gaan kijken.
@Broodrooster t is maar figuurlijk hĂš ik zou obviously nooit mân arts slaan (ik zou ĂŒberhaupt met stomheid geslagen zijn en niks terug kunnen zeggen in het moment), vind het gewoon een woestmakende opmerking om te lezen.
pfff dit doen ze gewoon expres toch, dat lekken? even peilen wat de bevolking ervan vindt
Je zou ze toch bijna toewensen dat ze zelf ooit asiel nodig hebben
Ja echt 0 kans dat dit per ongeluk is.
Ja natuurlijk, sinds âfunctie eldersâ is dit 1000000% gestaged
Maar donderdag staat IsraĂ«l gewoon kritiekloos op een podium in Zweden, âéén van de belangrijkste voorvechters voor mensenrechten en democratie wereldwijdâ voor heel Europa een liedje over 7 oktober te zingen.
Heel Normaal.
Ik kon Eurovision al niet echt hebben, maar dit is wel de druppel voor mij om het forever te boycotten. Gadver.
Sowieso, hoezo vindt iedereen de hele situatie en de inval nu weer in Rafah ook ok? Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd.
Ook Boos post een story over de humanitaire hulp die vanaf nu niet meer mogelijk is in Gaza⊠en daarna âja maak je telefoonkosten om te bellen met mensen daar, contact je providerâ. Like: waar is je oproep om NU in actie te komen
het is inderdaad zo frustrerend dat ze gewoon overal min of meer mee wegkomen, ze plegen genocide en alles staat online en wordt vastgelegd maar de wereldleiders kijken toe. en ook tijdens het met gala zodat iedereen afgeleid is, ik vraag me af of dat expres is want bij superbowl was dat ook zo.
nog een soort van positief iets: macklemore heeft een nummer geschreven over palestina en gaat de opbrengst volledig doneren
Faith in humanity is a little bit restored
Ik ben echt heel bang dat dit dit straks definitief het einde van Palestina gaat zijn. En dan over 20 jaar dat de wereld dan misschien zegt Ja het was eigenlijk niet ok dat dit zo is gegaan, maar ja de mensen die er nu wonen hebben daar niks mee te maken dus we laten het lekker zo ( ). Ik hoop zo erg dat dat niet gebeurt
Echt walgelijk, ik heb er geen woorden meer voor. Ik denk telkens dat ik alle ellende van Israhel wel een keer gehoord heb, maar dan wordt het toch weer overtroffen. Vreselijk
het lijkt echt net of we in een film leven he? dat we dit allemaal gewoon zien gebeuren en de overheid gewoon zân kop in het zand steekt. als je erover begint word je gedwongen om je ook uit te spreken tegen hamas (terwijl wat zij doen echt niet in verhouding staat), keffiyehs en palestijnse vlaggen worden verboden, demonstraties worden als antisemitisme afgedaan en ondertussen loopt het dodental in palestina alleen maar op. ik heb hoop voor de jongere generaties maar ik vind dit echt dystopisch