Nieuws, actualiteit en politiek #5

Nouuuu Zemra een beetje kennende op dit forum, ben ik vrij zeker dat haar reactie sarcastisch was.

Haha nee bedoelde die waar ik zelf in eerste instantie op reageerde. Zemra haar sarcasme ken ik inmiddels :rofl:

1 like

Ahhaha Oeps sorry van mijn kant!! Ik vond het al gek want je bent hier geen onbekende dus vond het al knap dat haar stijl je ontgaan was :joy:

3 likes

Dit is zo intens. Echt waaarom mogen deze mensen Kamerlid worden?

4 likes

“Het meisje maak haar knapper” :face_vomiting:

Ze is van een tienjarige veranderd in een puber

25 likes

Ja Gatverdamme naast eng is het ook echt heel vies

9 likes

Wat ziek

3 likes

https://www.ad.nl/barendrecht/grote-ophef-over-muurschildering-op-huis-van-wilma-en-albert-kunstenares-in-actie-ik-was-in-mijn-trots-gekrenkt~a0cf6931/
Ik dacht echt dat ik iets miste toen ik naar de foto keek en dat er ergens een naakte vrouw stond omdat het ‘schokkend’ wordt genoemd.

7 likes

Echt zielig dat iemand hier over gaat klagen ook. Ik vind het er juist super leuk uitzien! En ook al vond ik dat niet…lekker boeiend dat iemand vogels op zn huis heeft geschilderd.

4 likes

Ja doet me denken aan het appeltjesgroene huis in Den Helder. Alles moet maar op elkaar lijken.

6 likes

Ja echt bekrompen zeg. In steden zie je dit juist heel veel en ik vind het echt een verrijking van het straatbeeld.

6 likes

Geert Wilders is dood

1 like

Ja, struikelde heel naar de trap af

3 likes

Waar lees je dat?

Forum feminarium

9 likes

Zielig zeg

7 likes

Snap echt niet dat mensen hier serieus vragend op ingaan. Als hij dood is, krijgen we waarschijnlijk wel een push bericht en staat het op elke voorpagina van nl

3 likes

Valt wel mee, er is weinig verloren gegaan :pray:t3:

3 likes

Op een spies

8 likes

https://www.parool.nl/amsterdam/grimmigheid-en-racistische-leuzen-anti-immigratiedemonstratie-op-museumplein-schetst-ontluisterend-beeld~b48db39c/

:sob::sob::sob::sob::sob:

Love deze vrouwen wel 🫶🏻

42 likes