Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik ben echt “uneducated” maar waarom zou de VS zomaar Venezuela aanvallen? De VS heeft de luchtaanvallen ook geclaimt nu

Kan wel kotsen, het is echt fucking insabe

1 like

Olie: money money money.

8 likes

Wtf Trump??? Hij heeft Maduro gekidnapt??

9 likes

https://www.kidsweek.nl/nieuws/wat-is-er-aan-de-hand-tussen-de-verenigde-staten-en-venezuela~009d8c6

19 likes

Ik gil.

De VS is de VS niet als ze niet een land binnen vallen of aanvallen met als reden een zelfbedacht/veroorzaakt probleem. Het is dat kutkind in de klas die altijd uit verveling mensen gaat treiteren omdat er toch niemand iets doet tegen hem.

13 likes

Ik zou olie niet vergelijken / bestempelen als verveling.

3 likes

Waarom? Uit frustratie voor wat de VS doet?

2 likes

Ze hebben er niets te zoeken.

I know maar het is niet uit verveling dat ze het toch doen.

Er zijn vast fancy dure woorden voor, die ik niet beschik in mijn vocabulaire, om het precieze gedrag van VS te beschrijven. Ik kan zelf even niets anders bedenken dan dat het onderliggende voortkomt uit verveling.

Die oudste oom die altijd zijn neus overal stopt, altijd een mening heeft, vindt dat er altijd naar hem geluisterd moet worden en dat hij altijd gelijk heeft omdat hij de oudste is ofz. Dit past denk ik beter.

1 like

Ik snap wel wat je probeerde te zeggen hoor. Vind dat Philo er wat te serieus op in gaat en het te letterlijk neemt.

5 likes

Ik neem aan om de uitleg in kindertaal :stuck_out_tongue: hahah

2 likes

Hilarisch, iemand die niet volledig op de hoogte is en uitleg vraagt.

9 likes

gaat er toch om dat uitleg vragen op dit forum terwijl letterlijk elke nieuwssite een toegankelijke “wat is er aan de hand en hoe is het zover gekomen in Venezuela” op de homepage heeft staan een vrij interessante keuze is?

4 likes

Die discussie weer. Info vragen wordt echt als een forummisdaad gezien. :laughing:

11 likes

God alle tering zeg, kunnen we ons even focussen op wat er nu gebeurt in plaats van elkaar af te bitchen op een fucking forum??
Heeft iemand door wat voor een geopolitieke nachtmerrie dit is? Wat voor gigantische gevolgen dit heeft?

14 likes

Bwehhhh waarom bestaan dit soort sneue mannen met hun te grote ego’s :sob:. Bemoei je lekker met je eigen leven en ga het bejaardenhuis in man.

1 like

Nee niemand heeft dat door, behalve jij! :pray:t2:

17 likes