Mijn man zegt net: Kees van der Staaij. Maar ik zei al: een premier die niet op zondag kan werken is niet handig haha
Ik vermaak me echt veel te erg met de suggesties in de reacties op NU.nl, zoals bijv Louis van Gaal en Annemarie van Gaal. Zitten nog goede argumenten bij ook maar hoe absurd is dit eigenlijk
https://www.nu.nl/nujij/6313830/wie-moet-volgens-jou-de-nieuwe-premier-worden.html
Straks vragen ze Rutte nog terug đ„čâŠ
âââ-
Is mijn vader trouwens de enige die continue de grap maakt: âah ik ben gebeld, en beschikbaar!â
Of is dit een typisch âdad jokesâ humor ding
Ik wilde vrijdag iets met hem afspreken: âai, nee dan zit ik in Den Haag.â
Ik belde hem: âhou je het kort? Ik verwacht telefoon uit Den Haag.â
En. Zo. Voorts.
Nou die klinkt heel geschikt!
Hahaha dit vind ik heel erg grappig! Mijn vader maakt helaas niet deze grapjes.
Hahaha mijn vader doet dit ook!
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en mn ouders hebben me ook al laten weten dat er in Den Haag nog een vacature open staat.
Volgens de test ben ik geschikt en kan ik vanavond gebeld worden. Ik heb wel zin in een carriĂšre switch.
Zou er nou iemand moedwillig zân baan opzeggen om premier te worden? Zeg maar met vol vertrouwen van ja dat ga ik de komende 4 jaar doen. Vind het zoân bizar idee dat er ook maar iemand vertrouwen in heeft dat dit 4 jaar goed gaat. En daarmee doel ik ook op de partijen binnen de formatie.
Ik kan het me met dit plan absoluut niet voorstellen maar er zullen vast mensen zijn die het willen. Al heb ik het vermoeden dat er ook al veel mensen nee hebben gezegd.
Als je geen beroepspoliticus bent neem je toch loopbaanonderbreking zou ik denken? Dat doen toch veel lokale mandatarissen hier in België.
Iedereen en zijn moeder weet toch dat dit kabinet de 4 jaar niet vol gaat maken? Even een sabbatical nemen van een aantal maanden is genoeg.
Ik ga trouwens helemaal kapot om de Servische president die heel dramatisch in de Servische vlag huilt omdat de Srebrenica genocide herdenkingsdag door de stemming kwam in de VN.
Echt mini Rusland, ook een vlaggenparade in Belgrado Echt zoân gĂȘnant land is het holy fuck, zou me echt schamen als ik daar vandaan kwam. Graag de hele Balkan in de EU behalve hun.
internationaal gerechtshof = hamas!!!
sry dubbelpost maar jaaaa servië is echt rusland van shein qua overheid
De crux van het artikel is eigenlijk dat door de genocide mobilisatie IsraĂ«l alle actieve militairen heeft weggehaald in de palestijnse gebieden om actief te gaan vechten, om toch aan âveiligheidâ te doen hebben ze dan de kolonistische reservisten bewapend om hun taak over te nemen wat in de praktijk gewoon betekend dat ze nog actiever zijn in het opzoeken van conflict om plekken te koloniseren. Ik snap echt niet dat functionarissen zulke feiten op hun bord kunnen krigen en dan nog steeds beslissen om finianciĂ«le steun en/of wapens aan IsraĂ«l te geven.
Wat sick
Wooow! Dit is echt heftig, wtf is daar allemaal misgegaan.
Volgens mij is het wel zo dat in Amerika (kan wellicht per staat nog verschillen) je schuldig bent tot het tegendeel is bewezen? Bedenk even hoeveel mensen daar de doodstraf krijgen.
Huh nee joh?
Dat niet (volgens de wet), maar als je wordt opgepakt kom je met naam en toenaam in het nieuws als verdachte dus ik weet niet helemaal hoe dat werkt met âonschuldig tot schuld is bewezenâ .