Waarom denk je dit?
Moeder denkt dat het koningshuis en de premier het wel onder de aandacht zullen brengen bij de premier van India.
Ondertussen wordt de route aangepast. Vast om de Indiase premier niet in verlegenheid te brengen.
Yesilgoz was bij talkshow Eva best duidelijk in haar bewoordingen (vrij vertaald zoiets als: we doen geen zaken met India als er niet gesproken kan worden over de zaak Insiya) maar ik vraag me af wat daarvan terecht komt als je de premier niet eens de route langs een demonstratie laat rijden. ![]()
Ik ben hier nog steeds benieuwd naar want ik heb dit (gelukkig) echt nog nooit gehoord?
Ik heb ook nooit specifiek twijfels gehoord of ze leeft maar ik heb wel begrepen dat Insiya zelf al heel lang niet meer gezien is. Haar vader is opgespoord maar is na de opsporing ook weer verdwenen en niemand in Nederland zou weten waar Insiya is/verblijft. Misschien bedoelt ze dat?
Kots. Google zoeken wordt een soort Gemini homepage. Moet ik nu echt naar dat vreselijke duck duck go gaan overstappen om dit te vermijden
Vage reden om te stoppen en vooral apart dat PRO zelf niks van een statement doet rondom de reden, relaties die niet passen bij zijn rol
Ik ben juist weer afgestapt van duckduckgo na jaren, omdat ze zoekresultaten zo slecht zijn de laatste tijd. Ik weet niet waar het aan ligt maar ik kreeg gewoon niet meer te zien wat ik zocht, en veel irrelevante pagina’s…
Ik verwacht bijna dat er binnenkort iets beschadigends naar buiten gaat komen? Is echt een mega vage verklaring, want nu vraagt iedereen zich af over welke relaties het dan gaat.
Ja, sowieso. Op de NOS staat al iets meer, o.a. dat hij nu een relatie heeft met iemand die half zo oud is als hij, maar dat dát nog niet de ongepaste relatie is waar het over gaat. Lekker bezig ![]()
ieeuw hij heeft een relatie met deze Europarlementariër die letterlijk is geboren in 2001
Oké dat is legaal maar gatver, dit is toch gewoon haar vader.
Het feit dat hij schijnbaar meerdere ‘ongepaste’ relaties op de werkvloer heeft gehad (denk met machtsverhoudingen?) geeft me ook een erg rare predatory vibe
Ja hij is net niet twee keer haar leeftijd, echt wel sneu voor haar.
Hij was ook vicefractievoorzitter bij de Groenen, kan dat dat gezien wordt als een scheve machtsverhouding naast het leeftijdsverschil. En misschien heeft hij ook nog andere relaties gehad binnen de fractie. Ik las ergens iets dat dat ook in het buitenland soms nog anders geinterpereteerd wordt dan in NL. In mijn ogen is het vooral ieuw, maar niet heel ongepast.
Maar zij is Duitse en daar zijn ze wat hierarchisch gevoeliger, dus wellicht dat zij het utlegeen dat ze het met haar baas heeft gedaan en dat dat ongepast is.
Ik vind het iew, maar daarmee ook jammer, want ik denk de beste en meest invloedrijkst personen die we vanuit de linkerkant in Europa hadden zitten.
Ja het klinkt alsof het er zo eentje was die altijd meteen bij de nieuwe stagiaire stond te snuffelen
Er zal binnenkort wel een verhaal bovenkomen ![]()
Boeiende is dus dat het nadrukkelijk niet om deze relatie gaat, die was al eerder bekendgemaakt. Leest echt alsof de hoor/wederhoor vragen van de krant over zijn andere schnabbels gister zijn aangekomen en ze toen snel een verklaring hebben gegeven.
Ah, zover had ik me niet verdiept, ik dat dacht dat dit de ongepaste relatie was.
Nou dan wacht ik de mail van Katinka en Esther wel weer af als er meer nieuws is.
dit is echt mijn ergernis aan de communicatie van PvdA/Pro. Mailtjes van allerlei verzenders die ik niet ken, blijkt het allemaal gewoon Pro? Zet gewoon ‘Pro’ boven je mail!
Sowieso de achterlijke hoeveelheid mail die ik krijg, ik ben lid van beide partijen (volgens mij betaal ik ook voor beide al is het nu PRO.
En dan krijg ik dus landelijke mails, van mijn gemeente en van de provincie. En dus ook dat een of andere oud wethouder van de PvdA is overleden die tussen 1980 en 1986 werkzaam was binnen mijn gemeente. Ik word er echt gek van.
Hahaha JA ik krijg ze ook nog van PvdA Amsterdam en PvdA Amsterdan-Oost. En mail gewoon wat minder.
Doen die ook allemaal wekelijks een ALV? ![]()
Ik heb geen idee zodra ik ‘Esther-Mirjan’ zie klik ik op delete