Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja die hoeveelheid mails mijn hemel…

4 likes

haha ik heb een keer gevraagd aan GroenLinks of ik in godsnaam uitgeschreven kan worden van die ALV-aankondigingen, maar blijkbaar zijn ze verplicht ons daar voor uit te nodigen?

Betaal al 10 jaar geld en heb altijd op ze gestemd, en ik ben vast van plan om nóóit naar een ledenvergadering te gaan, kan me werkelijk niets saaiers indenken.

1 like

Het allerergste qua mails is sowieso de FNV.
Inderdaad landelijke acties, FNV vrouw, FNV lokaal, FNV in de buurt, somehow kreeg ik ook altijd alles van de metaalsector (niet mijn sector en ook nooit geweest).

maar helaas ben je inderdaad wel wettelijk verplicht alje leden op de hoogte te stellen van ledenvergaderingn haha @appelflauwte

6 likes

Ik heb hem ooit ontmoet bij een politiek event, ik moet wel toegeven dat ik hem wel charmant vond. Maar dan ben je dus een slim hoogopgeleid persoon met een succesvolle carriere en dan ga je in je prive toch allemaal foute relaties aan. Dan zal je prefrontale cortex toch niet zo goed ontwikkeld zijn.

3 likes

Hij kan zich aansluiten bij mannen als Pechtold…

1 like

Ja doe normaal, dit is echt mijn halve mailbox.

1 like

Gidi/israël is echt doodeng

13 likes

toch een wennemars goud gewonnen dit jaar :joy:

18 likes

Laat ik nu toevallig vanochtend naast dit koppel aan het ontbijt zitten in het hotel waar we nu verblijven voor een weekendje weg. :sweat_smile:

Moest meteen aan dit forum denken!

5 likes

Wat in de GTST is dit?

36 likes

Haha not me die naar het forum snelde om dit te posten

16 likes

Stel je bent TEGEN de anti-apartheid beweging :sob: disturbing

4 likes

Ik wilde dit net posten, the gift that keeps on giving.

1 like

Wat een moment ook om erachter te komen, ben benieuwd hoe dat gegaan is

2 likes

Nrc heeft vragen gesteld

2 likes

Nee joh, dat wisten ze toch al veel langer. They simply didn’t care. Toen ik op mijn 15e gesolliciteerd had bij Etos werd ik al gegoogled…

1 like

Vraag het me af hoor. Dit speelt dus voor 1990/1995. Je moet denk ik wel net iets dieper duiken om erachter te komen. Verder wel hilarisch, boontje komt om zijn loontje.

13 likes

deels dit, maar deels zie je ook wel steeds meer dat mensen in hoge functies niet (goed) onderzocht worden omdat men ervan uitgaat dat het wel pluis zit

3 likes

De naam Donald Pols wordt genoemd in een verslag van de Waarheids- en Verzoeningscommissie als leider van een radicale groep. Hij is op z’n 19de naar Nederland gekomen dus het kan ook niet heel lang geweest zijn. Maar goed, dit komt toch altijd uit, kan je er maar beter zelf mee komen en spijt betuigen. Ongelofelijk dat het nog zo lang heeft geduurd voordat iemand er achter kwam, hij heeft toch bij verschillende grote organisaties gewerkt.

4 likes

Toch mooi hoe hij zijn carrière binnen een paar maanden volledig door het riool ziet verdwijnen. :skull_and_crossbones:

9 likes