Nieuws, actualiteit en politiek #5

Vond die stoet er echt uit zien als die malieveld rel racisten

2 likes

Ja de tering zeg, je zal maar lekker op je fietsje terugkomen van stappen. Of van je nachtdienst oid. Doodeng.

5 likes

Vind dat wat makkelijk gedacht. Dit is toch in de openbare ruimte gebeurd, dus niet echt criminelen onderling alleen. Nu was het een afgelegen stuk maar als ze een omstander waren tegengekomen had die groep degene echt niet zomaar laten gaan gok ik.

De onderwereld raakt steeds meer verwoven met de bovenwereld en het geweld wordt steeds extremer. Zoals ook die explosies in flatgebouwen waar vaak onschuldige mensen oo slachtoffer van worden.

15 likes

Ik vond de kop van het nu.nl artikel ook heel treffend. ā€˜Op zaterdag nemen we weer lekker een pilletje’.

9 likes

En de rechter vond vorig jaar beveiliging geen goed idee, omdat dat teveel gevaar zou opleveren voor de bewaker. (bron!) Ik denkkk dat dit wel algemeen bekend was daar welk risico hij nam met slapend rijk worden.

Hij is daar terecht gekomen via een officieel beveiligingsbureau en eigenlijk zou iemand anders die nacht werken maar die kon niet. Dus vraag mij af hoor in hoeverre hij precies op de hoogte was.

2 likes

Even los van deze situatie, want dat is alleen maar speculatie, maar dit kan natuurlijk gewoon samen gaan. Mensen actief in/rond het criminele circuit zijn geen ƩƩndimensionale klootzakken, die kunnen best mantelzorger zijn voor hun moeder Ʃn aan louche zaakjes doen.

10 likes

Yep, o.a. uit Belgiƫ en Frankrijk (bron: Parool). Zullen wel weer veel tieners tussen zitten.

Dat huis wordt nu een jaar gesloten zie ik, maar dat is al vaker gebeurd en dan gingen ze achteraf weer vrolijk verder met criminele praktijken daarbinnen.

4 likes

Ja ik zag op het nos dat dit de vierde keer is dat de woning wordt gesloten. Dan gaat het toch ergens niet goed

3 likes

Ik moet zo hard lachen om die appjes van Grapperhaus :joy: vooral ā€˜soepjurkje’ en ā€˜geriatrische beunhazerij’ hahaha hoe kom je er op

21 likes

Ik ben ook een groot fan van soepjurkje als nieuw scheldwoord :clap:t2:

4 likes

Haha ik zat er ook hardop om te lachen, maar god sta me bij als ik ooit al mijn werkgerelateerde appjes vrij zou moeten geven, ai ai ai.

25 likes

Dit dacht ik precies. Ik laat mij soms echt wel een beetje humoristisch gaan.

Haha ja 3x raden wie niet de laatste paar jaar van zn werkende bestaan in de eerste Kamer mag gaan zitten.

4 likes

Ik zag een fragment in Lubach en het feit dat Grapperhaus tijdens die zitting nog een beetje zat te gniffelen om die appjes maakte het helemaal af :grinning:

4 likes

Hahaha jaaaa ik ging stuk, kan me ook wel vinden in sommige dingen die hij zei. Slob is ook wel een soepjurkje 🄹

1 like

Ahahahha ja echt iconisch

1 like

Ruben Brekelmans die maar blijft verkondigen dat jonge, gezonde mensen zonder kinderen gewoon 5 dagen per week moeten werken hahahahaha rot toch een eind op

17 likes

Ik voel me buitengewoon geĆÆrriteerd dat ik dat als kind vrij persoon zou moeten, laat mij ook gewoon genieten van een paar vrije dagen

Ben die werk mindset helemaal beu. Uiteindelijk gaan we allemaal dood en dan kijken we terug op een leven vol… Werk? Geef mij maar een leven ernaast :nail_care:

25 likes

Nouja volgens mij is zijn punt dat daarmee tekorten in bijvoorbeeld de zorg opgelost kunnen worden. Die zorg is wel nodig voor een lang leven.

Maar goed ik werkte voor ii kinderen had niet full time en toen ze jonger waren ook niet, dus ik volg z’n advies verder ook niet op.