Nieuws, actualiteit en politiek #5

Het was zo’n verademing toen ik na zoveel euro’s aan producten en gezichtsbehandelingen uitgegeven te hebben in het ziekenhuis bij de dermatoloog kwam en hij gelijk duidelijk zei dit ligt niet aan jou of aan wat je gebruikt of hoe je leeft: dit gaan we samen oplossen en daar is medicatie voor nodig. En nu ben ik al een jaar van mijn acne af! Ik ben hem/medicatie nog steeds zo dankbaar. Het laatste waar je in zo’n hopeloze situatie op zit te wachten is zo’n troela als dit.

11 likes

Dermatoloog is niet helemaal wat er qua “met je handen werken” wordt bedoeld geloof ik, maar Doortje als je dit leest ga het alsjeblieft doen!!! Doe het!!! Laat je omscholen :pray:

21 likes

Zie net dat er binnenkort nog zo’n essayistisch dieptepunt aan zit te komen :smiling_face_with_tear:

Precies de tone of voice die je verwacht

IMG_7146

8 likes

Omg haha deze gozer

6 likes

Christus

2 likes

Oke dat gaat sowieso een uitgekauwde kopie zijn van dit artikel

4 likes

Daan gaat het uitleggen :pray::pray::pray:

12 likes

Daan moet gewoon zijn bek houden :ok_hand:t2:

15 likes

Misschien ligt dit aan mij, maar hoezo gaat een man dit dan uitleggen?!

22 likes

Omdat witte mannen alleen naar andere witte mannen luisteren als het gaat over misogynie. Ofwel de Joris Luyendijk argumentatie

4 likes

Lijkt me sowieso een misvatting dat dit boek, pardon essayistisch pamflet over misogynie zou gaan. Elke weldenkende uitgever zou het dan door iemand met expertise en/of ervaringsdeskundigheid laten schrijven. Dit wordt Daan Heerma van Voss die weer eens gaat uitleggen waarom Daan Heerma van Voss niet zoals - ik citeer uit de vooraankondiging - “vele mannen” is. Vooral benieuwd hoe misogyn het zelf gaat worden. Dat Zeikschrift straks uitsluitend als zijn “geliefde” opgevoerd gaat worden bijvoorbeeld.

4 likes

pessayistisch hamflet

12 likes

Haan Veerma van Doss hihi

3 likes

Ik voel me echt een beetje misselijk als ik aan die Daan denk iellllll

3 likes

Pfff ik zie die bordesfoto en echt, die Marjolein Faber daar zien staan is toch een regelrechte nachtmerrie?

12 likes

Kerstreces.

4 likes

Alleen die?

4 likes

Nee, maar ik vind haar benoeming wel het meest hallucinant.

3 likes

Dit kabinet gaat sowieso de termijn niet vol maken. Deze partijen naaien elkaar zodra de kans zich voordoet

2 likes

Ik vind de boer zoekt vrouw minister toch echt het meest kkgenant aan dit kabinet.

40 likes