Nieuws, actualiteit en politiek #5

Hoe bedoel je?

3 likes

Ik vind het heftig dat er heel veel mensen zijn die de schutter die iemand vermoord heeft gaan verdedigen en beschermen.

5 likes

Wat UnitedHealthcare doet is nog wel iets heftiger en meer ophef waard dan één geval van eigenrichting.

11 likes

Dan hoef je toch geen moordenaar te verdedigen?

5 likes

Ze wilde toch de anesthesie maar deels vergoeden, wanneer de operatie langer duurde dan gepland?

Volgens mij is dat nu teruggedraaid

3 likes

Wil je je anders ook even eerst inlezen over hoe United haar klanten behandelt voor je weer met je one-liners gaat gooien?

11 likes

Nee hoor, ik vind mensen vermoorden en dat een beetje vieren altijd fout.

Zeker weten?

18 likes

Ok damn go off

16 likes

Misschien moet je je even inlezen voor hoeveel doden, mensen diep in de schulden en mensen die ziek zijn terwijl dat niet nodig is Brian Thomson (mede) verantwoordelijk is.

Concepts of thoughts and prayers kan hij krijgen.

8 likes

Wat een onzin. Dus als iemand Hitler had vermoord dan had je dat ook fout gevonden? Of insert random dictator

1 like

Ik vind het niet goed dat een persoon bepaalt wie dood mag en mag leven. Vind dat er erg met twee maten wordt gemeten hier. Die CEO was ook iemands zoon en vader van kinderen. In wat voor wereld leven we als mensen gaan feestvieren als een andere burger wordt neergeschoten. Vind je ook dat criminelen in Nederland zonder rechtzaak moeten worden neergeschoten? Ben je voor het invoeren van doodstraf?

6 likes

Gelukkig hebben we jou als het geweten van dit forum :pray:t2:

32 likes

Mwah hier zijn best uitzonderingen op toch? Verdient zelfs Netanyahu het bijvoorbeeld niet volgens jou?

4 likes

Ik was een heel verhaal aan het typen om op je vragen in te gaan, maar met alle opmerkingen die je maakt hier met telkens het argument erbij dat je niet in de materie zit denk ik nu toch laat maar.

3 likes

Vind het mooi dat 1 persoon veel mensen weet te verbinden :pray: Kyle Rittenhouse (die onder het mom zelfverdediging) 2 (onschuldige) mensen doodschoot is alleen een held voor ultrarechts. Die is dan wel vrijgesproken, vermoed dat dat met de vermoedelijke dader in deze zaak niet gaat gebeuren.

4 likes

download

29 likes

Dacht even dat je het over @Maurice had :rofl:

17 likes

Haha NEE dit ging over de ‘allegedly’ dader Luigi.

Ja weet niet, vind het erger dat er weer een witte man is vrijgesproken voor het vermoorden van een man (Jordan Neely) dan de UNC CEO dude bro. Good riddance.

2 likes

Ik zat de afgelopen week in allerlei Reddit rabbitholes theorieën te lezen dat hij een of andere huurmoordenaar was die a la James bond nu weer was gevlucht naar een of ander tropisch eiland, zijn gezicht liet verbouwen etc.

Om dan gister te lezen dat ie gepakt is terwijl hij een bigmac ah vreten was… pff saai

2 likes