Ik zie een emotionele vrouw. Dat is echt iets anders dan een gebroken of getraumatiseerde. Dit is echt ik op dag 4 van een conferentie: “it’s not for the weak girlies”
Wel een mooie spiegel voor je eigen ideeën over seks en in hoeverre vrouwen daar eigenaarschap over hebben
Heel veel vrouwen worden emo na seks/orgasme, laat staan na 100x
Volgens mij is dit een gecensureerde versie, er is ook nog een andere maar die mocht niet op youtube.
Waar las je dat?
Stond linkje onder die thread op X
Nee maar het hoeft ook niet meteen vanuit een seksueel trauma te komen. Na 100 keer zou ik ook huilen, al zou het maar van pure uitputting zijn😭
Ja of de BBC toon. Ik heb het idee dat alle BBC podcasts ook precíes zo klinken.
Fixed that
Met half jaar voorwaardelijk he, dus niet 2 jaar voorwaardelijk. Lijkt me toch wel fair als je de hoort wat hij gedaan heeft: zware mishandeling van diverse mensen.
De enorme kracht van de explosie die vijf woningen verwoestte zou het gevolg zijn van de onervarenheid van de daders, zeggen deskundigen tegen de krant
Zou je denken? Tering niet zo gevaarlijk dan mannen en hun fragiele ego’s
Er zijn mensen overleden en dakloos geworden omdat een man gekrenkt is.
Kut gedoe
In het artikel van de NOS staat dat de vermoedelijke dader een tankstation bezit. Had dat zelf als journalist denk ik niet gemeld, ben nu een beetje bang dat er uit wraak gekken zijn die dat tankstation gaan molesteren. Zeker omdat dat met zo’n relatief opvallende naam wel te vinden moet zijn.
Ik vraag me dan ook af hoe ze de ervaring op hadden kunnen doen.
just kidding.
Beetje rondvragen in Vlaardingen
Heel eerlijk, ik denk dat er veel meer achter zit. Zou inderdaad een ex partner kunnen zijn hoor. Regelmatig wordt er ook via de ondernemingen van partners witgewassen. Ik vermoed dat de daders hopen met deze verklaring dat het puur op (ex)partner geweld blijft. Dit is gunstiger qua strafmaat en op deze manier blijft misschien diepgravend onderzoek naar evt andere netwerken/verbanden uit.
It doesn’t add up, met 4 personen zo’n enorme explosie voorbereiden alleen maar om materiële schade aan te richten bij een ex partner.
Ik denk dat je nu onderschat hoe erg bepaalde mannen kunnen zijn. Ik heb ook weleens te horen gekregen wat meerdere plannen van mijn ex waren met mij op een gegeven moment en daar waren ook meerdere mannen bij betrokken.
Not all men hoor ![]()
Ik vind dat je hiermee wel een beetje aan victim blaming doet, in de zin van dat je denkt dat het vrouwelijke slachtoffer zelf betrokken was in criminele activiteiten terwijl je daar - behalve speculaties -echt 0 aanwijzingen toe hebt.
Ik kan je redenering overigens ook niet volgen, want als er zoveel meer achter zit, waarom dan het risico nemen er veel aandacht mee te trekken + er zoveel personen bij te betrekken?Over het algemeen willen personen die verwikkeld zijn in dergelijke netwerken het liefst zo min mogelijk aandacht vestigen op zichzelf en hun omgeving. Dit is natuurlijk speculatie van mijn kant, maar juist de onbeholpen manier waarop men te werk is gegaan schreeuwt wat mij betreft eerder een daad uit passie/emotie, dan een rationeel handelen
Ik werk met ex-gedetineerden en vanuit daar komt dus ook mijn twijfel. Ik krijg soms wel wel “inside” information in hoe bepaalde zaken bv in de rechtbank worden aangepakt door mensen uit dit circuit.
ik onderschat zeker niet hoe mannen kunnen zijn, want ook stalkers en huiselijk geweld en eergerelateerd geweld heb ik voorbij zien komen in mijn caseload. Maar op basis van de info die ik heb - niet alleen vanuit de media - geloof ik het hele boze ex-verhaal niet volledig en denk ik dat dit wel degelijk in de onderwereld gezocht moet worden