Ja dat dus, dat ministerie ligt niet in de middle of nowhere, maar juist bij een van de leukere straten in DH met allerlei leuke koffiezaken. Maar dat doet het vast niet goed op foto, haha.
Die meid heeft er zo geen zin in
Melania Trump draagt de hoed van Michael Jackson uit Smooth Criminal en Ivana draagt de outfit van Serena uit handmaids tale haha
Hahaha mijn moeder en ik zaten al te appen van, huh waarom is Melania er niet. Oh, wait sheās Michael Jackson.
Ik zou toch zweren dat ik Boris Johnson ook zag
Haat aan Tories, maar zou dat ook niet gelijk onder Far-right scharen, maar goed het is in dit rechtse klimaat soms lastig nog te onderscheiden wat traditioneel rechts of extreemrechts isā¦
Vergeet Nigel Farage niet
Ik lees net dit. En het verbaasd me zo.
Zoān kleine moeite en het kan zoveel ellende schelenā¦
Dus, oproep > geef gehoor aan de oproep als je hem ontvangt!
Ennnnnn Elon Musk brengt de Hitlergroet. En dan de excuses van de right-wingers āhet ligt aan zān autismeā. What the hell
Tnx voor de reminder⦠morgen even fixen!
Door jouw post een afspraak gemaakt! Ik vergat het steeds doordat ik in een mega drukke periode zit en heb nu meteen even doorgepakt.
Misschien heeft het er voor een gedeelte ook mee te maken dat bevolkingsonderzoek tijdens corona is stil gelegd. Ik moest er zelf achteraan toen het weer opstartte. Precies de reden dat ik het ook later dan mijn 30e heb gedaan.
O, dit herken ik helemaal niet! Ik ben in Corona tijd 30 geworden en heb toen wel een oproep gehad. Ik heb hem toen wel later gedaan omdat ik net een kind had gekregen.
Dat is denk ik wel ook een reden waarom vrouwen tussen de 30-34 minder snel reageren op de oproep.
ik zal mijn psycholoog erop wijzen dat ze me die groet nog niet geleerd heeft
Je mag 6 weken na de bevalling een uitstrijkje laten maken of zelftest doen. Ik vond een uitstrijkje plannen en weeeer iemand tussen mān benen even wat veel gedoe (werd vlak voor de geboorte 30) maar de zelftest was top en zo gedaan.
Is mannelijk autisme dit
(Syndroom van Asperger⦠badum tss)