Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik vind het wel behoorlijk tragisch dat ze amper een dag bezig kunnen zijn zonder ruzie, hoe verachterlijk beide personen ook zijn.

4 likes

Gelukkig bestaan er ook nog goede witte oude mannen :smiley:

https://www.nu.nl/klimaat/6343353/miljardair-bloomberg-wil-door-trump-misgelopen-klimaatgeld-compenseren.html

25 likes

Ah wilde dit net komen posten! Wat goed nieuws tussen alle doomscrolling door haha

2 likes

Hij zat er toch ook? :astonished:

1 like

Lol sorry oke blij dat iemand het doet maar als je miljardair bent, ben je natuurlijk onderdeel van het probleem en zijn vermogen wordt op 106 miljard geschat. Doe even norMAAL

Geef 105 miljard weg en je bent nog steeds rijker dan 99% van de bevolking

31 likes

een miljardair is per definitie geen goed persoon

17 likes

Hij had het ook niet kunnen doen hè, dan is het nooit goed :roll_eyes:

2 likes

nou het gaat niet om een winkeldief die zijn fout inziet he. het is een miljardair en dat is letterlijk onmogelijk zonder uitbuiting?? plus zij zijn zo ongeveer de hoofddaders

4 likes

Je kan geen miljardair zijn zonder dat er mensen onder jou werken die niet genoeg betaald krijgen.
En de lijst van controverses op zijn wiki is niet bepaald kort.

6 likes

Een miljardair is letterlijk nooit goed nee

2 likes

Hahaha godverdomme jongens laten we nooit meer blij zijn en alleen maar zeiken 🫶🏼🫶🏼

47 likes

Die goorlap voerde campagne voor de herverkiezing van Bush, voor mijn part mag hij mee deelnemen aan het vuurpeloton.

1 like

Heftig

11 likes

Sorry, de enige miljardairs die ik leuk vind zijn die in dark romance boeken

23 likes

We kunnen niet allemaal een slappe neoliberaal zijn.

5 likes

Vlaams Belang verontwaardigd over vrijwilligers zonder papieren in woonzorgcentrum: “Wie illegaal in ons land verblijft moet geen privileges krijgen”

Ze kwamen vrijwillig helpen op een dansavond. Waar je je als extreemrechtse politici allemaal druk om moet maken, echt een dagtaak.

22 likes

Wat een haters. Iets zegt me ook dat Filip Brusselmans zelf geen tijd zou maken om met oude mensjes te dansen bij wijze van vrijwilligerswerk

2 likes

Ik heb hier meerdere keren een bericht getypt over de oorlog in Oost-Congo en besef dat ik eigenlijk niet weet wat zeggen. Hoe kan dit zo lang doorgaan, waarom zijn er geen sancties of hulpmiddelen? Ik ben het beu om naar marsen te gaan of op mijn story de zoveelste aandacht te moeten vragen voor Congo.

Miljoenenstad Goma kan elk moment vallen: waarover gaat de ‘vergeten oorlog’ in Oost-Congo? | VRT NWS: nieuws

37 likes

Dank voor het delen. Vreselijk wat daar aan de hand is 🥹

2 likes

Geschatte 6 miljoen doden en…. Niemand cared?

Meerdere grote voetbalclubs spelen ook nog met visit Rwanda sponsoring, het wordt gewoon gesportwashed ook, echt zo fucking ziek.

13 likes