Oh wat vreemd! Ik ben ook in 2020 30 geworden en toen heeft het enkele maanden stilgelegen, misschien dat je eerder in het jaar jarig bent en daardoor wel de uitnodiging nog net hebt gehad?
Ik ben middenin 2020 30 geworden en kreeg het toen met een paar maanden vertraging. Hoefde echt nergens achteraan?
Had juist gehoopt dat met die zelftest meer mensen geen drempel zouden voelen.
Ja, flapdrol! Nu heeft hij opeens wel autisme ipv asperger?
Verbaast mij ook. Ik maak al om de paar jaar uitstrijkjes sinds ik seksueel actief ben, vind het sowieso raar dat het pas vanaf 30 in het bevolkingsonderzoek zit. Ik kreeg vorige week weer een brief, alleen ben ik nu zwanger en mag het niet. Maar ben heel blij dat ik er 2 jaar geleden nog 1 heb laten doen op eigen kosten. Ook even een reminder dat je altijd een uitstrijkje mag laten doen (bijv als je onzeker bent of je bepaalde klachten hebt), het gaat alleen wel van je eigen risico af, maar ik vind het dat waard.
Ik had het precies andersom. Dacht prima, net van alles gebeurt daar beneden, kan dit er ook prima bij.
Ik kreeg toevallig vandaag een brief! Met dat ik nog niet gereageerd had! Goed wel.
Ik was vet gemotiveerd om te doen, zo van; als kk 30 ben doe ik dat meteen!
Toen wilde ik een afspraak maken bij de huisarts, maar mocht niet want had de uitnodiging nog niet (ik belde 2 dagen voor mn verjaardag). Toen kreeg ik m, was ik ongesteld , en toen… vergeten. Dus top dat ze een reminder sturen
Ik interpreteer ‘non government official’ als dat farage een mp is maar niet deel van de ruling party. Johnson is dat allebei niet.
Je kunt via een site (mijnbevolkingsonderzoek.nl oid) als je de brief kwijt bent ook een test aanvragen. Dus mocht iemand hem daarom uitstellen; ook dat hoeft niet
greenpeace krijgt gelijk in de stikstofzaak
Ik vind dit echt geweldig!
Heb niks met de kerk maar
Hoezo? Zou toch mooi zijn als de band tussen die twee verslechterd? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik vind het wel behoorlijk tragisch dat ze amper een dag bezig kunnen zijn zonder ruzie, hoe verachterlijk beide personen ook zijn.
Gelukkig bestaan er ook nog goede witte oude mannen
Ah wilde dit net komen posten! Wat goed nieuws tussen alle doomscrolling door haha
Hij zat er toch ook?
Lol sorry oke blij dat iemand het doet maar als je miljardair bent, ben je natuurlijk onderdeel van het probleem en zijn vermogen wordt op 106 miljard geschat. Doe even norMAAL
Geef 105 miljard weg en je bent nog steeds rijker dan 99% van de bevolking
een miljardair is per definitie geen goed persoon
Hij had het ook niet kunnen doen hè, dan is het nooit goed