Oh my god, dit is zo teringdom. Iedereen die dit een goed idee vindt zou ik van harte willen uitnodigen om een maandje in een AZC te gaan wonen ![]()
Dat hoeft niet want we krijgen nu allemaal morgen een sociale huurwoning!!!
Er staan helaas nog wel meer vervelende dingen in. Maar goed vraag is hoe lang het stand houdt.
Niet per se want ze kunnen net als iedereen ook meedoen met lotingen. Maar alsnog belachelijk plan en komt er in de praktijk alsnog vaak op neer dat je jarenlang moet wachten
Nederland geeft 113 bronzen objecten terug aan Nigeria, na 128 jaar - Nederland geeft 113 bronzen objecten terug aan Nigeria, na 128 jaar
Nu nog even alles teruggeven uit het British Museum in plaats van het uitlenen. Baby steps
Wat de hel…
Ik heb hier tegelijkertijd zo veel en weinig woorden voor wtf
Doodeng die mannen, echt doodeng. Waarom stopt niemand dit.
Mijn god zeg!! Wát respectloos dit. Die arme mensen in Gaza. Krijg hier zwaar de rillingen van.
Wie heeft ook met absolute horror het mediacircus in the oval office tussen Zelenskyy and Trump/Vance gezien.
Ik ben ZO woedend dat ik er misselijk van ben.
Dit was allemaal een vooropgezet plan om Zelenskyy te treiteren.
Putin lacht zich he-le-maal slap in het Kremlin.
Ik zou bijna religieus worden zodat ik kan bidden dat Trump en Vance zullen branden in de hel
Wat een nachtmerrie is Amerika geworden.
Een heel klein stukje van de shitshow
Het is echt om te janken, ik kan bijna niet geloven dat dit echt gebeurt.
Nog geen 40 dagen in zijn presidentschap en die hond zet dag na dag de wereld in brand.
En vandaag, als kers op de taart, trapt Trump op de 100.000 dode Oekraïners, vermoord door z’n beste vriendje Putin.
Er is geen enkele ondergrens meer.
Heb ook echt met open mond zitten kijken, het is alsof ik een Netflix soap zit te kijken? Alleen maar ??? in mijn hoofd.
Ik blijf het vooral zo bizar vinden met hoeveel benijd (zeg je dat zo?) Trump over Poetin spreekt.
Ik kan gewoon niet kijken naar die kop
Ik krijg echt fysieke walgneigingen inmiddels
Zit jouw familie nog steeds in Oekraïne? Lijkt me echt afschuwelijk allemaal. Sterkte is een kutwoord maar ik weet het ook niet meer.
Echt twee pestkoppen die een klasgenoot finaal de grond in trappen. Live op internationale tv. “You have to be thankful”. Echt zo zo zo walgelijk.
Gelukkig niet, in ieder geval geen directe familieleden meer, maar uiteraard nog steeds veel “lijntjes” aldaar.
Ik vind het heel erg lief van je, dank je wel.
En dan die kutvraag aan Zelensky.
“Waarom draag je geen pak?”
Ja dat is het eerste waar je je druk om moet maken! En je gaat met toch niet zeggen dat Trump er goed uit ziet met die veel te lange stropdassen?!?!
Trump en Vance maakte er een gigantisch punt van dat Zelenskyy hen niet bedankt heeft voor “steun”… (dat heeft hij wel, tientallen malen)
Zelenskyy retweet en bedankt nu, 1 voor 1, alle Europese leiders die hun steun uitspreken. Hij is as we speak Trump aan het trollen. Love it.
Jezus wat was dit erg om te kijken. Dat zelensky zich nog zo heeft kunnen inhouden en niet om zich heen is gaan meppen tegen die 2 kinderachtige pestkoppen