Nieuws, actualiteit en politiek #5

En hij wil gewoon terugkeren en werken als tandarts? Ff serieus??

4 likes

En je ziet echt nooit “vrouwelijke tandarts duwt vagina in gezicht” of “groep vol vrouwen op Telegram met (vul in mannen nare dingen aandoen) gevonden”

Maar nee, not all men

39 likes

Not all men, but always men.

50 likes

Het jongste slachtoffer was een meisje van twaalf jaar oud.

FUCK dit. Het feit dat hij zichzelf probeert te verdedigen en 0,0 berouw heeft zegt genoeg over wat een psychopaat dit is.

En hij gaat niet eens de gevangenis in, ze hebben 6 maanden voorwaardelijk en een taakstraf geëist. Hoeveel mensen zijn er door hem getraumatiseerd?!

grrr ik word weer enorm gesterkt in mijn mannenhaat door deze zaak

7 likes

ik snap echt niet zo goed dat het OM niet op zijn minst verplichte therapie oid eist en hem wil verbieden nog in dit vakgebied of enkel ander vakgebied met patiĂ«nten te werken? wat betekent ‘de wens dat gior c zich laat overtuigen niet meer in de zorg te werken’ ĂŒberhaupt, letterlijk Ă©n figuurlijk?
dit is een mentaal ziek persoon die een gevaar is voor vrouwen én kinderen maar het OM hoopt dat hij zelf beslist niet meer in de zorg te werken maar zo niet jammer dan? of begrijp ik het nou verkeerd?

14 likes

Ja mogen we iig zijn identiteit zodat we weten of we behandeld worden door iemand die dit heeft gedaan.

10 likes

Ik neem aan dat iemand na zo’n veroordeling toch nooit meer een VOG krijgt om dit soort werk te doen?

1 like

ZES MAANDEN? geen woorden voor

5 likes

Ja, ik was ook verbaasd over de verbazing die nu beschreven wordt!

Moest wel lachen om Rutte die volgens het stuk op NOS had gezegd dat de Europeanen beter kunnen stoppen met klagen en in plaats daarvan met plannen moeten komen.

6 likes

Dan zitten ze dus 10+ jaar in een asielzoekerscentrum??? :sob:

2 likes

Bij quasi iedere actie van Ttrump momenteel: “Ik kan niet geloven dat hij doet wat hij te zullen gaan doen!!”

2 likes

Het enige ‘nut’ hiervan is het pleasen van hun racistische achterban. Verder gaat het alleen maar voor meer en grotere problemen zorgen, echt treurig dit land.

23 likes

Dat de azc’s nog voller komen te zitten en er dus “crisis” is.

3 likes

Oh my god, dit is zo teringdom. Iedereen die dit een goed idee vindt zou ik van harte willen uitnodigen om een maandje in een AZC te gaan wonen :clown_face:

8 likes

Dat hoeft niet want we krijgen nu allemaal morgen een sociale huurwoning!!!

14 likes

Er staan helaas nog wel meer vervelende dingen in. Maar goed vraag is hoe lang het stand houdt.

2 likes

Niet per se want ze kunnen net als iedereen ook meedoen met lotingen. Maar alsnog belachelijk plan en komt er in de praktijk alsnog vaak op neer dat je jarenlang moet wachten

1 like

Nederland geeft 113 bronzen objecten terug aan Nigeria, na 128 jaar - Nederland geeft 113 bronzen objecten terug aan Nigeria, na 128 jaar

Nu nog even alles teruggeven uit het British Museum in plaats van het uitlenen. Baby steps

16 likes

Wat de hel

1 like

Ik heb hier tegelijkertijd zo veel en weinig woorden voor wtf

14 likes