Doodeng die mannen, echt doodeng. Waarom stopt niemand dit.
Mijn god zeg!! Wát respectloos dit. Die arme mensen in Gaza. Krijg hier zwaar de rillingen van.
Wie heeft ook met absolute horror het mediacircus in the oval office tussen Zelenskyy and Trump/Vance gezien.
Ik ben ZO woedend dat ik er misselijk van ben.
Dit was allemaal een vooropgezet plan om Zelenskyy te treiteren.
Putin lacht zich he-le-maal slap in het Kremlin.
Ik zou bijna religieus worden zodat ik kan bidden dat Trump en Vance zullen branden in de hel
Wat een nachtmerrie is Amerika geworden.
Een heel klein stukje van de shitshow
Het is echt om te janken, ik kan bijna niet geloven dat dit echt gebeurt.
Nog geen 40 dagen in zijn presidentschap en die hond zet dag na dag de wereld in brand.
En vandaag, als kers op de taart, trapt Trump op de 100.000 dode Oekraïners, vermoord door z’n beste vriendje Putin.
Er is geen enkele ondergrens meer.
Heb ook echt met open mond zitten kijken, het is alsof ik een Netflix soap zit te kijken? Alleen maar ??? in mijn hoofd.
Ik blijf het vooral zo bizar vinden met hoeveel benijd (zeg je dat zo?) Trump over Poetin spreekt.
Ik kan gewoon niet kijken naar die kop Ik krijg echt fysieke walgneigingen inmiddels
Zit jouw familie nog steeds in Oekraïne? Lijkt me echt afschuwelijk allemaal. Sterkte is een kutwoord maar ik weet het ook niet meer.
Echt twee pestkoppen die een klasgenoot finaal de grond in trappen. Live op internationale tv. “You have to be thankful”. Echt zo zo zo walgelijk.
Gelukkig niet, in ieder geval geen directe familieleden meer, maar uiteraard nog steeds veel “lijntjes” aldaar.
Ik vind het heel erg lief van je, dank je wel.
En dan die kutvraag aan Zelensky.
“Waarom draag je geen pak?”
Ja dat is het eerste waar je je druk om moet maken! En je gaat met toch niet zeggen dat Trump er goed uit ziet met die veel te lange stropdassen?!?!
Trump en Vance maakte er een gigantisch punt van dat Zelenskyy hen niet bedankt heeft voor “steun”… (dat heeft hij wel, tientallen malen)
Zelenskyy retweet en bedankt nu, 1 voor 1, alle Europese leiders die hun steun uitspreken. Hij is as we speak Trump aan het trollen. Love it.
Jezus wat was dit erg om te kijken. Dat zelensky zich nog zo heeft kunnen inhouden en niet om zich heen is gaan meppen tegen die 2 kinderachtige pestkoppen
Ik vind het zo eng wat hier gebeurd. 2 mannen op 1, het uitlokken, het dreigen. Je ziet trump ook met een schuin oog naar de camera’s kijken en dan opeens weer harder gaan praten, alsof hij zeker wil weten dat alles gefilmt word.
Godzijdank spreken ze zichzelf eens uit.
Het is wel definitief duidelijk dat we in Europa onze grootste bondgenoot kwijt zijn, hè… Ik heb eigenlijk wel hoop dat dit Europa weer meer zal verenigen, na dat rechts-populistische gejank van de afgelopen jaren.
Lijkt me niet echt een correcte stelling als je ziet dat AfD in Duitsland een verdubbeling naar 20% deed vorig weekend, met hulp van de VS.
Huh, heb je ons eigen kabinet al gezien?
Ja, duh. Maar ik hoor ook dat Schoof gewoon militaire steun aan Oekraïne blijft beloven, tegen het geluid van Geert W. in. Ik hoor dat de UK weer richting de EU beweegt voor het eerst sinds de Brexit. En ik ben wel benieuwd hoe lang het populistische argument “de grootste dreiging komt niet van buiten de EU maar is al in ons midden,” nog standhoudt.
Maar goed, misschien ben ik veel te optimistisch. Het is ook heus niet zo dat ik me geen zorgen maak en @Ainu dat zijn idd wel sterke tegenkrachten natuurlijk.