Ben benieuwd voor hoe lang aangezien Lego City hun toen van faillissement gered heeft.
@Kusjessoldaat ik weet het niet precies, maar volgens mij wel! Het is zo heftig allemaal. Mijn vriend heeft ook een soort docu/compilatie van het politiegeweld in Amerika gevonden dat nu gaande is die ik ook nog wil bekijken. Het schijnt volgens hem vol te staan met dit soort beelden. Echt zo ontzettend angstaanjagend!
@Willem idd! Volgens mij is dat ook gewoon zo. Ik kan dit echt als niks anders zien dan fascisme.
@hummus Nee het is echt niet normaal!
@blair dit is de link! https://amp.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gtsaam/please_make_this_go_viral_i_am_begging_you_police/
Nee, ze hebben besloten geen promotiemateriaal meer te gebruiken voor deze artikelen. De artikelen blijven ze wel verkopen, ze maken er alleen geen reclame meer voor
In dit nieuwsbericht
staat:
Aan economische neergangen wordt vaak een letter gekoppeld, om duidelijk te maken hoe snel de neergang gaat, hoelang de weg naar herstel duurt én of dat herstel houdbaar is. “Het is niet helemaal een V”, zegt Sleijpen desgevraagd. “Ons scenario is meer een U waarbij het rechterbeentje er een beetje bij hangt, waardoor je in een soort L terechtkomt.”
Dan stelliger: “Het wordt waarschijnlijk een U, uitgaand van herstel volgend jaar, en misschien een W.” Dat zou betekenen dat we door de coronapandemie over een paar jaar opnieuw in een recessie belanden.
Dat is toch enorm suf dit hahahaha. Ja welke fucking letter is de economie, ja abcdefghijklmnop kan allemaal man.
Hahahha een soort U die op een L lijkt. “Oh dus gewoon een L?” Nee, meer een U of anders maar een W. Hoezo noem je dan een L
Ondertussen is de S&P 500 op zijn hoogste stand ooit gekomen. Ik heb zo’n hekel aan dit soort bangmaak artikelen over de economie. Als mensen bang gemaakt worden door een dreigende economische crisis, werkt dat een crisis in de hand. Je schiet er echt gewoon niets mee op.
Ja ik vroeg me dat bij het zien van deze titel dus meteen al af: doet dit niet meer pijn dan de voorspelling? Zo te lezen wel dus, vind dat wel kwalijk.
Ja weet je wat het is, het is ook niet dat bijv. bedrijven gebruik maken van dit soort info om voorzorgsmaatregelen te nemen die echt helpen. Ze ontslaan hoogstens mensen en verlengen contracten niet maar daar helpen ze hooguit zichzelf mee, niet de economie als geheel. Als dit soort info nuttig gebruikt zou worden zou ik het nog begrijpen, maar dat gebeurt nauwelijks.
Maar sorry ik ga nu helemaal voorbij aan hoe hilarisch dat artikel inderdaad is. Dit is gewoon een mega petpeeve van mij.
De T is de T.
Serieuze vraag: wat is de t.
Spill it. Nee maar echt ik weet niet wat de t is
Grappte
Beste Secret Santa die mij dit jaar trekt,
Ik wil graag de letter van de economie in chocoladelettervorm.
Groetjes,
Helvegen
Ik snap hier echt helemaal niets van…
https://www.gelderlander.nl/duiven/br-hond-tommy-mishandeld-en-gemarteld-politie-start-intern-onderzoek-naar-zeven-agenten-br~a1b4a2b9/?fbclid=IwAR1qt28ggaGBRnBNgttCkpRlUPVuGvqzXk2eFnmhUT81MgKwMpbWz3Uu8lQ
Wtf. Wat is dit joh. Lijkt wel alsof die agenten het gewoon leuk vinden om een levend wezen te mishandelen. Kijken wie er het stoerst is zoals kleine jongetjes.
Moet zeggen dat ik het filmpje niet bekeken heb, werd al misselijk na de foto van die toegetakelde hond.
Hahaha staat genoteerd!
Done!
Lijkt erop dat in Georgia bij de voorverkiezingen moedwillig gefraudeerd wordt door in wijken met hoge percentages Zwarte/bruine bevolking onaangekondigd stemlokalen te sluiten en mensen urenlang te laten wachten in de brandende zon in de hoop dat ze moeten werken en afdruipen.
Echt erg, dan ben je geen democratie meer
Heb je die documentaire “de slag om Texas” gezien? Die gaat hier ook op in, ook op hoe die kiesdistricten gemaakt worden om zo min mogelijk democraten de overhand te laten krijgen. En daarnaast valse trucs om de zwarte bevolking minder te laten stemmen.