De telegraaf is nu eenmaal de telegraaf, bedoelt hij volgens mij
Haha spuit 11 joee
De telegraaf is nu eenmaal de telegraaf, bedoelt hij volgens mij
Haha spuit 11 joee
ja heel chill dat Halsema dat ook gewoon zo zegt haha
De T is nou eenmaal de T
Misschien ben ik hier heel ouderwets in maar ik vind het altijd zo vreemd dat dit soort gesprekken via WhatsApp gaan (wordt niet specifiek benoemd maar ga er wel van uit?). Ik vind het zo lastig om me voor te stellen dat politici via zo’n app met elkaar overleggen en dat serieus te nemen haha.
die app van 23.46 ook trouwens: Zie de weergave met citaten van jou op At5. We spreken morgen verder.
Is toch doodeng als je die app krijgt haha
Ik vraag me wel af wie dit online gezet heeft en met welk doel? Of is het gelekt? Of nep?
’ Dat blijkt uit een appgesprek dat donderdag door het ministerie is vrijgegeven op verzoek van PVV-leider Geert Wilders.’
Wat zijn ze dan opeens snel met het vrijgeven na een WOB verzoek. Had ik dat verzoek gedaan weet ik zeker dat het veel langer had geduurd
En Ferd heeft haar echt wel onder de bus gegooid.
Ja ik moet altijd drie weken wachten hahaha
De tea is de tea
Ik las het in eerste instantie echt zo.
I was today years old toen ik hier achter kwam? Ik heb het al die jaren als Fred gelezen
Mijn brein loopt me te pranken
Alleen al uit de afsluiting ‘groet Ferd’ blijkt hoe gericht dat hele bericht was op openbaring. Love Femke for calling him out.
Zo hallo dingen waar je laat achterkomt.
Ik dacht haha hij typt zn eigen naam verkeerd #foutje
oh wat @Dombo zegt dus haha
Haha ik ben hier ook pas sinds een paar maanden achter. Vond het ook gek dat ie ferd zou heten en niet Ferdinand, maar daar is het blijkbaar wel kort voor.
Jammer dat trouwens ie zichzelf niet Ferdi heeft genoemd had ik leuk gevonden.
haha echt he, als je dan schijnheilig doet, doe het dan tenminste goed
Ik las het als de tea is nou eenmaal de tea. Dus ik dacht oké rude en grappig dat hij het kent.
Lego doet zijn eigen producten m.b.t. politie en het witte huis in de ban:
Vind ik nog kort hahaha ik krijg meestal meteen zon brief met dat ze het uitstellen met de maximale termijn zonder reden :") Maar tsja als je weet dat iets toch openbaar gaat worden en je het niet echt hoeft op te zoeken (ik bedoel, het zijn drie screenshots), kun je het maar beter meteen doen I guess
Ik lees het als: De tea is nu eenmaal de tea
Edit: Okéeeee bedankt voor deze waardevolle toevoeging. Ik was dus niet de enige.