Nieuws, actualiteit en politiek

Ondertussen is de S&P 500 op zijn hoogste stand ooit gekomen. Ik heb zo’n hekel aan dit soort bangmaak artikelen over de economie. Als mensen bang gemaakt worden door een dreigende economische crisis, werkt dat een crisis in de hand. Je schiet er echt gewoon niets mee op.

5 likes

Ja ik vroeg me dat bij het zien van deze titel dus meteen al af: doet dit niet meer pijn dan de voorspelling? Zo te lezen wel dus, vind dat wel kwalijk.

1 like

Ja weet je wat het is, het is ook niet dat bijv. bedrijven gebruik maken van dit soort info om voorzorgsmaatregelen te nemen die echt helpen. Ze ontslaan hoogstens mensen en verlengen contracten niet maar daar helpen ze hooguit zichzelf mee, niet de economie als geheel. Als dit soort info nuttig gebruikt zou worden zou ik het nog begrijpen, maar dat gebeurt nauwelijks.

Maar sorry ik ga nu helemaal voorbij aan hoe hilarisch dat artikel inderdaad is. :joy: Dit is gewoon een mega petpeeve van mij.

2 likes

De T is de T.

36 likes

Serieuze vraag: wat is de t.

Spill it. Nee maar echt ik weet niet wat de t is

1 like

Grappte :nerd_face:

41 likes

Beste Secret Santa die mij dit jaar trekt,

Ik wil graag de letter van de economie in chocoladelettervorm.

Groetjes,
Helvegen

12 likes

:heart::heart:

1 like

Ik snap hier echt helemaal niets van…
https://www.gelderlander.nl/duiven/br-hond-tommy-mishandeld-en-gemarteld-politie-start-intern-onderzoek-naar-zeven-agenten-br~a1b4a2b9/?fbclid=IwAR1qt28ggaGBRnBNgttCkpRlUPVuGvqzXk2eFnmhUT81MgKwMpbWz3Uu8lQ

Wtf. Wat is dit joh. Lijkt wel alsof die agenten het gewoon leuk vinden om een levend wezen te mishandelen. Kijken wie er het stoerst is zoals kleine jongetjes. :rage:
Moet zeggen dat ik het filmpje niet bekeken heb, werd al misselijk na de foto van die toegetakelde hond. :sob:

1 like

Ik hoop dat ik jou dan krijg.
@Chesirecat en @Jeminae noteren jullie dit? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha staat genoteerd!

1 like

Done!

1 like

Lijkt erop dat in Georgia bij de voorverkiezingen moedwillig gefraudeerd wordt door in wijken met hoge percentages Zwarte/bruine bevolking onaangekondigd stemlokalen te sluiten en mensen urenlang te laten wachten in de brandende zon in de hoop dat ze moeten werken en afdruipen.

Echt erg, dan ben je geen democratie meer

9 likes

Heb je die documentaire “de slag om Texas” gezien? Die gaat hier ook op in, ook op hoe die kiesdistricten gemaakt worden om zo min mogelijk democraten de overhand te laten krijgen. En daarnaast valse trucs om de zwarte bevolking minder te laten stemmen.

4 likes

Wat vreselijk. :cry: Arm beest.

Ja en hij zat zelfs gewoon op z’n kont naast die boom…

Ohhhhh die fucking UvA weer. Wat een kut instelling is het.

5 likes

Ik ben er gewoon oprecht misselijk van dat ik gisteren intakegesprekken heb gevoerd met allemaal lieve aanstaande eerstejaars die zo’n zin hebben om aan de U*vA te beginnen en dat ze dan op zo’n klote-institutie terecht komen die echt NIKS doet om haar studenten te beschermen tegen dit soort verschrikkelijke figuren. Bah bah bah. Echt een kutinstelling inderdaad.

2 likes

Pfffff ik begeef me nu 13 jaar als student en werknemer in het academische wereldje en in die tijd is er gewoon NIKS veranderd. Ik ken zoveel van dit soort verhalen inmiddels, echt, steek de boel in de fik en laten we opnieuw beginnen ofzo. Het is zo door en door verziekt op dit vlak.

5 likes