Nieuws, actualiteit en politiek

Denk had zelf geweigerd toch?

Rellende refo’s

1 like

Een Urkse meid zou zijn vreemdgegaan met een Urkse jongen, de vriend van die meid heeft ruzie gemaakt met die jongen, dat is uit de hand gelopen op social media, de jongen werd bedreigd, de vriend heeft z’n 100 Urkse matties opgetrommeld en ze hebben samen het huis en de moeder en zus van die jongen in elkaar getrapt.
En toen zouden er busladingen vol idioten naar Urk op weg te zijn om te gaan rellen, dus zijn alle wegen afgesloten.

1 like

Ik snap sowieso niet zo goed hoe je zo kan zijn maar waarom gaat hij achter die jongen (+famillie??) aan als zijn vriendin degene is die vreemd is gegaan?

Ik had gelezen dat dat meisje bedreigd en mishandeld was door de jongen die uiteindelijk het doelwit was. Maar goed, volgens mij bazuinen er heel veel vage verhalen rond.

bizar. gaan ook allemaal whatsappberichten rond dat men vrijdag “wraak” wil gaan nemen in Urk. Hopelijk is het allemaal grootspraak.

Urkers gonna Urk

4 likes

wat vreselijk die schietpartij in Nieuw-Zeeland!! en dan die bodycam beelden die er van zijn gemaakt. zieke zeke geest, gadverdamme.

Echt heel naar inderdaad


De schutter schijnt ook “subscribe to PewDiePie” geroepen te hebben.
Ik dacht eerst dat iemand een zieke grap had gemaakt, maar ik lees het nu op meer plekken en Pewdiepie heeft zelf ook gereageerd hierop.

Dit is echt ziek :pensive:

Ik zie alleen dit van hem zelf. Maar mega ziek dat die schutter dat zegt ook.

Ja dit bedoelde ik ook! Dat hij erover tweet lijkt voor mij te betekenen dat het inderdaad zo was dat de schutter dit riep

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/persoon-opent-vuur-in-tram-bij-24-oktoberplein-in-utrecht-antiterreureenheid-op-de-been~aecd02d7/

Ik zit bij m’n opleiding en we hoorden al de hele tijd sirenes en het is hier afgezet. Zat net al te zoeken wat dit was.

hm dit klinkt echt heel heftig

Lijkt mij oprecht een van de engste dingen dat je in het ov (als het klopt van die tram) zit en er wordt geschoten, je kan dan geen kant op.

Ik vind het niet de meest logische plek en tijdstip voor een terreuraanslag, maar dat zegt natuurlijk niks.

1 like

Nouja ik vind gewonden ook wel ernstig, je weet niet hoe ernstig gewond ze zijn. Überhaupt een schietpartij vind ik ernstig.

10 likes

Yelle Tieleman ‏ @ YelleTieleman 4 min.4 minuten geleden

Politie is hard op zoek naar de dader. Woordvoerder bevestigt zojuist dat deze is ontkomen.