Nieuws, actualiteit en politiek

Zo hebben jullie die schreeuw gehoord na de uitspraak van Holleeder, echt door merg en been gaat ie.

1 like

Ja, van wie is dat joh jeetje

1 like

7 likes

Heel heftig… Denken jullie dat levenslang blijft staan in hoger beroep, ik vrees van niet

Ik denk het ook niet. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat hij nu ook geen levenslang zou krijgen. Het bewijs is zo indirect. Maargoed ik ben ook een leek :nerd_face:

3 likes

Ik denk ook niet dat levenslang blijft staan maar als hij bijvoorbeeld 20 jaar krijg is dat ook al bijna levenslang voor hem gezien zijn leeftijd en gezondheid.

Ik zag trouwens dat zijn zus een derde boek gaat schrijven/ heeft geschreven.

Die rechter ook doodkalm ‘‘nou mag die vrouw even naar buiten worden geleid?’’ draait flesje water open om een slokje te nemen

8 likes

Even een wat luchtiger onderwerp.

Oude paard van Sinterklaas (30) dood - https://nos.nl/l/2292173

Ach, doet me ook nog wel wat :slightly_frowning_face:

1 like

Aww beestje :heart:

Moet bij het paard van sinterklaas wel echt áltijd denken aan die keer op het egf dat (enkele) Vlamingen en Hollanders elkaar probeerden uit te leggen waarom de namen Amerigo en Slecht-weer-vandaag (respectievelijk) ze/ons raar in de oren klonken. :joy::heart::heart::heart::heart:

Dat was een van mijn lievelingsforummomenten.

17 likes

Die rechter is ook niet echt het zonnetje in huis he. Ik snap dat je niet te vrolijk moet doen bij zo’n proces als dit maar ik heb ze wel eens levendiger meegemaakt. Schrok daardoor extra van die gil overigens.

1 like

Hij gaat volgende week met pensioen misschien heeft dat er mee te maken haha.

3 likes

Ik vond hem ook zeer weinig empathie hebben eerlijk gezegd. Net als @Flamoes schrok ik wakker van die gil. Was echt even ingedommeld.

3 likes

https://www.ad.nl/buitenland/mannen-randen-meisje-14-aan-maar-zijn-officieel-geen-verkrachters-ze-verzette-zich-niet~a10d1aa6/

Ik heb hier geeneens woorden voor.

1 like

Waarom hebben ze die wet niet al aangepast, want dit is al vaker in Spanje voorgekomen. En het is ook zo typisch dat het argument van verzet alleen bij verkrachting geldt. Als je beroofd wordt door een zakkenroller en je verzet je niet, ben je dan niet beroofd. Krijgt de dader dan een lagere celstraf? Als je vermoord wordt zonder dat je je verzet is de straf dan ook lager?

Ahh, ik word hier zo boos om.

9 likes

Ik vind dit zo eng. Als je hiermee weg komt dan kun je dus gewoon echt alles roepen.

4 likes

Vooral het argument dat co2 toch niet gevaarlijk kan zijn en natuurlijk is… Als baudet (en alle andere klimaatontkenners) zich ook maar eens 5 min zouden bezighouden met de wetenschap achter het broeikaseffect, dan zouden ze toch nooit zo’n onzin verkopen?

Dus ofwel is baudet toch niet zo ontwikkeld als hij zich voordoet en snapt hij het echt niet, ofwel liegt hij gewoon…

2 likes

Wat een nachtmerrie zeg

Ja ik las dit ook al. Vreselijk moet dit zijn! :frowning: met zulke dingen mag je toch echt geeeeen fouten maken :cry:

1 like

Pff echt een nachtmerrie, kan me ook voorstellen dat je na een zwangerschap al helemaal een band met je kinderen hebt en dan zoiets? Ben wel benieuwd of de ouders waar de embryo’s dan wel vandaan kwamen zijn gevonden?

1 like

Dit staat in het originele artikel:

The mother, who is Asian, gave birth to two non-Asian babies, and each child was a genetic match to a different couple that was also a client at the fertility clinic, the lawsuit states. The Asian couple was then forced to give up the babies to their true genetic parents.

Dus volgens mij is het stel ermee naar de kliniek gegaan (omdat het geen Aziatische baby’s waren + ze hadden maar een jongetjes embryo) en heeft de kliniek toen de echte ouders gematcht met het DNA. Echt verschrikkelijk.