Nijmegen-topic

@anon44204370 volgens mij worden de meeste fietsenstallingen wel weggehaald, maar mensen zetten m altijd voor de ingang dus dat kan vast ook met de vierdaagse. Het is trouwens maar tot 16.00u open vanaf dinsdag he? Wat een onzin vind ik dat zeg…
Ben wel benieuwd of ik je ooit gezien heb daar, kom er bijna dagelijks (wel korte workouts)

1 like

Nijmegenaren, kan ik dinsdag in de buurt van de uni/gymnasion gewoon mijn auto kwijt? Heb om 5 uur tentamen en helemaal geen rekening gehouden met Vierdaagse :’)

Parkeren weet ik niet, maar hou ook even rekening met de wegafsluitingen, weet niet vanaf welke kant je komt, maar als je dwars door een looproute moet kun je aardig aan het omrijden komen.

Ja die had ik al even bekeken maar kom vanuit het Zuiden en de Heyendaalseweg is alleen in de ochtend afgesloten zag ik! Voor de rest moet ik daar als 't goed is geen hinder van hebben.

Misschien dat het parkeren naast Sterrebosch/Huygens vol zit, maar denk dat je sowieso wel bij het ziekenhuis kan parkeren. Anders heeft Grotiusgebouw ook nog een eigen garage dus zou je het misschien daar kunnen proberen?

1 like

Ja ik ging vroegah altijd met de trein hahaha toen ik nog studeerde dus ik weet ook heel weinig van de parkeerplekken. Maar mag je bij het ziekenhuis zomaar parkeren als je niet in ziekenhuis hoeft te zijn? Vorige x, gewone doordeweekse dag, kon ik om 6 makkelijk naast Sterrebosch parkeren, maar dat zal nu dan dus misschien wel niet? Hoewel het collegejaar wel zo goed als over is toch? Grotius ga ik iig even onthouden!
Ik denk dat ik maar gewoon op tijd moet wegrijden thuis :’)

Het collegejaar is wel grotendeels over ja! Nog wat hertentamens voor sommige denk ik, maar die zullen ook niet allemaal met de auto komen.
Kan me alleen herinneren van toen mijn vriend nog op Sterrebosch woonde dat altijd met evenementen dat parkeerterrein vol stond en mensen dan bij Heyendaal de trein/bus pakte naar het centrum. Weet niet meer zeker of dit ook het geval met de vierdaagse was…

1 like

Vandaag begint het :tada:

1 like

Ik was het vanmorgen even vergeten tot ik bijna een stel tentenbouwers op de Bloemersstraat aanreed, helemaal dichtbebouwd die straat :sweat_smile:

Heeft iemand de too good too go in Nijmegen al geprobeerd?

Nee, ik heb de app gedownload en ik vind eigenlijk dat er maar weinig aangeboden wordt. En tot nu toe iedere keer uitverkocht als ik keek… Goed initiatief, maar moet denk ik nog een beetje op gang komen.

Wacht, dat neem ik terug. Ik kijk net en er zijn al dingen bijgekomen!

Ik heb het vandaag geprobeerd bij Doppio, maar was wel een beetje teleurgesteld. Moest 3.99 betalen en de aangegeven waarde was 11,99. Het laatste voorverpakte doosje was net opgehaald dus ging de man die daar werkte zelf wat dingen in een doosje doen. Dit kwam gewoon uit de vitrine wat ik jammer vond want dan is het niet echt tegen voedselverspilling… Wat er in zat was ook karig (1 middelgroot gebakje, 1 mini koekachtig ding en een american cookie). Is misschien rond de 4 euro waard wat ik ervoor heb betaald, maar zeker niet rond de 12.

Vind het op zich prima als ze zeiden van hey, de doosjes zijn op dus we doen nu wat verse producten erin en dan krijg je wat minder, maar ze zeiden eigenlijk niks. Zou niet snel van hun weer een doosje halen tenzij ik echt zin heb in gebak ofzo…

Had zelf ook nog een vraag haha

Weet iemand een leuke plek waar je op het terras een boekje kan lezen voor 1-2 uur zonder dat het als raar wordt gezien dat je verder niet veel besteld en je alleen zit? :yum: Wil wel gewoon regelmatig thee/koffie of een gebakje ofzo bestellen hoor, maar niet dat ze om de 10 minuten komen vragen of je wat wil. Vind het zelf niet chill om in een park te gaan zitten, maar wil wel graag naar buiten met dit weer

Credible of the fuzz misschien?

Weet iemand een restaurant waar ze (lekkere) zoete aardappelfriet hebben?

Odessa denk ik wel :slight_smile:

De McDonalds :grin: (maar serieus, die zijn echt lekker. Maar dat bedoelde je niet denk ik…)

Haha nee inderdaad, liever iets anders. @TheRock Ik weet zelf trouwens dat ze ze bij Bombarie hebben, maar ik vind het eten daar verder niet zo lekker.

1 like

Credible en Tati misschien ook