Nijmegen-topic

Thanks voor het meedenken, maar volgens de menukaarten hebben ze het niet :frowning:

Ik weet dat die flat in Neerbosch Oost tegenover het Bastion hotel appartementen heeft van 48 of 52 vierkante meter (was een van de twee) voor ongeveer 560-600 euro p.m.

Mocht je interesse hebben moet je maar even laten weten dan zoek ik de site op, maar lijkt me als je kieskeurig bent qua buurt niet echt waar je naar op zoek bent :stuck_out_tongue:

Vesteda? Hureninhandelskade? ACM vastgoed?
Misschien allemaal wel boven jouw budget, maar daar had ik me vorig jaar ingeschreven. Ik heb uiteindelijk zelf toch iets via Entree gevonden, elke ochtend om 7.00u supersnel refreshen om als eerste op die direct-kans-huizen te reageren heeft uiteindelijk gewerkt.

Ik overweeg wel om naar basic fit te gaan als mijn abonnement bij curves afloopt. Ik ben super tevreden met curves, maar het scheelt nogal in de prijs, en ik mis echt een loopband daar. Dus misschien begin volgend jaar!

1 like

Ik sport ook bij Basic Fit. Of ja, heb een abbo maar doe er op dit moment niet veel mee haha. Juist ook omdat ik alleen moet en dan kan ik makkelijker zeggen ah joh komt volgende keer wel haha. Drankje/sporten lijkt me wel leuk om een keer te doen!

1 like

Een drankje doen lijkt me leuk. Ben wel niet super flexibel doordat ik oppas moet hebben, maar dat komt wel goed!

1 like

Mag een drankje zonder sporten ook?

2 likes

@anon44204370 @Jenn @Bennielava @Blush Datum prikken voor een drankje in de stad?

1 like

Ja leuk!

1 like

Ik heb nog nooit zoiets gedaan haha, prikken we gewoon een datum?

1 like

Als ik kan op de geprikte datum wil ik ook aansluiten! Als jullie dat goed vinden natuurlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Tuurlijk!

ik wil wel een appgroep aanmaken als iedereen even zijn nummer pbt!

1 like

Ik wil ook wel (als ik kan)! Maar misschien ben ik te laat?

Ik zou ook wel willen aansluiten als het kan.

@TheRock @Alicante @katie nee hoor kan allemaal nog! We hebben een groepsapp gemaakt dus als jullie willen kunnen jullie mij je nummer pb’en!

Ik heb morgen afgesproken om met een vriendin in het centrum te eten en daarvoor wil ik nog wat cd’s kopen. Maaar nu lees ik dat het morgen black friday is. Is het in Nijmegen dan ook zo belachelijk druk of lopen we nog achter?

Vond het vorig jaar nog erg meevallen! Niet drukker dan een koopavond.

1 like

Toen ik nog in de winkel stond in Nijmegen vielen die dagen echt wel mee.

Ik zoek een appartement/studio in Nijmegen, maar weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken… Sta pas 5 jaar ingeschreven bij Entree dus daar schiet ik weinig mee op.

Wil graag binnen een kwartier op het station zijn, dus wel redelijk centraal. Twijfel nog of ik wil huren of kopen, volgens mij is het allebei even lastig.

Hebben jullie tips?