Ik overweeg wel om naar basic fit te gaan als mijn abonnement bij curves afloopt. Ik ben super tevreden met curves, maar het scheelt nogal in de prijs, en ik mis echt een loopband daar. Dus misschien begin volgend jaar!
Ik sport ook bij Basic Fit. Of ja, heb een abbo maar doe er op dit moment niet veel mee haha. Juist ook omdat ik alleen moet en dan kan ik makkelijker zeggen ah joh komt volgende keer wel haha. Drankje/sporten lijkt me wel leuk om een keer te doen!
Een drankje doen lijkt me leuk. Ben wel niet super flexibel doordat ik oppas moet hebben, maar dat komt wel goed!
Mag een drankje zonder sporten ook?
Ja leuk!
Ik heb nog nooit zoiets gedaan haha, prikken we gewoon een datum?
Als ik kan op de geprikte datum wil ik ook aansluiten! Als jullie dat goed vinden natuurlijk
Tuurlijk!
ik wil wel een appgroep aanmaken als iedereen even zijn nummer pbt!
Ik wil ook wel (als ik kan)! Maar misschien ben ik te laat?
Ik zou ook wel willen aansluiten als het kan.
@TheRock @Alicante @katie nee hoor kan allemaal nog! We hebben een groepsapp gemaakt dus als jullie willen kunnen jullie mij je nummer pbâen!
Vond het vorig jaar nog erg meevallen! Niet drukker dan een koopavond.
Toen ik nog in de winkel stond in Nijmegen vielen die dagen echt wel mee.
Ik zoek een appartement/studio in Nijmegen, maar weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken⊠Sta pas 5 jaar ingeschreven bij Entree dus daar schiet ik weinig mee op.
Wil graag binnen een kwartier op het station zijn, dus wel redelijk centraal. Twijfel nog of ik wil huren of kopen, volgens mij is het allebei even lastig.
Hebben jullie tips?
Ik vind pararius wel een fijne site voor huur!
Wij hebben 2 jaar geleden via entree een âdirect-toewijzenâ-woning weten te bemachtigen, ik heb toen elke ochtend om 7 uur (geloof ik? Misschien ook wel 6 uur?) ingelogd om als eerste op alles te klikken, uiteindelijk binnen 6 weken een appartement gevonden. Ik heb wel het idee dat dat aanbod minder is nu, omdat Talis al zân âdureâ vrije sectorwoningen aan het verkopen is.
Veel collegaâs van mij wonen in dat complex aan de Stieltjesstraat, dat gaat volgens mij via Vesteda, daar komt ook regelmatig iets vrij.
Welk budget zoek je ongeveer?
Ah dat direct wonen heb ik nog niet bekeken, ga ik doen! En naar Vestada zal ik ook eens gaan kijken.
Ik denk rond de 800 euro? Misschien 900 als het echt perfect is. Ik heb niet heel veel ruimte nodig. Ik weet niet of iets voor deze prijs haalbaar is, maar dit is wel wat ik maximaal kan betalenâŠ
Wat zijn jullie favoriete tuincentra in de buurt van Nijmegen? Ik ga alleen naar intratuin maar volgens mij zijn zij best wel duur.