Nijmegen-topic

Voor alle vragen over Nijmegen en omstreken!

1 like

En dan heb ik gelijk een vraag. Ik zoek de beste kledingmaker (reparateur?) in de buurt (mag ook nog wel Arnhem zijn). Kinh-do heeft me een paar keer teleurgesteld en de jurk in kwestie vind ik te duur voor grote risico’s.

Waar kan je lekker en een beetje goedkoop uiteten in Nijmegen?

Café de Muis, de Dromaai, Zappa’s, Café van Buren, Notting Hill, Donatello’s, Humphrey’s, Pinocchio, de Firma

2 likes

Ik heb vorig jaar mijn trouwjurk bij ‘zorgvol’ laten vermaken. Zit in de straat van Cali, richting waalkade. Ik heb eigenlijk geen ervaring met anderen, maar ze had het netjes gedaan. Vond het ook een vriendelijke vrouw!

1 like

En als aanvulling nog: Cali, Tati, Bistro Romein, Pasundan, Credible, de Plak, Funkenstein

3 likes

Oei! Ik denk dat je het dan toch van de ‘losse plekjes’ moet hebben. Ik denk dat de Grote Markt, Koningsplein en Molenstraat enzo allemaal vol zit! Zou het verder zo ook niet weten eigenlijk.

Bij prikkels en nibbels enzo is het heel leuk zitten en niet echt propvol. Oh bij Toon is ook leuk.

Ik heb laatst gegeten bij Odessa, maar daar is ook een terras. Het is een beetje achteraf, dus heel rustig :slight_smile:

Lijkt me leuk om eens te meeten! Al ben ik nog vrij nieuw hier. Al moet ik dan wel durven haha

1 like

Ik wil ook wel (als ik durf)

1 like

Lijkt me vooral zo eng om er achter te komen dat je een vage kennis bent ofzo, zo groot is Nijmegen niet. Mja, gewoon allemaal komen!

1 like

Leuk leuk! Al ben ik komende week op vakantie haha

1 like

Nog meer mensen in voor een meeting binnenkort?:blush:

1 like

Ja leuk!

1 like

Zit er een leuk terras in de buurt van Goffertpark? (Ik ben onbekend in nijmegen)

Bij Puux!

1 like

Oh en ik heb echt een pilea stekjes overschot, op te halen in Nijmegen!

Oh, ik wil wel!

1 like

Ja hoor alleen vrijdag moet je de binnenstad vermijden

1 like