Voor alle vragen over Nijmegen en omstreken!
Waar kan je lekker en een beetje goedkoop uiteten in Nijmegen?
Café de Muis, de Dromaai, Zappa’s, Café van Buren, Notting Hill, Donatello’s, Humphrey’s, Pinocchio, de Firma
Ik heb vorig jaar mijn trouwjurk bij ‘zorgvol’ laten vermaken. Zit in de straat van Cali, richting waalkade. Ik heb eigenlijk geen ervaring met anderen, maar ze had het netjes gedaan. Vond het ook een vriendelijke vrouw!
En als aanvulling nog: Cali, Tati, Bistro Romein, Pasundan, Credible, de Plak, Funkenstein
Oei! Ik denk dat je het dan toch van de ‘losse plekjes’ moet hebben. Ik denk dat de Grote Markt, Koningsplein en Molenstraat enzo allemaal vol zit! Zou het verder zo ook niet weten eigenlijk.
Bij prikkels en nibbels enzo is het heel leuk zitten en niet echt propvol. Oh bij Toon is ook leuk.
Ik heb laatst gegeten bij Odessa, maar daar is ook een terras. Het is een beetje achteraf, dus heel rustig
Lijkt me leuk om eens te meeten! Al ben ik nog vrij nieuw hier. Al moet ik dan wel durven haha
Leuk leuk! Al ben ik komende week op vakantie haha
Nog meer mensen in voor een meeting binnenkort?
Ja leuk!
Zit er een leuk terras in de buurt van Goffertpark? (Ik ben onbekend in nijmegen)
Bij Puux!
Oh en ik heb echt een pilea stekjes overschot, op te halen in Nijmegen!
Oh, ik wil wel!
Ja hoor alleen vrijdag moet je de binnenstad vermijden
@anon44204370 volgens mij worden de meeste fietsenstallingen wel weggehaald, maar mensen zetten m altijd voor de ingang dus dat kan vast ook met de vierdaagse. Het is trouwens maar tot 16.00u open vanaf dinsdag he? Wat een onzin vind ik dat zeg…
Ben wel benieuwd of ik je ooit gezien heb daar, kom er bijna dagelijks (wel korte workouts)
Nijmegenaren, kan ik dinsdag in de buurt van de uni/gymnasion gewoon mijn auto kwijt? Heb om 5 uur tentamen en helemaal geen rekening gehouden met Vierdaagse :’)
Parkeren weet ik niet, maar hou ook even rekening met de wegafsluitingen, weet niet vanaf welke kant je komt, maar als je dwars door een looproute moet kun je aardig aan het omrijden komen.