Nijmegen-topic

Wally!

Wel lekker, maar niet echt afwisselende kaart toch? Of heb ik iets gemist en is het geen burgerrestaurant meer?

2 likes

Oh, ik las over afwisselend heen haha! Las alleen korter tafelen, dan is het daar wel ideaal.

1 like

@growcookeatrepeat aanvullend hier op:
Bistro de Bok
T zotte lemke

2 likes

Aanvullend op de berichten van @Aiden en @Druppels misschien nog Merano? En net iets buiten het centrum heb je ook De Industrie

Casa valencia zit ik persoonlijk altijd wel wat langer, maar als je in een keer wat meer besteld kan het natuurlijk ook.

1 like

Waar is leuk om te wandelen (liefst kinderwagen proof)? Mag ook eventueel wat buiten Nijmegen zijn want kunnen met de auto erheen. Heb zin om een herfstwandeling te maken dit weekend waar de blaadjes mooi verkleurd zijn of al op de grond liggen voor de herfst vibe haha.

Ik heb in Nijmegen gewoond, maar dat was in coronatijd. Nou ga ik er binnenkort weer eens naartoe. Iemand aanraders voor een goed restaurant?

Bij de Haterse vennen zijn verharde paden! Kun je daarna bij St Walrick koffie/thee/taartje bestellen.

1 like

Wat voor soort restaurant zoek je? Laatst bij Ultimo gegeten, aanrader.

Wat leuk! James Franco is een van m’n favoriete maar die gaat binnenkort weg :pleading_face: Verder Bankoh, Bar Pasta, Merano, CafĂ© Klein, Aya, Rexx en MikMak. En voor drankje in de avond vind ik Bar Socio heel gezellig. Lekkere kaasjes en biertjes/wijntjes en fijne sfeer.

2 likes

Dat klinkt heel leuk! Dankjewel voor de snelle tip!

Mikmak! En Flores als je wat luxer wilt eten. Zit toevallig naast elkaar maar beide echt goed en lekker.

Vond Mikmak laatst echt onwijs tegenvallen, de manager kwam zonder dat we er iets over gezegd hebben aan onze tafel excuses maken voor de opmaak van het dessert en dat hij het van de bon had gehaald :joy:

Nu dit topic toch actief is haha. Is iemand al bij Clamato geweest?

Ja, ik vorige week. Ik vond het mwa. We hadden chef’s menu. Misschien klopte mijn verwachting niet, het was een verjaardagsetentje van een vriendin en ik had het van tevoren niet opgezocht ofzo. Of het lag aan het menu wat wij hadden. Maar ik dacht aan meer authentiek Mexicaans eten en dit waren meer aparte/fancy gerechtjes. Het dessert was iets met chocola en chilipeper en hoewel ik al snel tevreden ben met zoet, vond ik dit niet geslaagd. Ik kan meer culinair eten echt wel waarderen maar niet in combinatie met deze keuken denk ik!

1 like

Zij doen toch juist wel een soort luxe variant van authentiek Mexicaans? Ipv de verhollandse burrito’s en enchiladas bij popocatepetl etc?

Ja sorry ik verwoord het misschien niet goed. Ik bedoel dat ik persoonlijk de Mexicaanse keuken en deze manier van ‘luxe’ eten niet echt samen vind gaan. Vind dat beter samengaan met bijvoorbeeld de Franse keuken

1 like