De bossen bij Berg en Dal? Geen idee of dat handig is met een wandelwagen hoor, maar ik zie er ook wel eens rolstoelers. Ik geloof dat je daar ook iets van een kabouterpad hebt.
Longshot, maar deel hier graag een oproepje
Wij zijn per maart op zoek naar een tijdelijke (3 tot 6 maanden) huurwoning in Nijmegen, liefst gemeubileerd.
Kennen jullie toevallig iemand die binnenkort een paar maanden uit zijn huis gaat en een (onder)huurder zoekt?
We hebben een dochter van 2,5 jaar en 2 (oude) katten.
Oh ik vond dit vet leuk klinken dus ging het opzoeken, knap hier op af op de site: āKun je niet wennen aan de Aziatische smaak? Voor jou (en de kinderen) zijn er ook frietjes, snacks & belegde broodjes verkrijgbaar!ā
Wat is dat voor nepgedoeš
We gaan naar Nijmegen verhuizen!!
We hebben een tijdelijk huurhuis gevonden en zojuist is ons bod op een koophuis in Lent geaccepteerd.
Eerst dus een tijdje huren in Bottendaal en daarna naar Lent Ben heel blij. Moest het ff hier kwijt haha
Wat leuk! Gefeliciteerd met het huis! Wij gaan ook op zoek in Lent en hebben volgende week toevallig 3 bezichtigingen Hebben jullie lang gezocht/vaak gezeik gehad met overbieden e.d?
Heeerlijk, gefeliciteerd! Ik heb een aantal jaar in Bottendaal gewoond en vond dat een heerlijke wijkā¤ļø
O wat leuk! Spannend.
Wij zochten aanvankelijk in Nijmegen Oost. Daar hebben we 2x op een huis geboden maar hadden we niet het hoogste bod. Er wordt idd flink overboden
Dit was onze 3e keer bieden, maar dus 1e keer in Lent. Ook hier moesten we alles uit de kast halen (aka 15% overbieden), maar nu wel gelukt
Jeetje 15% ik hoop dat je in een andere prijsrange zat dan ons want anders gaan we denk ik niks kunnen kopen haha - dat je maar 3 keer hebt hoeven bieden geeft een klein beetje hoop
Ik laat het je straks weten!
Ja rond de 15% hoor ik meer inderdaad⦠en alles nog steeds zo weg in de populaire wijken.
Gefeliciteerd wat leuk! Waar woon je tot op heden? Heerlijk wonen hier hoor!
We wonen nu vlakbij Rotterdam, dus het wordt een flinke oversteek Maar mijn vriend komt uit Nijmegen dus we gaan wel soort van āterugā. Ik heb heel zin om hier ook te gaan wonen
Of het (flink) overbieden overal in/om Nijmegen is durf ik niet te zeggen, maar in onze zoektocht was dat wel steevast het geval. We hebben dus ook echt onze zoekcriteria moeten bijstellen en nu op een huis geboden met lagere vraagprijs om onder de streep binnen budget uit te komen.
Ik ben er ook naar onderweg haha!
Leuk, veel plezier! Ik ben echt benieuwd
Ik sta na een uurtje buiten, vond het echt tegenvallen. Had gehoopt op meer keuken accessoires/meer eten en ieeets minder anime eten vond ik helaas vrij karig aanbod.
Vond het ook erg tegenvallen. Te veel mensen, eten was snel uitverkocht. Maar wel een leuke beurs als je van anime houdt en de merchendise wil kopen.