Nijmegen-topic

Oh kan me voorstellen dat dat lastig is idd. Denk dat het ook een heel moeilijke wijk kan zijn als je er niet bent opgegroeid maar later komt wonen. Alleen al dat ze daar zeiden dat een groot deel van die wijk helemaal niet werkt en een strafblad heeft.

Ja dat denk ik ook! En het is wel een tijd heel erg geweest, toen ik er kwam wonen kreeg je een politiescreening voordat je er echt mocht gaan wonen. Misschien is het nu wel beter hoor, maar toen we er laatst dus even waren kijken lag de nwe speeltuin vol kapot tuinmeubilair en vuilniszakken. Werd toen gelijk beetje neerslachtig toen ik dacht aan de kindjes die daar gaan opgroeien met dat als ‘normaal’.

Dank voor jullie tips! We zijn gaan lunchen bij Wunderkammer en vanmorgen ontbeten bij Down Town, beide echt lekker!

En wat is het toch een leuke stad, zou er echt wel weer willen wonen. Wie weet ooit.

1 like

Wil graag uit. Iemand in de stad?

Ik ben er niet, maar volgende keer ben ik er bij :ok_hand:t2:

1 like

Haha jammer girlzzz

Ik word een oude Tina lezer

Ik heb mijn kaartje van de week verkocht haha, balen! Veel plezier!

1 like

Ik ben al maanden op zoek naar een appartementje/studio maar het is echt niet te doen :sweat_smile:

Wij gaan woensdag beginnen bij Vermeulen, dus daarna kan ik het je laten weten!

1 like

Ik kan komend weekend (of as dinsdag) naar Nijmegen om Carnaval te ontvluchten toch? Of is het inmiddels daar ook gaande

Alleen op de grote markt een tent

1 like

Top!

Ik vond het hartstikke leuk! Grote groep beginners (denk wel 20-25 paren, allemaal volwassenen, gemiddelde leeftijd net iets boven de 30 denk ik), chille leraar (mannetje van 75 met z’n vrouw, maakt aan 1 stuk door grapjes) en relaxte sfeer. Het is een beetje aftands gebouw, maar dat maakt mij niet uit. Je mag tussen de twee beginnersgroepen wisselen (dus als je een keer niet op woensdag kunt kom je op vrijdag) en als je een week helemaal niet kan kun je gratis een privĂ©les met de leraar afspreken om in te halen.

Yes mooi dit werkt!
Ik heb het hele topic doorgelezen en muzieum leek me wel wat en zag een winkelstraat maar iemand nog andere tips :)? (vooral eten)

Edit : en cali omg vegan borrelplank

Ik zou graag ergens een paasontbijt of brunch willen bestellen om de horeca te supporten. Iemand tips?

Op de fb pagina thuisbezorgd nijmegen heb je een hele lijst waar je kan afhalen of laten bezorgen. Niet alleen paasbrunch of lunch. Wel een handige pagina.

Ah chill bedankt

Ben benieuwd of je wat gaat vinden en wat :grin:

Ik heb bij de meesterproef besteld! Staat een berichtje op hun Facebook over hoe en wat.