Ja tof! Zo gaat het leven van één van mijn beste vriendinnen er dus ook uitzien over anderhalve maand Op haar 22e
Heb even geen lange spiegel. Mmaar ik draag een panterprint top met van die touwtjes bij mn boobs. Heb blauwe glitter nagellak. Een hoge zwarte mom jeans. Hoge hakken en grote opvallende goude oorbellen. Ik wou bijna rode lippenstift opdoen maar wil ook weer niet over de top gaan.
Niet dat ik de coronaheisa zo serieus neem maar stiekem lijkt het me wel gezellig om in quarantaine te zijn, als mijn vriend er maar bij is. Lekker doomsdaypreppen enzo
Ik heb morgen een examen (leergang licht letsel, mocht iemand dat iets zeggen ). Deel vragen beantwoorden, intake gesprek doen (sowieso nail ik dat mondeling, want intakes ben ik pro in) en dan brief schrijven. En aan de ene kant weet ik gewoon dat ik het ga halen? Want ik doe dit als mijn werk elke goddamn dag, maar aan de andere kant begin ook nerveus te worden ofzo. Hallo hier heb ik normaliter nooit last van?! Ga lig lekker met de trein, met echt 2 uur to spare, eerste klas. Daarna nog tijd te over om me voor te bereiden. Wil gewoon dat het over 24 uur is XD
Vraag of het infuusnaaldje in je elleboogholte geplaatst kan worden! Daar zijn de vaten over het algemeen wat groter en je huid wat dikker dan op je hand. ( Waardoor het dus minder pijnlijk is)
Ik ga dit weekend naar Nijmegen toe en ik zoek tips! (er is geen Nijmegen topic toch, of wel?)
Ik ga met m’n beste vriendin en we willen cocktails drinken, shoppen, bios en lekker eten.
Duss wie heeft er tips? We eten alle maaltijden buiten de deur (2 x) en eten vegan :).
We hebben geen auto en ons hotel zit in het centrum.
Ook dus waar ze goede cocktails hebben en je leuk kan zitten ook nog en waar je leuk (tweedehands of vintage?) kan shoppen!
Sorry voor m’n miljoen vragen als iemand Dordrecht tips geeft help ik ook graag mee!!
Mijn vriend is Nederlands aan het leren voor me en nu hoor ik hem vanuit de woonkamer “sorry, ik ben een appel” schreeuwen met een dik Engels accent. Ik dacht dat het niet nuttiger kon na “mijn schildpadden dragen kleren”
Bij Cali kun je lekker vegan eten volgens mij! Maar er is een Nijmegen topic met nog veel meer tips. Veel plezier, heerlijke stad!
Ik kijk soms de stories van Lil Kleine en vandaag is ‘ie mrt zn kind in de dierentuin. En hij zegt de hele tijd zo: waaaauw Lío woooow. Kind verrekt echt geen spier in zn gezicht hahahaha😂
Fackkkk ik ben zo blij dat ik weer in mn eigen bad lig
Soms ben ik ineens zo gelukkig met mn familie en vrienden. Ja het gaat nu kut met me en ja ik heb hulp nodig, maar ze doen zo facking hun best voor me. Mee naar de crisisdienst, alternatieve gezondheidszorg zoeken. Alles zodat ik er weer boven op kom. Zo bijzonder
Ik ga morgen m’n idool zien op m’n werk en collega heeft beloofd dat ze samen met hem op de foto wil want ik wil geen loner fan girl zijn.
Wie??
Ahh een vriendin / collega is net weg en we hebben twee flessen wijn gehad en het de hele avond over werk / collega’s gehad. Niemand anders dan haar waarmee ik dat kan doen, vind dat zo fijn
En nu heb ik zin in chocola maar geen zin naar de nacht winkel hier 300m verderop te lopen
Morgen auto ophalen van de apk, gelukkig niks raars/duurs gevonden.
Daarna misschien 15 min heen en 15 min terug rijden naar ikea alleen maar om een gordijnroede te halen voor €13. Maar ik heb echt mn gedachtes op die roede gezet… en ze zijn veel duurder bij andere winkels.
Ja dat zegt mij wat. Voor het eerst iemand die ik buiten werk “tegenkom” die ook in de letselwereld werkt. Succes morgen! En net wat je zegt, als dit je werk is, dan us dat examen prima te doen!
Werk je als belangenbehartiger? (Als je dat kwijt wil)
Ik heb net een spraakbericht naar mijn man gestuurd…van zijn eigen gesnurk
Ik word er gek van.