Nijmegen-topic

Die op Koningsplein is van Leonidas, maar dat zit dus op best veel locaties.

In de Burchstraat heb je ook Chocolaterie Belga, daar heb ik af en toe wel bonbons of andere dingetjes gehaald en dat is altijd superlekker! Leuk inpakken doen ze ook als je het vraagt.

1 like

Belga! :orange_heart:

2 likes

En holy sweets in de Houtstraat!

2 likes

Genoeg keuze dus :grin:
Misschien moet ik wel alles proeven voordat ik een keuze maak…

2 likes

Hee, sorry voor de late reactie maar ik zie het nu pas🙈 had geen melding gekregen haha

Als je het linkje kan doorsturen zou heel fijn zijn! Dan ga ik ook eens buiten SSH& kijken naar studio’s en appartementen want dan kan ik na m’n studio daar nog blijven wonen

Ik ben hier wel eens geweest: Login • Instagram

Heel fijn!

2 likes

Volgens mij is het hier al eens eerder over gegaan, want kan me herinneren dat ik als tip “zorgvol” in de priemstraat heb gegeven. Heel aardige vrouw!

2 likes

Weet iemand een goede kapper voor highlights of balayage? Ik ging altijd naar SalonB in Arnhem maar die is weg.

The Color of Pinkelephant (insta)

2 likes

Bar Ruig is relatief nieuw en schijnt leuk te zijn, zit aan Koningsplein. Beetje Bascafé maar dan zonder de 18-jarigen.
Sinds corona ben ik niet meer uitgeweest dus dit is allemaal van horen zeggen

Paak is nu hip en happening, geen idee wat ze daar draaien

2 likes

Oh wat sneu! Zeker nu er geloof ik ook één of twee campings dichtblijven :frowning: Heeft ze de verschillende vierdaagsegroepen op FB al gevonden? Daar wordt ook nog wel eens wat aangeboden.

2 likes

Aah nog een week tot de zomerfeesten :fire: zoveel zin in

6 likes

Ik ook vooral bij smaakmarkt en voerweg! En ‘s nachts bij de plak denk ik. In kronenburgerpark is een nieuw festival van oa PAAK en hubert daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Mijn vrienden nemen ook niet de hele week vrij :cry: ik wel

2 likes

Ze verwachten nóg meer mensen dan de laatste keer las ik ergens, ik denk echt dat het gekkenhuis wordt.
Mijn zwangerschapsverlof begint op de eerste dag van de feesten, dus ik ga dit jaar ook maar eens overdag rondkijken wat er te beleven is. Ik vind het leukst eigenlijk komende week, dat je elke dag meer straatmeubilair ziet verdwijnen en vervolgens overal barren en muziekinstallaties en stapels bierfusten ziet verschijnen.

1 like

Oh god ik was helemaal vergeten dat t volgende week al weer is.

Jaaa, heb er weer zoveel zin in na die jaren zonder. Heb de hele week vrij en een vriendin die het jaar voor corona naar A’dam is verhuisd, blijft de hele week slapen. Wij zijn recent verhuisd naar west en wonen nu op steenworp afstand van het centrum, wat het extra leuk maakt. Gelukkig is deze wijk wel rustig zo net buiten het centrum, dus hopelijk niet teveel overlast haha.

2 likes

Overigens ben ik meestal te vinden rondom festival op het eiland, de kaaij, smaakmarkt en Valkhof en dat zal dit jaar niet heel anders zijn vermoed ik. Tevens geen tickets voor de nacht. Net een hardnekkig virus achter de rug waardoor mijn longcovidklachten weer getriggerd lijken :worried:

Oh welke dj is dat?

Ik heb er ook zo’n zin in! Vooral om met mn dochters eindelijk op live muziek te kunnen dansen, bij t eiland komen de bands al om 17 uur las ik.
En ga denk ik ook nog wel wat avonden met vrienden naar het valkhof ofzo, maar idd, veel mensen nemen niet vrij in mijn omgeving dus dat is wel jammer.

1 like