Nijmegen-topic

Ik krijg hier echt stress van, ik heb nog nergens naar gekeken aan programma’s😅

Woensdag HoneyHoney bij smaakmarkt! Dat was in 2019 echt heel erg leuk.

1 like

Hahaha same, ben dit jaar slecht voorbereid. Dus tips zijn leuk om te lezen en welkom!

Ik was zaterdag avond heel even in nijmegen en omg ik wist niet dat ik de vierdaagse gemist had maar ik heb t gemist!

Wil t liefst de hele week gaan mja ben geen 18 meer haha. Dus ik ga dinsdag avond. Wel sneu dat die dag er niet gelopen word!

1 like

Oeh dit klinkt heeeel lekker. Bedankt voor de aanrader, dit ga ik even opzoeken!

2 likes

Ja wow, ineens mij halve tijdlijn op insta zit daar. Is het nieuw?

Iemand tips voor een huurwoning in Nijmegen e.o.? Entree heb ik 10 jaar inschrijftijd maar daar kom ik niet ver mee en sowieso weinig aanbod. En alle andere websites is bijna allemaal betalen, wat ik niet helemaal vertrouw. Als jullie daar wel goede ervaringen mee hebben, hoor ik het graag.

Ik weet niet of je nog aanraders zoekt, zelf heb ik mijn tattoo bij rising bastards laten zetten. Ik heb geen letters, maar volgens mij werken daar wel artists die dat kunnen.

2 likes

Ik heb mijn huis wel via entree, destijds zetten ze om 7.00u nieuwe woningen erop met direct inschrijven, dus dan maakt wachttijd niet uit. Vriendin van mij had een huis via funda bij een particuliere verhuurder gevonden. Sommige complexen zijn helemaal van 1 verhuurder (zoals Stieltjesstraat van Vesteda), als je daar wil wonen kun je die verhuurder bellen/mailen, die hebben vaak van die nieuwsbrieven waarin ze je op de hoogte houden van aanbod.

Maar dit zijn geen hele vernieuwende gouden tips realiseer ik me :sweat_smile:

2 likes

Ik zou het geld wel kunnen missen voor sommige woningen die via direct inschrijven gaan, maar helaas vind entree mijn salaris daar niet goed genoeg voor. Net als alle anderen die 3-4x de maandhuur als salaris willen. Mijn bruto salaris is momenteel ongeveer …. , ik werk parttime, maar kan voorlopig niet meer gaan werken omdat ik een werkongeval heb gehad.

Snap sowieso niks van Entree, want de ene keer mag ik wel reageren op een huurprijsklasse en de andere keer niet.

Ik stuur je even een pb!

2 likes

Ik zag dit: https://indebuurt.nl/nijmegen/wonen/woningzoekers-opgelet-hier-kun-je-binnenkort-een-mooi-huis-delen~194194/?utm_source=instagram

Weet niet of je wil samenwonen met iemand, maar misschien is dat nog iets om naar te kijken?

2 likes

Je hebt ook nog Mooiland als verhuurder in de regio

Dankjewel @Merel @NurseBetty. Heb via via komende dinsdag een bezichtiging gepland staan.

@NurseBetty mooiland werkt ook vooral met meettijd toch? Daar heb ik ook niet genoeg jaren voor helaas…

Wij gaan binnenkort een dagje naar Nijmegen en vroeg me af: Wat zijn leuke (baby/kinder) winkels in Nijmegen? En wat is de lekkerste plek voor koffie?
Heb al wat restaurantjes in dit topic ontdekt en in maps gezet haha

Dankjewel!! :star_struck:

1 like

Wonder moet je wel even de loterij winnen van tevoren :sob::sweat_smile:
In de van welderenstraat zit nog studio zoef (tweedehands kinderkleding), op het hertogplein de regenboog (speelgoed), op de stikke hezelstraat zit ook nog een tweedehands kinderkledingwinkel waar ik de naam niet van weet.
Ik zou vooral de broerstraat en burchtstraat overslaan en als je alle tips van @monkeyslut langsloopt komt je langs de leukste straten/winkels (vind ik).

4 likes

Nog als toevoeging: ik vind bairro alto, Puck en fika ook heel leuk voor koffie.

2 likes

@Merel en @Warboel bedankt voor jullie tips! Heb ze opgeslagen ook :tada:

Ja, Gesha voor koffie! :purple_heart: Appel & Ei voor tweedehandskleding, Van Nature voor duurzame (kinder)kleding (en andere spullen, is een soort duurzaam warenhuis).

1 like